فوت و فن اصلی لاغری با شنا کردن را یاد بگیرید

فوت و فن اصلی لاغری با شنا کردن را یاد بگیرید


منبع: نمناک

190

1398/3/7

11:07


برای کاهش وزن و لاغری ورزش شنا گزینه مناسبی است اما باید برای رسیدن به تناسب اندام با شنا به نکات دیگری از جمله نحوه شنا کردن و برنامه غذایی مناسب توجه کرد.

فوت و فن اصلی لاغری با شنا کردن را یاد بگیرید

آیا با شنا کردن لاغر میشویم؟

هیچ شکی وجود ندارد که شنا یکی از بهترین تمرین هایی است که می توانید برای خودتان انجام دهید، و هر ساعتی که شنا می کنید، حدود 500 کالری در ساعت می سوزانید، اما آیا این بهترین راه برای از دست دادن و کاهش وزن است؟ آیا هدف اولیه شما این است که از شر وزن اضافی و یا چربی بدنتان خلاص شوید؟ تجربه و برخی تحقیقات ممکن است نشان دهند که لاغری با شنا بهترین راه برای از دست دادن وزن نیست بلکه روشی که شنا می کنید میتواند در کاهش وزن و لاغری شما تاثیر داشته باشد.

در این بخش از ورزش و تناسب اندام نمناک چند ایده در مورد نحوه شنا کردن برای کاهش وزن داریم، اما شنا هم باید بخشی از یک برنامه کلی باشد ، شما بیش از رفتن به استخر و شنا کردن نیاز دارید که درباره آنها بدانید.

لاغری با شنا

چگونه با ورزش شنا لاغر شویم؟

لاغری با شنا چگونه باید باشد؟

تنها ورزش کردن، بهترین راه برای کاهش وزن نیست. شما می توانید وزن خود را از جمله با شنا به عنوان بخشی از قسمت ورزش در یک برنامه کاهش وزن از دست بدهید، اما طبق تحقیقات انجام شده بر روی شنا و کاهش وزن :" راز چربی بدن در شناگران! " آسان نیست. بنا به چند دلیل، از جمله:

بسیاری از مردم احساس می کنند که می توانند بعد از یک جلسه شنا "یک عالمه غذا را بخورند" و ممکن است کالری بیشتری نسبت به قبل بخورند. شناگران به قدری از این آموزش خسته می شوند که می خوابند، می نشینند و یا در غیر این صورت بیش از کالری صرف شده در شنا می خورند.

شنا ممکن است بهترین راه برای از دست دادن وزن به خاطر اثرات خنک کنندگی در آب نباشد:در حالی که شما از مقدار زیادی کالری استفاده می کنید، زمانی که مقدار زیادی کالری می سوزانید، وزن از دست می دهید.

وقتی که در استخر هستید، تا آنجا که بر روی زمین کار می کنید، حرارت به خرج می دهید و بدن شما مجبور نیست تا زمانی که جلسه تمرین به پایان برسد، شما را خنک کند. شنا کردن تقریباً تمام بدن - قلب، ریه ها و ماهیچه ها را تمرین می دهد - را با حتی کوچکترین کشش ها هم ورزش می دهد.

شنا برای تناسب اندام و سلامت عمومی عالی است، اما بهترین راه برای کاهش وزن اضافی نیست. برای از دست دادن چربی بدن باید کالری بیشتری نسبت به چیزی که می خورید را بسوزانید.

برخی ایده های جدید تاثیرات خنک کننده دمای هسته بدن و کاهش وزن را دارند. شنا در یک استخر خنک و یا سرد، دریاچه یا اقیانوس (با توجه به اقدامات احتیاطی ایمن) ممکن است سوختن چربی و کالری را افزایش دهد در حالی که بدن شما برای بازگرداندن دمای اصلی خود کار می کند.

شنا در آب سرد باعث سرد شدن بدن شما می شود و بدنتان پس از آن کار می کند (کالری ها را می سوزاند) تا دوباره گرم شود. این بدان معناست که اگر استخر به اندازه کافی سرد باشد، می توانید وزن خود را با شنا کم کنید. اگر این کار را انجام دهید، اقدامات احتیاطی در برابر هیپوترمی را باید در نظر بگیرید.

روش لاغری با شنا

تاثیر ورزش شنا بر لاغری

آیا می خواهید شنا کنید و وزن کم کنید؟

شما باید به اندازه کافی شنا کنید، در سطح تلاش زیاد، که بر "کالری خورده شده و کالری مصرف شده" ضربه بزنید تا کالری بیشتری از کالری که وارد می کنید مصرف کنید.

این کلید همه کاهش وزن ها و یا طرح های کنترل وزن است که شامل ورزش هم است.بسیاری از شناگران را می شناسیم، در همین حال افراد زیادی را هم میشناسیم که قادر به کاهش وزن با شنا کردن هم نبوده اند.

کلید از دست دادن چربی بدن، یک برنامه کلی از فعالیت خوب و سالم همراه با تغذیه سالم است. شنا کردن می تواند به نصف آن کمک کند؛ این یک فعالیت سالم است. نیمه دیگر چه؟ در هنگام غذا خوردن خود را کنترل کنید یا نظم داشته باشید.

ورزش شنا ممکن است زمانی که به دنبال راهی جدید برای به چالش کشیدن بدن خود هستید، از ذهن شما عبور نکند. هر چه باشد، پیدا کردن یک استخر، سپس گرفتن یک مایو، کلاه، و عینک محافظ نیاز دارد - بنابراین برنامه ریزی کمی به طول می انجامد.

شنا کردن یک ورزش کاملاً بدنی با کم ترین تاثیر بر روی مفاصل است و استقامت ماهیچه ای را ممکن می سازد و یک ورزش مناسب سلامتی قلبی عروقی است.

بعلاوه، دیدید که شناگران المپیک چه شکلی هستند؟ آن ها بدنی مناسب دارند، بنابراین به وضوح در شنا کردنشان موثر است.

اخطار کامل: عوامل بسیاری وجود دارد که به میزان کالری هایی که می توانید بسوزانید، به شنا مربوط است. من به چیزهایی مانند میزان وزنتان، سوخت و ساز شخصی شما و چقدر به خود فشار می آورید اعتقاد دارم. اما به طور کلی، می توانید انتظار داشته باشید که حدود 300 کالری برای نیم ساعت شنا در فستیوال را با سرعت متوسط بسوزانید.

سطح تجربه شما نیز اهمیت دارد. این کاملاً ناعادلانه است، سوخته شدن کالری در شنا کردن تازه واردها بیشتر از شناگران قدیمی است که ممکن است به اهدافی مانند کاهش وزن و یا ایجاد قدرت کمک کند.

هنگامی که می دانید چه کار می کنید، یاد می گیرید که با مقاومت کمی در آب حرکت کنید - که به ناچار به این معنی است که کالری کمتری مصرف خواهید کرد. شما می توانید تندتر شنا کنید.

اگر تجربه بیشتری داشته باشید، چند بار به این کار را به روندتان اضافه کنید تا سوزاندن کالری خود را افزایش دهید. بله شنا کردن می تواند ماهیچه های شما را شکل دهد.

چگونگی لاغری با شنا

نحوه صحیح لاغری با شنا

نکته جالب در مورد شنا کردن این است که این ورزش تقریباً همه ماهیچه های شما را تحت تاثیر قرار می دهد. اما بدیهی است که برخی از آن ها بیش از دیگران ورزش می کنند. این شامل لاتیسیموس دورسی (کمر) و دلتوئید (شانه ها) می شود، چون کشش زیادی برای ماندن بدن شما در آب وجود دارد.

پکس (باسن), گلوت ها (باسن) و چهارسر (ران) همچنین به خاطر لگد زدن, یک عمل بزرگ هستند. نکاتی که شما از آن استفاده می کنید نیز مهم است.

شما قصد دارید دسته های عضله زیر را (علاوه بر دلتوئید و لاتیسیموس دورسی) با این ضربه های زیر به کار بیندازید:

آزاد: قفسه سینه، تریسیپس، دو سوکور، ساعد، چهار، بالا و پایین و گردن

پروانه: قفسه سینه، پشت شانه ها، چهارسرها و ساق های پا

کرال پشت: وسط و بالای کمر، تراپزی، چهارسرو گلوت ها

شنا کردن به مدت 30 دقیقه در استخر عالی است. اما اگر وقت کافی برای رفتن ندارید، فقط سعی کنید تا زمانی که می توانید ضربان قلب خود را افزایش دهید. چنانچه در بخش ورزش و تناسباندام نمناک میخوانید زنانی که سه بار در هفته شنا می کنند، نسبت به کسانی که هفته ای سه بار در هفته قدم می زدند، چربی بیشتری را از دور کمر خود کم می کنند.

چقدر باید شنا کرد تا وزن کم کرد؟

همه اینها بستگی به این دارد که ورزش شما چقدر شدید است. شنا کردن با شدت به مدت یک ساعت، حدود 800 کالری می سوزاند. این کار را چهار بار در هفته انجام دهید و در عرض یک، یک کیلو و 300 گرم تا یک کیلو و 800 گرم از دست خواهید داد. (شما نیاز به سوزاندن 3500 کالری برای از دست دادن 450 گرم دارید)

یک رویکرد کم تر را ترجیح می دهند؟

شنا کردن با سرعت متوسط 30 دقیقه در حدود 250 کالری سوزاندن دارد. این کار را چهار بار در هفته انجام دهید، و در عرض یک ماه، کمی بیشتر از 450 گرم از دست خواهید داد. اما هر بدنی متفاوت است، و تحقیقات نشان می دهد که برخی افراد بیش از دیگران وزن خود را از دست می دهند - حتی زمانی که آن ها یک مقدار ورزش را انجام می دهند.

با این حال، ورزش هایی مثل شنا کردن بخشی از برنامه روتین شما باشد، می تواند کمک کند تا به یک وزن سالم دسترسی پیدا کرده یا آن را حفظ کنید. اگر می خواهید وزنتان را کاهش دهید، به دنبال انجام ورزش های متوسط یا شدید مثل شنا کردن در حدود یک ساعت در روز باشید.

میزان لاغری با شنا

میزان کاهش وزن و لاغری با شنا

چگونه می توان از ورزش شنا بیش ترین استفاده را کرد؟

شنا کردن برای انجام ورزش ممکن است کمی ترسناک باشد اگر قبلاً هرگز این کار را انجام نداده باشید، اما شروعش آسان است. در اینجا چند توصیه تخصصی آورده شده است:

با یک ضربه ساده شروع کنید.

شنای کرال و آزاد آسان ترین کار برای مبتدیان هستند، بنابراین آن ها به خوبی برای مبتدیان کار می کنند. سپس،می توانید با روش های چالش برانگیز تری مانند کرال پشت یا پروانه تجربه کنید.

کمی سرعت را افزایش دهید.

وقفه ها یک راه عالی برای افزایش شدت تمرین شما و سوختن کالری بیشتری هستند. سعی کنید یک دوره را به سختی و سریع انجام دهید و دو دوره بعدی را آسان و آرام بروید، در صورت دلخواه این روند را تکرار کنید.

تنفس خود را کنترل کنید.

تکنیک تنفس نادرست می تواند باعث شود که به یک ریتم تبدیل شود و شما را سریع تر خسته کند. بسیاری از مردم هر بار که نفس می کشند، سر خود را بالا می برند و در نتیجه در حرکت آن ها اختلال ایجاد می کنند. سعی کنید سر خود را به اندازه کافی تمرین دهید تا بتوانید نفس خود را از دهان خود بیرون بیاورید بدون اینکه سرتان را از زیر آب بلند کنید.

 

آیا با شنا کردن لاغر میشویم؟ چطور و چقدر شنا لاغر می کند؟

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو