عکس های خانوادگی ساقی زینتی و همسرش و دخترش سارینا + بیوگرافی

عکس های خانوادگی ساقی زینتی و همسرش و دخترش سارینا + بیوگرافی


منبع: نمکستان

1,590

1398/6/23

00:13


عکس های جدید ساقی زینتی و همسرش + بیوگرافی ساقی زینتی

ساقی زینتی ، عکس ساقی زینتی و همسرش ، بیوگرافی ساقی زینتی Saghi Zinati

نمکستان: ساقی زینتی بازیگر با تجربه ایرانی متولد سال ۱۳۴۹ و شهر رشت می باشد. وی از نظر تحصیلات آکادمیک فوق لیسانس رشته ریاصی داشته و فعالیت در عرصه بازیگری را پس از اخذ مدرک دیپلم آغازکرده است. در ادامه با بیوگرافی کامل ساقی زینتی و عکس های جدیدش همراه ما باشید.

سافی زینتی

خانواده ساقی زینتی :

ساقی زینتی به خواست پدرش تحصیلات آکادمیک رشته ریاضی را تا مقطع کارشناسی ارشد ادامه داد و پدرش ابتدا موافق ورود ساقی به عرصه هنر نبوده است.

همسر ساقی زینتی :

ساقی زینتی ازدواج کرده و متاهل است. وی صاحب یک فرزند دختر به نام سارینا است که اکنون حدود ۱۴ سال سن دارد.  او هم مانند مادرش در عرصه بازیگری فعالیت می کند.

عکس های جدید ساقی زینتی و دخترش

صفحه اینستاگرام ساقی زینتی :

ساقی زینتی با آیدی saghizinatii در اینستاگرام فعالیت داشته و عکس های شخصی و کاری خود را با دنیال کنندگان صفحه اش به اشتراک گذاشته است.

سابقه فعالیت ساقی زینتی : 

ساقی زینتی فعالیت در عرصه بازیگری را با علاقه از سال ۱۳۷۰ در شهر رشت آغاز کرد. وی ابتدا با مخالفت شدید پدر روبرو شد اما در نهایت پس از اخذ مدرک دیپلم به طور اتفاقی وارد عرصه هنر و بازیگری شد.

البته ماجرا از این قرار بود که ساقی زینتی به طور اتفاقی از جذب نیروی موسسه ای با خبر می شود که نیاز به منشی، خیاط و بازیگر داشتند و ساقی ابتدا برای کار خیاطی به این موسسه مراجعه می کند اما هنگامی که کارگردان فیلم مخمصه وی را مشاهده می کند از او می خواهد که تست بازیگری دهد و از همین طریق وارد عرصه بازیگری می شود.

ساقی زینتی پس از مخمصه در نمایش های بسیاری حضور داشت و کم کم چهره اش به عنوان بازیگر شناخته و دیده شد. تئاترهای شب بلند مختار، چهارشنبه‌خاتون و درنا در باران از جمله تئاترهای اولیه و درخشان ساقی زینتی است که برای نمایش چهارشنبه خاتون جایزه بهترین نقش اول زن را در آن سال ها دریافت نمود.

ساقی زینتی

مشهور شدن ساقی زینتی :

ساقی زینتی برای اولین بار با نقش آفرینی در سریال دنیای شیرین ساخته منوچهر شمسایی و بهروز بقایی وارد قاب تلویزیون شد و بسیار خوب از پس نقشش برآمد. فیلم سینمایی ستاره می شود به کارگردانی فریدون جیرانی اولین تجربه سینمایی ساقی زینتی است که در سال ۱۳۸۴ اکران شد، پس از آن در چندین سریال و فیلم سینمایی حضور فعال داشت که بسیار موفق نیز بوده است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو