شهرام پوراسد بازیگر نقش مهدی مظفری در سریال ستایش ۳ کیست؟ + بیوگرافی و عکس

منبع: کولاک

670

1398/6/30

16:11


شهرام پوراسد در نقش مهدی مظفری پسر خانم مظفری در سریال ستایش ۳ بازی می کند و به احتمال فراوان حضور پر رنگی در سریال ستایش ۳ خواهد داشت. این بازیگر در سال ۱۳۴۷ در تهران متولد شده است.

شهرام پوراسد بازیگر نقش مهدی مظفری در سریال ستایش ۳

اطلاعات شخصی شهرام پوراسد

شهرام پوراسد فارغ التحصیل لیسانس تئاتر از دانشگاه آزاد واحد تهران و دوره دیده عکاسی حرفه‌ای است،پس از چند سال عکاسی شهرام پوراسد سپس وارد عرصه بازیگری شد و مدت ها در رادیو نیز گوینده بود.

او فعالیت هنری خود را از دبیرستان با ورود به هنرستان عالی موسیقی شروع کرد و به صورت جدی ویولن می نواخت و همچنان ویلون ساز موردعلاقه‌ اوست و آن را می‌نوازد.

با راهنمایی پدر دوره های حرفه ای عکاسی را ابتدا در ایران و مدتی نیز در آلمان فراگرفت و در سال های ۶۷ تا ۱۳۷۱ در چندین نمایشگاه عکس های خود را به نمایش گذاشت.

همزمان با کار عکاسی و در زمان دانشگاه فعالیت بازیگری خود را با تئاترهای دانشجویی شروع کرد. سپس در تئاترهای حرفه ای مانند آهو، اطلسی های لگدمال شده، آواز خان، دیکته، و گیلگمش بازی کرد.

فعالیت های هنری شهرام پوراسد

شهرام پوراسد بازیگر نقش مهدی مظفری در سریال ستایش ۳

شهرام پوراسد در سل ۱۳۷۲ وقتی ۲۵ ساله بود اولین تجربه خود را با فیلم آخرین شناسایی به کارگردانی علی حاتمی به دست آورد و دو سال بعد در سال ۷۴ با سریال فرار به تلویزیون رفت.

شهرام پوراسد مدتی نیز به عنوان گوینده و بازیگر رادیویی در شبکه جوان کار و کرد و برنامه‌های پرمخاطبی را هم ساخت  تا اینکه از سال ۸۸ به مدت ۱۰ سال از تلویزیون و رادیو فاصله گرفت و از سال ۹۲ نیز از سینما دور شد.

شهرام پوراسد درباره سریال ستایش ۳ می‌گوید:همیشه وسواس در انتخاب نقش را داشته ام و متاسفانه در سال های اخیر هم این قدر کیفیت کارهای پیشنهادی پایین بوده که با هیچ متر و معیاری نمی توانستیم بازی در آنها را قبول کنم.

شهرام پوراسد در سریال ستایش ۳ نقش صابر برادرشوهر ستایش را بازی کند. پیش از پوراسد این نقش را رامسین کبریتی بازی می‌کرد. رامسین کبریتی چند سالی است که به ترکیه مهاجرت کرده است.

شهرام پوراسد نقش پررنگی در ستایش ۳ دارد و شاهد صحنه‌های پرچالشی میان او با نرگس محمدی بازیگر نقش ستایش هستیم.

شهرام پوراسد می‌گوید: این سریال با دقت بسیار خاصی ساخته شده‌است و نقش من به عنوان فرزند بزرگ خانواده که حسادت‌هایی هم به برادر مرحومش داشته‌ بسیار چالشی و خاص است و نقشم را دوست دارم.

از زندگی شخصی شهرام پوراسد اطلاعات چندانی در دست نیست او ازدواج کرده و یک دختر دارد. شهرام پوراسد می‌گوید: دخترم همه دارایی باارزش من در زندگی است و هرکاری برای خوشبختی او می‌کنم.

منبع: دوات آنلاین

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو