intenw0016

بهترین شرکت مشاوره دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی دیجیتال

خدمات دیجیتال مارکتینگ شرکت های فعال در این حوزه شامل خدمات طراحی سایت ، سئو سایت ، گوگل ادورز ، ایمیل مارکتینگ ، تبلیغات بنری و ... است.

 

طراحی سایت

طراحی سایت در تهران : یکی از اولین موضوعاتی که در بحث دیجیتال مارکتینگ مطرح می شود طراحی سایت است ، شما برای فعالیت در دیجیتال مارکتینگ در ابتدا باید سایت تان را طراحی کنید ، طراحی سایت می تواند اولین گام و بهترین گام برای حضور شما در دنیای اینترنت باشد. اگر به دنبال طراحی سایت در تهران هستید می توانید با مشاوران شرکت اینتن در زمینه طراحی سایت صحبتی داشته باشید تا بصورت رایگان شما را در زمینه طراحی سایت راهنمایی کنند.

امروزه فعالیت های دیجیتال مارکتینگ توسعه روزافزونی یافته است و در بستر اینترنت و در حوزه ی دیجیتال قابل اجرا و پیاده سازی می باشد که سبب می شود تا سایت و شرکت شما رشد یابد و به بهترین جایگاه و هدف در زمینه کاری دست پیدا کند.

دیجیتال مارکتینگ به بازاریابی های نوینی گفته می شود که در فضای امروزه، در تلفن های هوشمند، اینترنت و فضای مجازی قابل ارائه می باشد. شرکت هایی نیز در این میان می توانند شما را برای دستیابی به بهترین نتیجه در بازاریابی دیجیتال یاری نمایند.

رعایت نکات بازاریابی دیجیتال از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا برای رقابت با رقبای خود می بایست با این اصول آشنایی داشته باشید و از آنها استفاده کنید تا در بازار رقابت باقی بمانید.

روش های دیجیتال مارکتینگ

ابزراها و شیوه هایی در دیجیتال مارکتینگ وجود دارد که رعایت و رسیدگی به آنها می تواند تاثیر به سزایی برای شما داشته باشد.

از جمله این روش ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

سئو و بهینه سازی

تبلیغات اینترنتی از طریق تبلیغات بنری، گوگل ادوردز و...

ثبت رپورتاژ آگهی در سایت های خبری : رپورتاژ آگهی یکی از مهم  ترین روش ها برای افزایش رتبه شما در گوگل است ، اگر شما می خواهید در زمینه خرید رپورتاژ آگهی مشاوره ای را داشته باشید می توانید با کارشناسان رپورتاژ ادز در ارتباط باشید تا شما را در زمینه ثبت رپورتاژ آگهی راهنمایی کنند.

ایمیل مارکتینگ

شبکه های اجتماعی

و...

شما می توانید برای آشنایی هرچه بیشتر با دیجیتال مارکتینگ به انتخاب بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ بپردازید تا مشاوره ای تخصصی در این زمینه برای شما ارائه دهند.

انواع مدل های بازاریابی دیجیتال

سئو و بهینه سازی موتورهای جستجو

از روش های پر استفاده و پر رقابت در این زمینه می توان به اعمال اصول سئو بر روی سایت شما اشاره کرد. در این روش با هزینه کم می توانید در طولانی مدت نتیجه ی مطلوبی را از طریق موتورهای جستجو مانند گوگل، بینگ و یاهو به دست آورید.

سئو به فعالیت هایی گفته می شود تا سایت شما را در میان رقبا در صفحات اول نمایش دهد. این کار با افزایش سرعت سایت، رفع مشکلات جانبی، لینک سازی ها، درج مطالب و تصاویر به شیوه ای بهینه و... صورت می گیرد. با اعمال اصول سئو، می توان به افزایش رتبه و بازدید سایت دست یافت.

 

بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا نیز از مسائلی است که در صورت توجه به آن می توانید اعتماد کاربران را به خود جلب نمایید و آن ها را برای بازدید مجدد از وب سایتتان تشویق کنید. برای این کار نیاز است تا محتواهایی را در سایت خود درج کنید که پاسخگوی نیاز افراد باشد و هم چنین این مطالب می بایست بر اساس اصول سئو نوشته شده باشد تا تاثیر مثبتی را به همراه داشته باشد.

 

شبکه های اجتماعی

با استفاده از شبکه های اجتماعی و فعالیت در فضاهای مجازی می توانید مخاطبان خود را در این شبکه ها پیدا کنید و آنها را به سوی زمینه فعالیت خود و سایت سوق دهید. این روش در دنیای امروزی و با استقبال کاربران از این شبکه های اجتماعی بسیار موثر واقع خواهد شد.

 

تبلیغات به ازای هر کلیک

تبلیغات کلیکی یا PPC که نام مختصر شده ی Pay Per Click می باشد که به معنای پرداخت هزینه برای هر کلیک می باشد.

افراد و شرکت هایی که به دنبال دریافت نتیجه ی سریع و فوری هستند می توانند از این روش استفاده کنند و همانطور که از نام آن پیداست برای این روش می بایست هزینه ای نیز پرداخت شود.

پرداخت های این گونه تبلیغ ها به موتورهای جستجو تعلق دارد. اما در این میان شرکت هایی نیز هستند که می توانند این تبلیغات را برای شما از طریق موتورهای جستجو فراهم کنند.

 

ایمیل مارکتینگ

در این روش به گونه ای عمل می شود که بازاریابی شما از طریق ایمیل های الکترونیکی به مشتریان ارسال می شود. در نتیجه شما می توانید آنان را با سایت و خدمات خود آشنا سازید و کاربران را برای بازدید از سایت مشتاق کنید.

 

تبلیغات به صورت آنلاین

تبلیغات آنلاین نیز می تواند در سایت هایی صورت گیرد که بازدید بالایی دارند. این تبلیغات می توانند در قالب محتوا، عکس و یا بنر بر روی سایت ها درج شوند. آگهی های رپورتاژ نیز جزئی از این روش به حساب می آیند و در سئوی سایت شما نیز تاثیر گذار خواهد بود.

 

بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ

شرکت اینتن می تواند در زمینه ی دیجیتال مارکتینگ با در برداشتن مشاوران و کارشناسان خبره به مشاوره تخصصی در حوزه ی فعالیت شما بپردازد و شما را در این راه یاری بخشد.

تیم جوان و با تجربه ی اینتن سبب شده اند تا این شرکت به عنوان یکی از بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ نیز به شمار رود و صدها پروژه ی موفق را در پرونده خود ثبت نماید.

 

طراحی سایت فروشگاهی با CMS اختصاصی اینتن

طراحی سایت فروشگاهی یکی از پر طرفدار ترین خدمات در حوزه طراحی سایت است ، به همین دلیل بسیاری از افراد به دنبال طراحی فروشگاه اینترنتی هستند تا بتوانند محصولات خود را به فروش برسانند . اگر به دنبال طراحی سایت فروشگاهی در تهران هستید به آدرس وب سایت اینتن مراجعه کنید : www.inten.asia

اگر شما نیز به دنبال اعمال دیجیتال مارکتینگ در حوزه فعالیت شرکت و سایت خود هستید، می توانید از راهکارهای ارائه شده توسط کارشناسان ما بهره مند شوید و به هدف خود نزدیک و نزدیک تر شوید.