عکس و بیوگرافی مهدخت مولایی + همسرش ، خانواده‌اش و زندگی شخصی

منبع: نمکستان

625

1398/7/5

22:57


عکس های جدید مهدخت مولایی و همسرش + بیوگرافی مهدخت مولایی

مهدخت مولایی ، عکس مهدخت مولایی و همسرش ، بیوگرافی مهدخت مولایی ، linoj l,ghdd

نمکستان: مهدخت مولایی بازیگر جوان ایرانی متولد ۱ اردیبهشت ۱۳۷۰ در شهر تهران می باشد. این بازیگر جوان به طور آکادمیک در رشته بازیگری تحصیل کرده و فعالیت در عرصه بازیگری را با تمرینات تئاتر آغاز کرده است. وی اکنون به عنوان یکی از بازیگران تلویزیون و سینما در عرصه هنر فعالیت می کند. در ادامه با بیوگرافی کامل مهدخت مولایی و عکس های جدیدش همراه ما باشید.

مهدخت مولایی

سابقه فعالیت مهدخت مولایی :

مهدخت مولایی بازیگر خوب کشورمان از نوجوانی به بازیگری علاقه داشت، از این رو رشته بازیگری را برای تحصیلات دانشگاهی انتخاب نمود. پس از ورود به دانشگاه فعالیت خود را با تمرینات تئاترهای دانشجویی آغاز کرد و سپس با اجرای چندین تئاتر و فیلم کوتاه توانست وارد تلویزیون و سینما شود.

مولایی پس از تجربه بازی در ۳۰ فیلم کوتاه در نهایت در سال ۱۳۹۴ با بازی در فیلم سینمایی دختر ساخته رضا میرکریمی توانست پا به عرصه سینما گذارد. گرچه نقش وی در این فیلم بسیار کمرنگ بوده است اما هم بازی شدن با بازیگرانی همچون ماهور الوند پله ی ترقی رو به جلویی برای وی محسوب می شود.

مهدخت مولایی در سال ۱۳۹۵ با حضور در فیلم سینمایی  آااادت نمی‌ کنیم ساخته ابراهیم ابراهیمان توانست توانایی خود را در بازیگری نشان دهد و تا حدودی در میان مردم دیده شد . پس از آن با نقش آفرینی در فیلم سینمایی ویلایی ها بیشتر توانست چهره اش را در میان مردم و دیگر کارگردانان مشهور سازد. پریناز ایزدیار و طناز طباطبائی از نقش آفرینان اصلی فیلم سینمایی ویلایی ها هستند.

حضور در قاب تلویزیون :

تلویزیون به دلیل داشتن مخاطبان بیشتر موجب شناخت بیشتر بازیگر می گردد و مهدخت در سال ۱۳۹۸ توانست در یک سریال تلویزیونی به نام ترور خاموش حضور پیدا کند. این سریال ژانر پلیسی داشته و مربوط به مبارزه با مواد مخدر است. مهدخت نقش فرزانه را در کنار بازیگرانی همچون ستاره اسکندری ایفای نقش می کند.

مهدخت مولایی علاوه بر بازیگری در تئاتر، تلویزیون و سینما نویسندگی چندین فیلمنامه فیلم کوتاه را بر عهده داشته است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو