آیا حمید و پری سیما در سریال ستایش ۳ باهم ازدواج می کنند؟

منبع: کولاک

551

1398/8/5

13:30


حمید و پری سیما دو تا از منفی ترین های سریال ستایش ۳ هستند که به یکدیگر گروهی را تشکیل داده و در حال زدن تیشه به ریشه ی حشمت فردوس و خاندانش هستند.

حمید و پری سیما

پشت پرده عشق حمید و پری سیما

این دوکارکتر منفی حالا هوای عاشقی نیز به سرشان زده و در این اوضاع و احوال تصمیم دارند با یکدیگر ازدواج کنند.

قطعا عشق حمید و پری سیما در سریال ستایش، یک عشق عادی و معمولی نیست و محرک حمید برای  دلبستن به پری سیما، ثروتی است که از حشمت فردوس به تاراج برده است .

حمید برای رسیدن به پری سیما قلب عزت همسرش را شکست و به او گفت حاضر است با زدن خانه به اسم او و دادن مقداری پول عزت را طلاق دهد و با پری سیما ازدواج کند.

قلب عزت شکست اما احساسی شد و گفت حاضر است با همین شرایط با حمید بماند اما او را طلاق ندهد.

قطعا این تصمیم او اشتباه است، عزت باید تا جایی که می تواند از حمید پول بگیرد و در تهران بماند و زندگی خودش را بکند؛ حمید آقا دیگر برای او شوهر نخواهد شد.

اما از سوی دیگر حمید نیز فریب پری سیما را خورده، پری سیما به حمید به عنوان یک ابزار نگاه می کند و قطعا پس از رسیدن به اهدافش حمید را نیز مثل یک آشغال از زندگی اش پرت می کند بیرون .

ستایش مجموعه‌ای تلویزیونی در سه فصل به کارگردانی سعید سلطانی و به قلم سعید مطلبی است. به گفته کارگردان و بازیگران مجموعه، بانی و طراح این سریال ایرج قادری بوده‌است. البته در ساخت این سریال از فیلم واکنش پنجم اثر تهمینه میلانی اقتباس های فراوانی شده است.

 

 

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو