ساموئل ال جکسون از علاقه اش به بازی مجدد در سری جنگ ستارگان می گوید

منبع: بلاکس آپ

217

1398/3/25

18:40


ساموئل ال جکسون از علاقه اش به بازی مجدد در سری جنگ ستارگان می گوید

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ساموئل ال جکسون (Samuel L. Jackson) از علاقه اش به بازی مجدد در نقش Mace Windu در سری جنگ ستارگان می گوید. در ادامه این خبر با ما همراه باشید.

در تازه ترین اخبار ساموئل ال جکسون از علاقه اش به بازی مجدد در سری جنگ ستارگان می گوید. ما در سه گانه دوم سری جنگ ستارگان ، شاهد حضور شخصیتی به‌نام میس ویندو (Mace Windu) بودیم، که جکسون نقش آن را ایفا می کرد. حال در خبری که منتشر شده جکسون از علاقه ی دوباره اش برای بازی در این نقش صحبت هایی داشته است. 

آخرین باری که شاهد ایفای نقش جکسون در سری جنگ ستارگان بودیم، به فیلم Revenge of the Sith برمیگردد که در سال 2005 اکران شد. در این فیلم ما شاهد سقوط او از آسمان‌ خراشی مرتفع بودیم و در همان جا زندگی این عضو شورای جدای‌ ها به پایان رسید. با وجود مرگ این شخصیت ساموئل ال جکسون در برنامه The Late Show و در گفت‌وگو با استیون کلبر از این موضوع صحبت کرده است که تمایل دارد یک بار دیگر در این نقش به‌ یادماندنی کارنامه‌ی خود بازی کند.

با اینکه همه چیز نشان از مرگ شخصیت Mace Windu می دهد ولی به قول جکسون در دنیای جنگ ستارگان با شخصیت‌ هایی طرف هستیم که از اتفاقات مرگبارتری هم نجات پیدا کرده‌ اند. مثل دارت ماول در اپیزود اول یعنی فیلم The Phantom Menace شاهد نصف شدن بدن او توسط اوبی وان کنوبی و سقوط از ارتفاعی بسیار زیاد بودیم، ولی بعدها با قدرت بیشتر برگشت و در آثاری چون فیلم Solo: A Star Wars Story و مجموعه‌ های انیمیشنی Star Wars: The Clone Wars و Star Wars Rebels حضور پیدا کرد. جکسون در این باره گفت:

ماجراهای زیادی در مورد جدای‌هایی داریم که با یک دست به کار خود ادامه داده‌اند و با همان یک دست هم شمشیر نوری خود را کنترل کرده‌اند و به اهدافشان رسیده‌اند. جدای‌ها هم می‌توانند مثل گربه‌ها از ارتفاع زیادی سقوط کنند و زنده بمانند.

باید این را اضافه کرد که برای نخستین دفعه نیست که جکسون در رابطه با احتمال زنده ماندن میس ویندو صحبت می‌ کند و سه سال قبل هم شاهد صحبت‌ هایی از او در این زمینه بودیم. آخرین اپیزود از سومین سه‌ گانه جنگ ستارگان با عنوان فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker در تاریخ 20 دسامبر 2019 (29 آذر 1398) اکران خواهد شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو