فیلم John Wick 3: Parabellum رکورد فروش در سری جان ویک را شکست

منبع: بلاکس آپ

279

1398/3/7

17:55


فیلم John Wick 3: Parabellum رکورد فروش در سری جان ویک را شکست

برساس جدیدترین آمار باکس آفیس، فیلم John Wick 3: Parabellum (جان ویک 3: پارابلوم) توانست به پرفروش ترین فیلم سری جان ویک تبدیل شود. در ادامه با ما همراه باشید.

طبق تازه ترین آمار جدیدترین فیلم John Wick (جان ویک) توانسته به پر فروش‌ترین فیلم مجموعه خود تبدیل شود. فیلم John Wick 3: Parabellum (جان ویک 3: پارابلوم) در دومین هفته اکرانش توانست 24.6 میلیون دلار با اکران در 3,850 سالن سینما بدست آورد و در رتبه دوم جدول فروش قرار گیرد. هرچند که این فیلم نتوانست برای دومین بار در صدر جدول فروش قرار گیرد، ولی توانست در دومین هفته اش مجموع فروش داخلی خود را به بالای 100 میلیون دلار برساند. قسمت سوم فیلم John Wick اولین فیلم مجموعه جان ویک است که فروش داخلی آن از مرز 100 میلیون دلار عبور کرده است.

همچنین مجموع فروش جهانی فیلم John Wick 3: Parabellum نیز به 182 میلیون دلار افزایش پیدا کرد تا این فیلم تنها در 10 روز با پشت سر گذاشتن فیلم John Wick: Chapter 2 (جان ویک: قسمت 2) با فروش 92 میلیون دلار در آمریکای شمالی و 171.5 میلیون دلار در سراسر جهان و فیلم John Wick با فروش 43 میلیون دلار در آمریکای شمالی و 88.8 میلیون دلار در سراسر جهان، به پر فروش‌ترین فیلم مجموعه جان ویک تبدیل شود. عملکرد درخشان فیلم John Wick 3: Parabellum باعث شد تا شرکت لاینزگیت خیلی سریع ساخت فیلم John Wick 4 (جان ویک ۴) را تایید کند. این فیلم قرار است در تاریخ 21 می 2021 (31 اردیبهشت 1400) اکران شود.

در خلاصه داستان این فیلم آمده:

در قسمت سوم مجموعه اکشن و بسیار هیجان‌انگیز، یک جایزه جهانی ۱۴ میلیون دلاری برای شکار جان ویک (با بازی کیانو ریوز) که قاتل بسیار بزرگ و سرسختی محسوب می‌شود، گذاشته شده است. همین موضوع هم باعث شده که یک ارتش بسیار بزرگ از قاتلان مشهور و جایزه‌بگیر، به‌دنبال او بیفتند تا سر او را برای کسب کردن این جایزه ببرند. قربانی او یکی از اعضای رده بالای یک سازمان تروریستی بین‌المللی بود که دستور قتل جان ویک را صادر کرده بود. با اینکه جان ویک باید به سرعت اعدام می‌شد، اما ویلسون به او یک فرصت یک ساعته، پیش از باطل شدن عضویتش به او داد. حال جان به‌عنوان یک قاتل حرفه‌ای از تمامی مهارت‌ها و توانایی‌ها که دارد، باید برای جنگیدن و کشتن افرادی که قصد کشتن او را دارند، استفاده کند تا زنده از شهر نیویورک خارج شود.

کیانو ریوز در نقش جان ویک، لارنس فیشبرن در نقش پادشاه باوری، لنس ردیک در نقش کارون، ایان مک‌شین در نقش وینستون، هلی بری در نقش سوفیا، آسیا کیت دیلون در نقش قاضی، مارک داکاسیوس در نقش زیرو، جیسون منتزوکس در نقش مرد تیک تاک، آنجلیکا هیوستون در نقش روما روسکا و هیرویوکی سانادا در یک نقش شرور و منفی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم John Wick 3: Parabellum حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند دو قسمت اول، چاد استاهلسکی وظیفه کارگردانی و دریک کولستاد وظیفه نوشتن فیلمنامه قسمت سوم فیلم John Wick را بر عهده داشته‌اند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو