قسمت جدید سری ماتریکس ساخته خواهد شد!

منبع: بلاکس آپ

132

1398/2/27

22:48


قسمت جدید سری ماتریکس ساخته خواهد شد!

در تازه ترین اخبار کارگردان سه قسمت John Wick (جان ویک) اعلام کرده که قسمت چهارم فیلم ماتریکس به زودی ساخته خواهد شد. در ادامه خبر با ما همراه باشید.

به تازگی خبری خوش حال کننده برای طرفداران سری ماتریکس منتشر شده است. چاد استاهلسکی کارگردان سه گانه «جان ویک» اعلام کرده قسمت جدیدی از سری ماتریکس به کارگردانی واچوفسکی‌ ها ساخته خواهد شد. همان طور که می دانید حدود 20 سال از انتشار اولین قسمت ماتریکس می‌گذرد؛ فیلمی که بازیگرانی مثل کیانور ریوز و لارنس فیشبرن در آن به ایفای نقش پرداخته بودند.

حالا کارگردان‌ های این فیلم قصد دارند چهارمین قسمت از این فیلم سینمایی را بسازند. پیش از این قرار بود نسخه‌ای فرعی از این فیلم ساخته شود، حال مشخص شده نسخه فرعی در کار نبوده و فیلم جدید دنباله سه قسمت قبلی خواهد بود. این خبر توسط چاد استاهلسکی تایید شده؛ چرا که در گذشته با کیانو ریوز و واچوفکسی‌ها در فیلم سینمایی ماتریکس همکاری داشته است و رابطه نزدیکی با آن‌ها دارد؛ او در پاسخ به این سوال که دقیقا چه کسی کارگردان خواهد بود اعلام کرد هنوز اطلاعات دقیقی نیست، اما واچوفسکی‌ها قطعا در این فیلم حضور دارند. او همچنین گفته که حاضر است هر گونه کمکی برای ساخت ماتریکس جدید بکند.

در آخر اشاره کنیم که فیلم John Wick: Parabellum در تاریخ 17 می 2019 (27 اردیبهشت 1398) اکران خواهد شد. کیانو ریوز در نقش جان ویک، لارنس فیشبرن در نقش پادشاه باوری، لنس ردیک در نقش کارون، ایان مک‌شین در نقش وینستون، هلی بری در نقش سوفیا، آسیا کیت دیلون در نقش قاضی، مارک داکاسیوس در نقش زیرو، جیسون منتزوکس در نقش مرد تیک تاک، آنجلیکا هیوستون در نقش روما روسکا و هیرویوکی سانادا در یک نقش شرور و منفی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم John Wick 3: Parabellum حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌ اند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو