ریحانه پارسا در راند چهارم + تصاویر

ریحانه پارسا در راند چهارم + تصاویر


منبع: نمناک

757

1398/5/24

12:29


ریحانه پارسا بازیگر سریال پدر به عنوان اولین بازیگر نقش اصلی فیلم راند چهارم به کارگردانی علیرضا امینی انتخاب شد.

ریحانه پارسا در راند چهارم + تصاویر

راند چهارم علیرضا امینی با ریحانه پارسا

ریحانه پارسا بازیگری که با بازی در سریال پدر و نقش لیلا در میان مخاطبان تلویزیون شناخته شد به عنوان بازیگر نقش اصلی در فیلم جدید علیرضا امینی انتخاب شد.

راند چهارم فیلم جدید علیرضا امینی کارگردان تعطیلات رویایی است که به تازگی با دریافت پروانه ساخت وارد مرحله پیش تولید شد.

ریحانه پارسا اولین بازیگر راند چهارم علیرضا امینی

راند چهارم ساخته جدید علیرضا امینی است که پروانه ساخت آن صادر شد و این فیلم سینمایی به نویسندگی و کارگردانی علیرضا امینی و تهیه کنندگی مرتضی شایسته وارد مرحله پیش تولید شد.

ریحانه پارسا

ریحانه پارسا بازیگر نقش اصلی فیلم راند چهارم

ریحانه پارسا بازیگری که با نقش لیلا در سریال پدر شناخته شد به عنوان بازیگر نقش اصلی در فیلم سینمایی راند چهارم انتخاب شد.

مهدی سلطانی و ریحانه پارسا

مهدی سلطانی و ریحانه پارسا در سریال پدر

علیرضا امینی به عنوان نویسنده و کارگردان ، مرتضی شایسته به عنوان تهیه کننده ، روزبه رایگا به عنوان مدیر فیلمبرداری، علی نوابی به عنوان مدیر برنامه ریزی و دستیار اول کارگردان و امید گلزاده به عنوان طراح گریم از جمله عوامل پشت صحنه فیلم راند چهارم هستند.

نمایش لیگ قهرمانان

عکسی از ریحانه پارسا در نمایش لیگ قهرمانان

ریحانه پارسا بعد از بازی در سریال پدر حضورش در دنیای هنر جدی تر شد و با نمایش لیگ قهرمانان تجربه ای متفاوت در صحنه تئاتر کسب کرد.

ریحانه پارسا

عکسی از ریحانه پارسا در فیلم ارتش سری

این بازیگر جوان کشورمان در دومین تجربه جدی بازیگری اش جلوی دوربین فیلم ارتش سری یا همان خوب بد جلف 2 رفت و با پیمان قاسم خانی همکاری کرد.

فیلم ریحانه پارسا

 ریحانه پارسا کارگردان فیلم کوتاه شب

ریحانه پارسا در اولین تجربه کارگردانی اش به سراغ ساخت فیلم کوتاهی به نام شب رفت و با این فیلم اتفاقی متفاوت را در دنیای هنر تجربه کرد.

راند چهارم علیرضا امینی با ریحانه پارسا جلوی دوربین میرود

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو