دانلود بازی Loco Parentis برای کامپیوتر – نسخه PLAZA

دانلود بازی Loco Parentis برای کامپیوتر – نسخه PLAZA


منبع: دانلود ها

77

1398/6/30

13:15


داستان بازی Loco Parentis در مورد اتفاقات عجیب و غریبی است که فرا می رسند و زندگی نرمال شما را تحت تاثیر قرار می دهند. شما روزی از روزها نشسته اید و مثل همیشه بلند شده و قصد رفتن به پیاده روی را دارید. ناگهان در هنگام خروج از خانه متوجه یک دختر کوچک می شوید که وحشت زده به نظر می رسد. او از شما می خواهد که در پیدا کردن مادرش به وی کمک کنید. از این پس همه چیز وارد فاز غیرطبیعی می شود و شما گویا در یک کابوس بی انتها گرفتار می شوید. با وارد شدن به این خانه جدید، هرگز نباید به فکر فرار باشید و باید به این دختر کمک کنید که مادرش را پیدا کنید. این تنها راه شما است و چیزهای وحشتناک و خوفناک انتظار شما را می کشند. در این رابطه باید به فکر رسیدن به آزادی باشید و دوست و دشمن را از همدیگر تفکیک کنید. آیا به اندازه کافی شجاعت دارید یا اینکه هرگز نخواهید توانست زنده از این خانه رها شوید. بازی از پازل های هیجان انگیز تشکیل شده است و اتفاقات هاردکور انتظار شما را می کشند.

Loco Parentis PC-PLAZA

دانلود-بازی-Loco-Parentis

در بازی Loco Parentis باید تمامی اسرار خانه را حل کنید و داستان را به عنوان یک بازیکن مجزا دنبال کنید. شما می توانید یک دوست را دعوت کنید و دونفری وارد این خانه شوید. احساس تداوم شیاطین در خانه مدام به سراغ شما می آیند و نمی توانید ترس را از خودتان دور کنید. گیم پلی بازی هم مدام شما را وارد جامپ اسکرهای هیجان انگیز می کند و علاقه مندان به ژانر ترس می توانند راضی باشند. شما مستاجرین وحشت زده را مشاهده خواهید کرد و باید بتوانید از آنها اطلاعاتی در مورد مادر این دختربچه کسب کنید. همه چیز از حالت طبیعی خودش خارج شده است و ملاقات شما با این دختر تنها آغازی بر بلاهایی است که قرار است بر سر شما بیاید.

info

Just a usual day. You’re heading out for a walk just like you do it every day. You’re stepping out of your apartment when all of a sudden, you see a little girl who looks frightened. She asks to help her find her mother…

From now on everything goes beyond normal. You are trapped in a nightmare that is taking place in this dwelling. But don’t even try to escape – you have to help this girl.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Win 7 or higher

Processor: Intel Core i5 3 Gen or higher

Memory: 6 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce 650 (min 2 Gb)

DirectX: Version 9.0

Network: Broadband Internet connection

Storage: 8 GB available space

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Win 10 64-bit

Processor: Intel Core i5 4 Gen or higher

Memory: 8 MB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce 1060

DirectX: Version 11

Network: Broadband Internet connection

Storage: 8 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه PLAZA را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Loco Parentis-PLAZA:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

ADs

دانلود بازی Loco Parentis برای کامپیوتر – نسخه PLAZA

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو