گزارش باکس آفیس این هفته/ گودزیلا صدر جدول را تسخیر کرد

گزارش باکس آفیس این هفته/ گودزیلا صدر جدول را تسخیر کرد


منبع: بلاکس آپ

722

1398/3/13

18:37


گزارش باکس آفیس این هفته/ گودزیلا صدر جدول را تسخیر کرد

در باکس آفیس این هفته فیلم های زیادی اکران خود را آغاز کردند، که مهمترین آنها فیلم سینمایی Godzilla: King of the Monsters (گودزیلا: سلطان هیولاها) است. این فیلم که در هفته ای که گذشت اکران خود را آغاز کرد، در نهایت توانست با 49 میلیون دلار در افتتاحیه در صدر جدول باکس آفیس این هفته قرار گیرد. در ادامه گزارش با ما همراه باشید.

این هفته فیلم سینمایی گودزیلا: پادشاه هیولاها (Godzilla: King of the Monsters) اکران خود را آغاز کرد و توانست با فروشی که داشته در صدر جدول باکس آفیس قرار گیرد. این فیلم در هفته ای که گذشت اکران خود را در 4,108 سالن سینما آغاز کرد و توانست 49 میلیون دلار در آمریکای شمالی بفروشد. باید گفت این فیلم نتوانست به اندازه پیش بینی هایی که شده بود، ظاهر شود و با وجود بودجه 170 میلیون دلاری ساختش فروش ضعیفی در آمریکای شمالی تجربه کرد. فیلم Godzilla: King of the Monsters سومین فیلم از دنیای سینمایی MonsterVerse است که ضعیف‌ترین افتتاحیه را در مقایسه با دو فیلم دیگر این مجموعه داشته است.

این فیلم در آمریکا افتتاحیه چندان خوبی نداشت، ولی در فروش خارج از خاک توانسته بسیار موفق عمل کند و 130 میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان بفروشد. در مجموع فیلم Godzilla: King of the Monsters توانسته 179 میلیون دلار در کل دنیا بفروشد. این فیلم از طرف منتقدان نیز چندان تحویل گرفته نشده است و تماشاگران نیز در سینمااسکور به این فیلم نمره B+ را داده اند که نمره نمی‌ تواند خبر خوبی برای کمپانی برادران وارنر و لجندری پیکچرز باشد.

در ادامه شاهد خلاصه داستان این فیلم هستید:

این فیلم اکشن و هیجان انگیز ادامه داستان تلاش قهرمانانه دانشمندان سازمان مخفی مونارک را روایت‌ می‌کند که در تلاش هستند تا راز و رمزهای هیولاهای غول‌آسا را کشف کنند و با استفاده از اطلاعاتی که از آن‌ها به‌دست آورده‌اند، با تهدید آن‌ها مقابله کنند. در این فیلم گودزیلا تنها تهدید روی زمین نیست و او در حال مبارزه با ماترا، رادان و یک هیولای سه سر و بسیار خطرناک به نام کینگ گیدورا است. زمانی که این موجودات باستانی و فوق‌العاده قدرتمند و خطرناک که فکر می‌کنیم فقط متعلق به گذشته هستند، بازگردند و دوباره رشد کنند، تلاش خواهند کرد تا برتری خود را به دیگری ثابت کنند و حاکم مطلق روی زمین شوند. این در حالی است که این موضوع می‌تواند باعث انقراض نسل بشر شود.

میلی بابی براون،کایل چندلر، ویرا فارمیگا، چارلز دنس، سالی هاوکینز، کن واتانابه، رندی هیونز، توماس میدلتیچ، آیشا هیندز، اوشی جکسون جونیور، جانگ زئی، آنتونی راموس، الیزابت لودلو و رندی هیونز، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Godzilla: King of the Monsters حضور دارند. 

در رتبه دوم جدول باکس آفیس فیلم سینمایی Aladdin قرار گرفته است. این فیلم که در هفته گذشته فروش بسیار خوبی داشت و توانست در صدر جدول فروش قرار گیرد، در هفته دوم اکرانش با افت فروش 53 درصدی روبرو شد و با اختلاف خیلی کم از فیلم تازه اکران شده گودزیلا در رتبه دوم قرار گرفت، این فیلم که در 4,476 سالن سینمای آمریکای شمالی در حال اکران است، توانسته 42.3 میلیون دلار دیگر بفروشد و مجموع فروش خود را در آمریکای شمالی به رقم 185 میلیون دلار برساند. این فیلم در خارج از خاک آمریکا نیز توانسته مجموعا 260 میلیون دلار بفروشد و فروش جهانی را به رقم 446 میلیون دلار برساند. با توجه به بودجه ساخت 183 میلیون دلاری، فیلم علاءالدین تا به الان فروش بسیار خوبی داشته است. در خلاصه داستان این فیلم آمده:

فیلم علاءالدین داستان یک پسر جذاب خیابانی به نام علاءالدین، یک دختر شجاع و خود مختار یعنی شاهزاده جاسمین و همچنین شخصیتی به نام جینی را حکایت می‌کند؛ جینی احتمالا شخصیتی است که می‌تواند کلید اصلی آن‌ها، برای رسیدن به آینده درخشانشان باشد.

در فیلم علاءالدین، بازیگران و هنرمندان بااستعداد و محبوبی همچون منا مسعود در نقش علاءالدین، ویل اسمیت در نقش جینی، نائومی اسکات در نقش شاهزاده جاسمین، مروان کنزاری در نقش جعفر، نوید نگهبان در نقش سلطان، نسیم پدراد در نقش دالیا، بیلی مگنوسن در نقش شاهزاده اندرس، نومان اکار در نقش حکیم، رابی هینز در نقش رازول، جردن ای. نش در نقش عمر، تالیا بلیر در نقش لیان، اوبری لین در نقش اومی، آلن تودیک صداپیشه شخصیت یاگو و چند تن دیگر حضور دارند.

دیگر که این هفته اکران خود را آغاز کرد، فیلم سینمایی Rocketman از کمپانی پارامونت پیکچرز بود که با فروشی که داشت توانست در رتبه سوم جدول فروش قرار گیرد. این فیلم که زندگینامه التون جان، خواننده و آهنگساز مشهور انگلیسی را روایت می کند، در هفته ای که گذشت اکران خود را در 3,610 سالن سینمای آمریکای شمالی آغاز کرد و توانست 25 میلیون دلار بفروشد. باید گفت با توجه به بودجه ساخت 40 میلیون دلاری، فیلم Rocketman فروش خوبی را در افتتاحیه داشته است. این فیلم در خارج از خاک آمریکا نیز 31.2 میلیون دلار فروش داشته است، با این فروش فیلم زندگینامه التون جان در کل دنیا افتتاحیه 56.2 میلیون دلاری را تجربه کرده است.

فیلم Rocketman توسط دکستر فلچر کارگردانی شده است، فلچر پیش از این کارگردانی فیلم تحسین شده Bohemian Rhapsody (راپسودی بوهمی) را برعهده داشته است. نگارش فیلمنامه برعهده لی هال بوده است و تهیه کنندگی فیلم نیز برعهده التون جان، دیوید فرنیش و متیو وان بوده است. تارون اگرتون، بازیگر فیلم سینمایی Kingsman: The Secret Service (کینگزمن: سرویس مخفی) و فیلم Kingsman: The Golden Circle (کینگزمن: محفل طلایی)، قرار است نقش التون جان را ایفا میکند.

دیگر فیلم تازه اکران شده، فیلم سینمایی Ma است، که در رتبه چهارم جدول باکس آفیس قرار گرفته است. این فیلم در هفته ای که گذشت اکران خود را در 2,808 سالن سینمای آمریکای شمالی آغاز کرد و توانست در نهایت افتتاحیه 18.2 میلیون دلاری داشته باشد. این فیلم با بودجه 5 میلیون دلاری ساخته شده است.

در رتبه پنجم نیز فیلم John Wick 3: Parabellum (جان ویک 3: پارابلوم) قرار گرفته است. این فیلم در هفته سوم اکرانش با افت فروش 55 درصدی روبرو شد و توانسته 11.1 میلیون دلار دیگر بفروشد و فروش خود را در آمریکا به رقم 125.7 میلیون دلار برساند. این فیلم در خارج از آمریکا مجموعا توانسته 96 میلیون دلار بفروشد. با این حساب فیلم جدید جان ویک توانسته در مجموع  221.6 در کل دنیا بفروشد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو