دنباله فیلم Aladdin ساخته خواهد شد

منبع: بلاکس آپ

164

1398/5/23

19:00


دنباله فیلم Aladdin ساخته خواهد شد

در جدیدترین اخبار سینما، دیزنی قرار است قسمت دوم فیلم سینمایی Aladdin (علاءالدین) را بسازد. برای دانلود فیلم های دیزنی می توانید به بخش دانلود فیلم سینمایی بروید. در ادامه خبر با ما همراه باشید.

چند ماه پیش بود که فیلم لایو-اکشن Aladdin (علاالدین) اکران خود را آغاز کرد و توانست فروش فوق العاده ای داشته باشد و به گونه ای فراتر از انتظارات ظاهر شود. این فیلم موزیکال که جدیدترین ساخته گای ریچی (Guy Ritchie) است تا به الان 1 میلیارد و 34 هزار دلار فروش داشته است. که 352.7 میلیون دلار آن مربوط به فروش در آمریکا و 682.2 میلیون دلار دیگر مربوط به فروش در نقاط دیگر جهان بوده است. حال در تازه ترین اخبار گفته شده که قرار است دنباله این فیلم موفق ساخته شود. دن لین، تهیه کننده فیلم علاالدین گفته که استودیو تمایل دارد تا دنباله‌ای برای فیلم Aladdin بسازد. او گفت:

احساس می‌کنیم که این شخصیت‌ها داستان‌ها و ماجراجویی‌های بیشتری را برای گفتن و ارائه دارند. 

همانطور که شاید بدانید در نسخه انیمیشن Aladdin ما شاهد دو دنباله بودیم که هیچ کدام همانند قسمت اول نتوانستند موفق ظاهر شوند. اما حال گفته شده که دنباله فیلم جدید علاالدین ارتباطی با قسمت اول ندارد و داستانی دیگر را روایت خواهد کرد. لین دراین رابطه گفت: 

مانند انیمیشن اصلی، دنباله فیلم Aladdin قرار نیست بازسازی هیچ یک از دیگر انیمیشن‌های ساخته شده براساس آن باشد. بنابراین ما در حال بررسی هستیم تا بهترین ایده را برای ادامه راه این شخصیت‌ها پیدا کنیم.

با همه این صحبت ها هنوز به صورت رسمی ساخت قسمت دوم فیلم Aladdin تایید نشده است و همه چیز در حد صحبت بوده است. اما باید گفت که با توجه به موفقیت این فیلم در گیشه ها ساخت قسمت دوم آن حتمی است. لازم به ذکر است که در تاریخ 27 آگوست (5 شهریور) نسخه بلوری فیلم Aladdin منتشر خواهد شد.

در فیلم علاءالدین، بازیگران و هنرمندان بااستعداد و محبوبی همچون منا مسعود در نقش علاءالدین، ویل اسمیت در نقش جینی، نائومی اسکات در نقش شاهزاده جاسمین، مروان کنزاری در نقش جعفر، نوید نگهبان در نقش سلطان،نسیم پدراد در نقش دالیا، بیلی مگنوسن در نقش شاهزاده اندرس، نومان اکار در نقش حکیم، رابی هینز در نقش رازول، جردن ای. نش در نقش عمر، تالیا بلیر در نقش لیان، اوبری لین در نقش اومی، آلن تودیک صداپیشه شخصیت یاگو و چند تن دیگر حضور داشته اند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو