گزارش باکس آفیس/ فیلم Men in Black: International بدترین افتتاحیه را در سری مردان سیاه پوش داشت

گزارش باکس آفیس/ فیلم Men in Black: International بدترین افتتاحیه را در سری مردان سیاه پوش داشت


منبع: بلاکس آپ

438

1398/3/27

17:18


گزارش باکس آفیس/ فیلم Men in Black: International بدترین افتتاحیه را در سری مردان سیاه پوش داشت

در باکس آفیس این هفته فیلم سینمایی Men in Black: International (مردان سیاه پوش: بین المللی) با فروشی که در افتتاحیه داشت توانست در صدر جدول قرار گیرد. این فیلم در ژانر ماجراجویی، کمدی، اکشن و علمی - تخیلی محصول جدید کمپانی های سونی پیکچرز (Sony Pictures) و کلمبیا پیکچرز (Columbia Pictures) است که در افتتاحیه اش توانسته 28.5 میلیون دلار بفروشد.

این هفته فیلم های زیادی اکران شد که تقریبا هیچ کدام نتوانستند فروش بسیار خوبی داشته باشند. این فیلم شفت (Shaft) با بازی ساموئل ال جکسون و جسی آشر نیز اکران شد که با فروش بدی که داشت در رتبه ششم جدول فروش قرار گرفت. این فیلم در 2,952 سالن سینما اکران خود را آغاز کرد و در نهایت توانست 8.3 میلیون دلار در افتتاحیه بفروشد. این فیلم که محصول جدیدی از کمپانی برادران وارنر محسوب می شود، فروش بسیار بدی داشته و تا به الان امتیاز 41 را از بین 28 نقد سایت متاکریتیک دریافت کرده است. 

همان طور که در ابتدا اشاره کردیم فیلم سینمایی Men in Black: International (مردان سیاه پوش: بین المللی) در این هفته اکران خود را آغاز کرد و با فروشی که در افتتاحیه داشت توانست در صدر جدول فروش قرار گیرد. این فیلم در هفته ای که گذشت اکران خود را در 4,224 سالن سینمای آمریکای شمالی آغاز کرد و توانست در نهایت 28.5 میلیون دلار در هفته اول اکرانش بفروشد. چهارمین قسمت از سری فیلم مردان سیاه پوش محصول جدیدی از سونی پیکچرز و کلمبیا پیکچرز است که با بودجه 110 میلیون دلاری ساخته شده است و  با توجه به این بودجه فروش افتتاحیه برای قسمت جدید سری فیلم مردان سیاه پوش بسیار ضعیف بوده است و به نظر می رسد که تماشاگران چندان از فیلم خوششان نیامده است. لازم به ذکر است که هر سه فیلم قبلی سری «مردان سیاه پوش» در افتتاحیه بیش از 50 میلیون دلار فروش داشته اند.

 در فیلم سینمایی Men in Black: International (مردان سیاه پوش: بین المللی) ریس همزورث و تسا تامپسون جایگزین ویل اسمیت و تامی لی جونز شده‌اند و هرچند انتظار فروش به اندازه سه گانه قبلی نمی‌رفت، اما تحلیلگران توقع افتتاحیه بالاتر از 30 میلیون دلار داشتند. حال با این شکست در فروش داخل آمریکا، سازندگان این فیلم به فروش از خاک امیدوار شده اند. این فیلم در خارج از خاک آمریکا توانسته 73.7 میلیون دلار بفروشد و در مجموع نیز در کل توانسته 102.2 میلیون دلار در سراسر دنیا بفروشد. در خلاصه داستان این فیلم آمده است:

تیم مردان سیاه پوش آنقدر گسترش یافته تا سرتاسر جهان را پوشش دهد اما دنیا پر از مشکل شده و محافظت از آن کار سخت‌تری شده است. حال با این اوصاف، مامور اچ پیراسته و خوش‌پوش (با بازی کریس همسورث) به همراه ماموری تازه‌کار اما فوق‌العاده مصمم یعنی ام (با بازی تسا تامپسون) با یکدیگر تشکیل تیم داده‌اند؛ یک زوج بسیار عجیب که احتمال موفق شدن آنها در کنار هم تقریبا کم است. زمانی که آنها با یک تهدید بیگانه جدید روبه‌رو می‌شوند که می‌تواند شکل هر کسی (از جمله ماموران خود مردان سیاه پوش) را بگیرد، مجبور می‌شوند اختلافات را کنار بگذارند و به یک ماجراجویی در سرتاسر دنیا بروند تا بتوانند اول از همه سازمان خود و در نهایت کل دنیا را نجات دهند.

در فیلم مردان سیاه پوش: بین‌المللی، صداپیشگان و هنرمندان بااستعداد و محبوبی همچون کریس همسورث در نقش مامور اچ، تسا تامپسون در نقش مالی/مامور ام، کمیل نانجیانی در جایگاه صداپیشه شخصیت پاونی، ربکا فرگوسن در نقش ریزا، ریف اسپال در نقش مامور سی، لاورنت و لری بورگوئیس در نقش دوقلوهای تغییر شکل دهنده یا همان شیپ شیفتر، اما تامپسون در نقش مامور او، لیام نیسون در نقش های تی و تیم بلنی صداپیشه شخصیت فرانک قورباغه و چند تن دیگر حضور داشته اند.

در رتبه دوم جدول باکس آفیس این هفته فیلم سینمایی The Secret Life of Pets 2 (زندگی مخفی حیوانات خانگی ۲) از کمپانی یونیورسال قرار گرفته است. این فیلم در هفته دوم با افت فروش 49 درصدی روبرو شد و توانست 23.8 میلیون دلار بفروشد و مجموع فروش خود را در آمریکای شمالی به رقم بسیار خوب 92 میلیون دلار برساند. این انیمیشن در خارج از خاک نیز توانسته 62.5 میلیون دلار بفروشد که با این فروش انیمیشن «زندگی مخفی حیوانات خانگی ۲»  توانسته 154.5 میلیون دلار در کل دنیا بفروشد. لازم به ذکر است که این انیمیشن با بودجه 80 میلیون دلاری ساخته شده است و تا به الان توانسته فروش فوق العاده ای را پشت سر بگذارد.

ریک استون استریت، کوین هارت، هریسون فورد، پتن اسوالت، هانیبال بورس، بابی موینیهان، لیک بل، جنی اسلیت، تیفانی هدیش، نیک کرول، پیت هلمز و الی کمپر، از جمله بازیگرانی هستند که به‌ عنوان صداپیشه در انیمیشن The Secret Life of Pets 2 حضور دارند و صداپیشگی شخصیت‌ های این انیمیشن را بر عهده گرفته‌ اند.

فیلم سینمایی Aladdin در هفته چهارم اکرانش توانسته فروش خوبی داشته باشد و در رتبه سوم جدول باکس آفیس قرار گیرد. این فیلم در هفته ای که گذشت با افت فروش 32 درصدی روبرو شد و توانست 16.7 میلیون دلار در داخل آمریکا بفروشد و مجموع فروش خود را در این کشور به رقم 263.4 میلیون دلار برساند. فیلم علاءالدین در خارج از خاک آمریکا توانسته 461.4 میلیون دلار بفروشد و مجموع فروش جهانی فیلم را به رقم 724.8 میلیون دلار برساند. با توجه به بودجه ساخت 183 میلیون دلاری این فیلم توانسته تا به الان فروش فوق العاده ای داشته باشد. در خلاصه داستان این فیلم آمده است:

فیلم علاءالدین داستان یک پسر جذاب خیابانی به نام علاءالدین، یک دختر شجاع و خود مختار یعنی شاهزاده جاسمین و همچنین شخصیتی به نام جینی را حکایت می‌کند؛ جینی احتمالا شخصیتی است که می‌تواند کلید اصلی آن‌ها، برای رسیدن به آینده درخشانشان باشد.

در فیلم علاءالدین، بازیگران و هنرمندان بااستعداد و محبوبی همچون منا مسعود در نقش علاءالدین، ویل اسمیت در نقش جینی، نائومی اسکات در نقش شاهزاده جاسمین، مروان کنزاری در نقش جعفر، نوید نگهبان در نقش سلطان، نسیم پدراد در نقش دالیا، بیلی مگنوسن در نقش شاهزاده اندرس، نومان اکار در نقش حکیم، رابی هینز در نقش رازول، جردن ای. نش در نقش عمر، تالیا بلیر در نقش لیان، اوبری لین در نقش اومی، آلن تودیک صداپیشه شخصیت یاگو و چند تن دیگر حضور داشته اند.

در رتبه چهارم جدول باکس آفیس این هفته فیلم سینمایی Dark Phoenix (ققنوس تاریکی) به کارگردانی Simon Kinberg قرار گرفته است. این فیلم محصولی از کمپانی فاکس قرن بیستم است و در هفته اول اکرانش فروش بسیار بدی در افتتاحیه داشت، حال در هفته دوم نیز با افت فروش 72 درصدی روبرو شد و توانست 9 میلیون دلار بفروشد و فروش داخلی خود را به رقم 51.7 میلیون دلار برساند. این فیلم در خارج از خاک نیز توانسته مجموعا 152.5 میلیون دلار بفروشد و در کل دنیا نیز توانسته 204 میلیون دلار بفروشد.در خلاصه داستان فیلم «ققنوس سیاه» آمده که:

در فیلم دارک فینکس، اعضای تیم مردان ایکس با یک دشمن بسیار قدرتمند که از خودشان است، مواجه خواهند شد؛ او هم کسی نیست جز جین گری. در طول یک ماموریت فضایی و زمانی که جین در آستانه کشته شدن بود، یک نیروی کیهانی مرموز به او برخورد می‌کند و او را تحت تاثیر قرار می‌دهد. زمانی که آن‌ها به خانه باز می‌گردند، این نیرو نه تنها باعث می‌شود تا جین قدرتمندتر شود، بله باعث ناپایدارتر شدن او نیز می‌شود. جین باید با نیرویی که نمی‌تواند آن را درک کند، مبارزه کند. زمانی که جین از کنترل خارج می‌شود، شروع به آسیب زدن به کسانی که دوستشان دارد، می‌کند. به همین ترتیب، اعضای این خانواده که از یکدیگر جدا شده‌اند، باید یک بار دیگر متحد شوند تا نه تنها جین را نجات دهند، بلکه از زمین در برابر گروهی از بیگانگان فضایی که آرزوهای آن‌ها استفاده از نیروی جین گری است تا با آن بر کهکشان حکومت کنند، دفاع کنند.

جیمز مک‌آووی در نقش پروفسور ایکس، مایکل فاسبندر در نقش مگنیتو، جنیفر لارنس در نقش میستیک، سوفی ترنردر نقش جین گری، جسیکا چستین در نقش آنتاگونیست اصلی فیلم، نیکولاس هولت در نقش بیست، تای شرایدن در نقش سایکلاپس، الکساندرا شیپ در نقش استورم، کدی اسمیت-مک‌فی در نقش نایت‌کراولر، ایوان پیترز در نقش کوئیک سیلور، کتا ابرهارت، اندرو استلین و اسکات شپرد در نقش دکتر جان گری، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم X-Men: Dark Phoenix حضور دارند.

در رتبه پنجم نیز فیلم سینمایی Rocketman قرار گرفته است. این فیلم در هفته سوم اکرانش با افت فروش 36 درصدی روبرو شد و توانست 8.8 میلیون دلار دیگر بفروشد و مجموع فروش داخلی خود را به رقم 66.1 میلیون دلار برساند. در خارج از خاک نیز فیلم Rocketman توانسته 67 میلیون دلار بفروشد و در مجموع نیز توانسته 133.1 میلیون دلار در کل دنیا بفروشد. در این فیلم درام بسیار زیبا ما شاهد داستان زندگی التون جان هستیم؛ از همان دوران اولیه کار خود که در آکادمی سلطنتی موسیقی یک اعجوبه و شگفتی محسوب می‌شد، تا همکاری موثر و ماندگار او با برنی تاوپین.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو