آموزش مرحله به مرحله طرز تهیه آب هویج بسیار مغذی و خوشمزه

منبع: نمکستان

159

1398/7/11

12:49


آموزش کامل طرز تهیه آب هویج + خواص آب هویج

آموزش کامل طرز تهیه آب هویج + خواص آب هویج

نمکستان :  آب هوبج یکی از نوشیدنی های بسیار مغذی و خوشمزه محسوب می شود که ویتامین های موجود در آن برای تقویت نقاط مختلف بدن کاربردهای زیادی دارد. برای آشنایی با طرز تهیه آب هویج با ما همراه باشید :

مواد مورد نیاز برای تهیه آب هویج :

هویج به مقدار لازم
آب به مقدار لازم
آب پرتقال در صورت تمایل

طرز تهیه آب هویج :

  • ابتدا هویج ها را به خوبی شسته و پوست آن ها را جدا کنید و اگر نگران میکروب هستید، می توانید هویج های ارگانیک را تهیه کنید. سپس هویج ها را به تکه های کوچک خرد کنید زیرا تکه های بزرگ ممکن است به پره های مخلوط کن شما آسیب وارد کند.
  • حالا می توانید هویج ها را در مخلوط کن بریزید و مخلوط کردن را تا زمانی که قطعات هویج بسیار ریز شود، ادامه دهید. دقت کنید که اگر هویج های انتخابی مرطوب نیستند، می توانید به آن کمی آب هم اضافه کنید.
  • باز اگر احساس کردید که هویج غلیظ است می توانید  مقدار دیگری آب اضافه کنید و برای بهتر شدن طعم آن دو فنجان آب جوش هم نیاز می شود. که پوره هویج تهیه شده را داخل ظرفی شیشه ای می ریزیم تا ترکیب شوند یا می توانستید آب جوش را به همان مخلوط کن هم بریزید.
  • برای خارج کردن تفاله هویج، می توانید مواد را از صافی رد کنید و داخل یک لیوان بریزید. برای خوشمزه تر شدن آب هویج، ما به شما اضافه کردن مقداری آب پرتقال را پیشنهاد می کنیم که البته این کار سلیقه ای می باشد. اگر سلیقه تان متفاوت است، طعم های دیگری هم می توانید استفاده کنید.
  • بعد از تهیه آب هویج، خوردن سریع آن باعث جذب مواد مغذی بیشتری برای بدن می شود. نگهداشتن آن در یخچال بیش از ۲۴ ساعت توصیه نمی شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو