گزارش باکس آفیس/ انیمیشن Toy Story 4 با افتتاحیه ای فوق العاده در صدر جدول قرار گرفت!

گزارش باکس آفیس/ انیمیشن Toy Story 4 با افتتاحیه ای فوق العاده در صدر جدول قرار گرفت!


منبع: بلاکس آپ

378

1398/4/3

17:42


گزارش باکس آفیس/ انیمیشن Toy Story 4 با افتتاحیه ای فوق العاده در صدر جدول قرار گرفت!

این هفته انیمیشن Toy Story 4 (داستان اسباب بازی ۴)  اکران خود را آغاز کرد و توانست در افتتاحیه فروش بسیار خوب 118 میلیون دلار را داشته باشد و در صدر جدول باکس آفیس قرار گیرد.

در این هفته انیمیشن Toy Story 4 (داستان اسباب بازی ۴)  اکران خود را آغاز کرد و توانست با اختلاف فروش بسیار زیاد در صدر جدول فروش این هفته قرار گیرد. این فیلم در هفته ای که گذشت اکران خود را در 4,575 سالن سینما آغاز کرد و توانست 118 میلیون دلار در افتتاحیه فروش داشته باشد. این فیلم در خارج از خاک آمریکا نیز توانسته 120 میلیون دلار بفروشد و مجموع فروش خود را در کل دنیا به رقم 238 میلیون دلار برساند. این انیمیشن به احتمال زیاد در هفته دوم اکرانش نیز در صدر جدول باکس آفیس قرار می گیرد.

در خلاصه داستان این انیمیشن آمده:

در قسمت چهارم مجموعه داستان اسباب بازی، وودی و باز به یک ماجراجویی می‌روند تا آن اسباب بازی‌ای را که از جمعشان رفته و به فرد دیگری داده شده است، پیدا کنند و آن هم کسی نیست جز بو پیپ.

تام هنکس، تیم آلن، آنی پاتس، جون کیوسک، استل هریس، والاس شاون، جان راتزنبرگر، جف پیجن، مدلین مک گرو، بلیک کلارک، تونی هیل، جردن پیل، کیگان-مایکل کی، کیانو ریوز، کریستینا هندریکس و الای مکی، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن Toy Story 4 حضور دارند.

دیگر فیلمی که در این هفته اکران شد، فیلم سینمایی Child's Play بود که توانسته فروش فوق العاده ای نسبت به بودجه ساختش داشته باشد. این فیلم در هفته ای که گذشت در 3,007 سالن سینمای سینما آمریکای شمالی اکران خود را آغاز کرد و در نهایت توانست 14 میلیون دلار بفروشد، که نسبت به بودجه 10 میلیون دلاریش بسیار خوب بوده است. در خلاصه داستان این فیلم آمده:

در فیلم بازی بچگانه ما شاهد این هستیم که کارن (با بازی آبری پلازا) که یک مادر تنها محسوب می‌شود، به پسر خود یعنی اندی (با بازی گابریل بیتمن) یک عروسک هدیه می‌دهد تا دوست و همدم او باشد؛ اما آن‌ها اصلا از هویت بسیار وحشتناک و شرورانه‌ی او خبر ندارند.

در فیلم بازی بچگانه، بازیگرانی همچون گابریل بیتمن در نقش اندی بارکلی، مارک همیل در نقش چاکی، آبری پلازا در نقش کارن بارکلی، برایان تایری هنری در نقش کاراگاه مایک نوریس، تیم ماتسون در نقش هنری کاسلان، مارلون کازادی در نقش عمر، بئاتریس کیتسوس در نقش فلین، تای کانسیگلیو در نقش پاگ، دیوید لوئیس در نقش شین، ترنت ردکاپ در نقش گیب، نیکول آنتونی در نقش کاراگاه ویلیس و کارلیس برک در نقش دورین نوریس و چند تن دیگر حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته‌ اند.

فیلم سینمایی Aladdin این هفته افت فروش بسیار کمی داشت و یک پله صعود کرده و در رتبه سوم جدول قرار گرفت. این فیلم در هفته پنجم اکرانش توانست 12.2 میلیون دلار بفروشد و مجموع فروش داخلی خود را به رقم بسیار خوب 287.5 میلیون دلار برساند. این فیلم در خارج از خاک نیز توانسته فروش بسیار خوبی داشته باشد و مجموعا 522,6 میلیون دلار فروش کند. با این فروش فیلم علاءالدین توانسته مجموعا 810.1 میلیون دلار در کل دنیا بفروشد. در خلاصه داستان این فیلم آمده است:

فیلم علاءالدین داستان یک پسر جذاب خیابانی به نام علاءالدین، یک دختر شجاع و خود مختار یعنی شاهزاده جاسمین و همچنین شخصیتی به نام جینی را حکایت می‌کند؛ جینی احتمالا شخصیتی است که می‌تواند کلید اصلی آن‌ها، برای رسیدن به آینده درخشانشان باشد.

در فیلم علاءالدین، بازیگران و هنرمندان بااستعداد و محبوبی همچون منا مسعود در نقش علاءالدین، ویل اسمیت در نقش جینی، نائومی اسکات در نقش شاهزاده جاسمین، مروان کنزاری در نقش جعفر، نوید نگهبان در نقش سلطان، نسیم پدراد در نقش دالیا، بیلی مگنوسن در نقش شاهزاده اندرس، نومان اکار در نقش حکیم، رابی هینز در نقش رازول، جردن ای. نش در نقش عمر، تالیا بلیر در نقش لیان، اوبری لین در نقش اومی، آلن تودیک صداپیشه شخصیت یاگو و چند تن دیگر حضور داشته اند.

در رتبه چهارم جدول فروش این هفته فیلم سینمایی Men in Black: International (مردان سیاه پوش: بین المللی) قرار گرفته است. این فیلم در هفته دوم اکرانش با افت فروش 64 درصدی روبرو شد و از رتبه اول به چهارم سقوط کرد. این فیلم که در افتتاحیه نیز بسیار ضعیف بوده است در هفته دوم توانسته 10.7 میلیون دلار در آمریکای شمالی بفروشد و مجموع فروش داخلی خود را به رقم 52,6 میلیون دلار بفروشد. این فروش داخلی در حالی است که بودجه ساخت فیلم 110 میلیون دلار بوده است و به گونه ای تا به الان در فروش داخلی شکست خورده است.

فیلم سینمایی «مردان سیاه پوش: بین المللی» در خارج از خاک آمریکا بهتر فروش داشته است و توانسته در کل 129,4 میلیون دلار در کشور های دیگر بفروشد. با این فروش فیلم جدید مردان سیاه پوش توانسته 182 میلیون دلار در کل دنیا بفروشد. در خلاصه داستان این فیلم آمده است:

تیم مردان سیاه پوش آنقدر گسترش یافته تا سرتاسر جهان را پوشش دهد اما دنیا پر از مشکل شده و محافظت از آن کار سخت‌تری شده است. حال با این اوصاف، مامور اچ پیراسته و خوش‌پوش (با بازی کریس همسورث) به همراه ماموری تازه‌کار اما فوق‌العاده مصمم یعنی ام (با بازی تسا تامپسون) با یکدیگر تشکیل تیم داده‌اند؛ یک زوج بسیار عجیب که احتمال موفق شدن آنها در کنار هم تقریبا کم است. زمانی که آنها با یک تهدید بیگانه جدید روبه‌رو می‌شوند که می‌تواند شکل هر کسی (از جمله ماموران خود مردان سیاه پوش) را بگیرد، مجبور می‌شوند اختلافات را کنار بگذارند و به یک ماجراجویی در سرتاسر دنیا بروند تا بتوانند اول از همه سازمان خود و در نهایت کل دنیا را نجات دهند.

در فیلم مردان سیاه پوش: بین‌المللی، صداپیشگان و هنرمندان بااستعداد و محبوبی همچون کریس همسورث در نقش مامور اچ، تسا تامپسون در نقش مالی/مامور ام، کمیل نانجیانی در جایگاه صداپیشه شخصیت پاونی، ربکا فرگوسن در نقش ریزا، ریف اسپال در نقش مامور سی، لاورنت و لری بورگوئیس در نقش دوقلوهای تغییر شکل دهنده یا همان شیپ شیفتر، اما تامپسون در نقش مامور او، لیام نیسون در نقش های تی و تیم بلنی صداپیشه شخصیت فرانک قورباغه و چند تن دیگر حضور داشته اند.

پنجمین فیلم پرفروش هفته گیشه آمریکا و کانادا هم فیلم سینمایی The Secret Life of Pets 2 (زندگی مخفی حیوانات خانگی ۲) بود که حدود 10 میلیون دلار فروش داشت و بعد از سه هفته به فروش 117  میلیون دلاری رسید. این انیمیشن در خارج از خاک آمریکا نیز توانسته 77.1 میلیون دلار بفروشد و مجموعا فروش خود را در کل دنیا به رقم 194.6 میلیون دلار برساند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو