ویدیوی جدیدی از فیلم The Marvels منتشر شد

منبع: گیمفا

2

1402/8/5

19:01


در ویدیوی جدید منتشر شده از فیلم The Marvels، عوامل دست‌اندرکار این اثر از روند تولید این فیلم تجربه‌ی خود را به اشتراک می‌گذارند.

ویدیوی جدیدی از فیلم The Marvels منتشر شد

در ویدیوی جدید منتشر شده از فیلم The Marvels، عوامل دست‌اندرکار این اثر از روند تولید این فیلم تجربه‌ی خود را به اشتراک می‌گذارند.

کمتر از دو هفته به انتشار فیلم مورد انتظار The Marvels باقی‌مانده است و به همین مناسبت مارول با انتشار ویدیویی به توضیح روند تولید فیلم و محتوای فیلم از زبان سازندگان پرداخته است. بری لارسون از اولین تجربه‌ی خود به عنوان کاپیتان مارول می‌گوید:

پوشیدن لباس کاپیتان مارول برای اولین بار، سورئال‌ترین تجربه‌ی زندگی من بود. من در آن لحظه دلهره و هیجان شدیدی را تجربه می‌کردم. آن‌ها به من نقش پویاترین شخصیت ممکن را دادند؛ کاپیتان مارول در طول زمان و با هر تجربه تکامل پیدا می‌کند.

لارسون همچنین در مورد قدرت‌های کاپیتان مارول به این نکته اشاره می‌کند:

او در این فیلم کاملاً بر قدرت‌های خود مسلط است.

همچنین کارگردان این اثر، یعنی نیا داکوستا در مورد فیلم The Marvels می‌گوید:

من بی‌صبرانه منتظرم تا طرفداران مشاهده کنند که چقدر کاپیتان مارول این فیلم متفاوت‌تر از اثر قبلی است. من می‌خواستم این فیلم هر چیزی را که کاپیتان مارول می‌تواند باشد را به بیننده ارائه کند.

همچنین ساموئل ال.جکسون که باری دیگر برای ایفای نقش نیک فیوری در این فیلم بازگشته است؛ در مورد روابط نیک فیوری با کارول دنور/کاپیتان مارول می‌گوید:

نیک به او کمک می‌کند تا خودش را بشناسد.

شما می‌توانید تریلر منتشر شده از فیلم The Marvels را در زیر تماشا کنید.

فیلم The Marvels از جایی آغاز می‌شود که پس از اینکه مونیکا رمبو به بررسی یک کرم‌چاله متصل به سرزمین کری می‌پردازد؛ قدرت‌های او، کاملا خان و کاپیتان مارول با یکدیگر پیوند می‌خورد و هر بار که آن‌ها از قدرت‌هایشان استفاده می‌کنند؛ جای آن‌ها در فضا-زمان با یکدیگر عوض می‌شود.

فیلم The Marvels به کارگردانی نیا داکوستا و بر اساس فیلمنامه‌ای از داکوستا، مگان مک‌دانل و الیسا کراسیک تولید شده است. از بازیگران این فیلم می‌توان به بری لارسون و ساموئل ال.جکسون اشاره کرد.

فیلم The Marvels در تاریخ ۱۰ نوامبر ۲۰۲۳ (۱۹ آبان ۱۴۰۲) به روی پرده‌ی نقره‌ای می‌رود.

منبع: کولایدر

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو