تریلر فیلم Star Wars: Rise Of Skywalker منتشر شد

منبع: بلاکس آپ

129

1398/6/5

18:20


تریلر فیلم Star Wars: Rise Of Skywalker منتشر شد

در تازه ترین اخبار سینما و تلویریون، کمپانی والت دیزنی تریلر رسمی فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker را منتشر کرده است که در ادامه پست می توانید آن را تماشا کنید.

همانطور که می دانید فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker (جنگ ستارگان: رستاخیز اسکای واکر) به کارگردانی جی جی آبرامز، جدیدترین فیلم در سری جنگ ستارگان است که دسامبر امسال بر روی پرده های سینما می رود. چند روز پیش در جریان مراسم D23 تریلر جدیدی از قسمت نهم فیلم جنگ ستارگان پخش شد که تنها افراد حاضر در پنل کمپانی والت دیزنی آن را تماشا کردند. حال در تازه ترین اخبار همان تریلر منتشر شده است که به گونه ای با تریلر های دیگر این فیلم تفاوت دارد. در این تریلر ما شاهد تصاویری از هشت فیلم قبلی دنیای جنگ ستارگان هستیم و در ادامه نیز شاهد نمایش تصاویر جدید متعددی هستیم که بدون شک مهم‌ ترین آن مبارزه ری با کایلو رن در یک سیاره نامشخص است. در ادامه شما شاهد تریلر جدید این فیلم هستید:

در طول تریلر فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker صحنه جدیدی از پرنسس لیا هم نمایش داده می‌شود و همچنین شاهد یک نبرد فضایی بزرگ با حضور چند سفینه نیروهای مقاومت و فرقه اول نیز هستیم. دیزی ریدلی، آدام درایور، جان بویگا، اسکار آیزاک، مارک همیل، کری فیشر، آنتونی دنیلز، بیلی دی ویلیامز، دامنل گلیسون، لوپیتا نیونگو، کلی مری ترن، جوناس سوآتامو، بیلی لورد، کری راسل، نائومی آکی، ریچارد ای گرانت و دامینیک مانهن، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker حضور دارند. فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker در تاریخ 20 دسامبر 2019 (29 آذر 1398) اکران خواهد شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو