همه چیز درباره انیمیشن سگ مورد علاقه ملکه

منبع: زیبامون

286

1398/7/28

21:38


در این بخش از زیبامون به طور کامل با انیمیشن سگ مورد علاقه ملکه آشنا خواهید شد. با ما همراه باشید.

همه چیز درباره انیمیشن سگ مورد علاقه ملکه

در چند وقت اخیر، دیدن انیمیشن به یکی از سرگرمی های مشترک در بین تمام افراد در رده های سنی مختلف قرار گرفته و دیگه نمیشه گفت که انیمیشن ها فقط مختص کودکان یا نوجوانان هستند! زیرا تمام افراد در هر سنی که باشند از دیدن یک انیمشین حرفه ای با داستان مهیج و جالب لذت می برند!

اگر شما هم به دیدن انیمیشن علاقه مند هستید و دوست دارید قبل از خرید و مشاهده یک انیمیشن جدید، اطلاعات خوبی رو در رابطه با اون انیمیشن کسب کنید بهتون پیشنهاد میکنیم در ادامه با زیبامون دات کام همراه باشید.

ما در این بخش، به تمام جزیئات مربوط به انیمشین سگ مورد علاقه ملکه (The Queens Corgi 2019) پرداخته ایم و اطلاعات مفیدی رو در رابطه با این انیمیشن جدید به شما ارائه میدیم تا یک دید کلی نسبت به این انیمیشن داشته باشید و در صورت تمایل اون رو خریداری کرده و مشاهده کنید.

 

انیمیشن چیست؟

انیمیشن یا پویانمایی به نمایش تند و پیوسته ای از تصاویر گفته می شود که توهم حرکت رو در ببینده ایجاد میکنه. انیمیشن های قدیمی مجموعه ای از تصاویر بوده که هر تصویر دارای یک تفاوت جزیی از تصویر قبلی بوده و در اثر حرکت سریع و مداوم این تصاویر، توهم حرکت در ببینیده ایجاد می شود، اما انیمیشن های جدید و سه بعدی به طور دیجتالی توسط انیماتور و با کامپیوتر و نرم افزارهای مختلف طراحی می شوند. 

به طور کلی انیمیشن از نظر هنری، شیوه ای از فیلمبرداری هست كه در اون، اجسام و تصاویر بدون حركت، با حرکت دادن سریع و یا تکنیک های فیلم برداری (فریم به فریم یا تغییر موقعیت دوربین و تصویر)، به تحرک در می آیند و در نظر بیننده، متحرک احساس خواهند شد.

 

داستان انیمیشن سگ مورد علاقه ملکه چیست؟

سگ مورد علاقه ملکه (The Queens Corgi) یک فیلم انیمیشن هست که درباره ماجراجویی محبوب ترین سگ ملکه الیزابت دوم به نام رکس هست. در این انیمیشن، رکس که محبوب ترین سگ سلطنتی بریتانیا هست، مسیر خود را گم کرده و به طور اتفاقی وارد خانواده ای از سگ ها می شود که همواره در حال مبارزه با یکدیگر هستند!

در این انیمشین، رکس در حالی که سفری ماجراجویانه و طولانی رو برای بازگشت به خانه شروع می کند، عاشق شده و موفق می شود تا هویت واقعی خودش را پیدا کند...

 

سگ مورد علاقه ملکه

 

 عوامل سازنده انیمیشن سگ مورد علاقه ملکه

کارگردان این انیمیشن بن استاسن (Ben Stassen) و وینسنت کستلوت (Vincent Kesteloot) بوده و نویسنده آن جان اسمیت (Johnny Smith) و رابرت اسپراکلینگ (Rob Sprackling) هستند.

موسیقی این انیمشین توسط رامین جوادی یکی از آهنگسازان حرفه ای آلمانی ساخته شده که پدر او ایرانی می باشد!

 

بازیگران انیمیشن سگ مورد علاقه ملکه 

 

جک وایت هال به عنوان رکس: یک کرگ ویلز پنگمور و سگ برتر ملکه.

جولی والترز در نقش ملکه انگلستان.

شریدان اسمیت در نقش وندا، عشق و علاقه سالوکی و رکس.

مت لوکاس در نقش چارلی، یکی از کورگی ملکه (سگ ملکه).

تام کورتنی در نقش دوک ادینبورگ.

انثنی اسکوردی در نقش نلسون، یکی از کورگی های ملکه.

کالین مک‌ فارلین در نقش رئیس.

نینا ودیع در نقش پتمور

سارا هادلنددر نقش میتزی

دبرا استیفنسن در نقش ملانیا

جان کالشاو در نقش رئیس جمهور جدید ایالات متحده

 

سگ مورد علاقه ملکه

 

انیمیشن سگ مورد علاقه ملکه در چه سالی منتشر شده است؟

این انیمیشن برای اولین بار در تاریخ 3 آوریل سال 2019 برای اولین بار در فرانسه و بلژیک منتشر شد و این طور به نظر می رسد که تا پایان سال 2019 در سایر کشورها از جمله چین، انگلستان، آمریکای لاتین، روسیه و ایالات متحده نیز منتشر خواهد شد.

جاله بدونید تولید این فیلم - انیمیشن در حدو 20 میلیون دلار هزینه داشته است!

 

انیمیشین سگ مورد علاقه مکله ساخت کدام کشور است؟

این انیمیشن 92 دقیقه ای در کشور بلژیک ساخته شده و زبان اصلی آن انگلیسی هست. توزیع کننده این انیمیشن کمپانی لاینزگیت فیلمز (Lionsgate Films) در کشور انگلستان هست. 

 

مطالب پیشنهادی:

گردنبندهای خیره کننده ملکه انگلستان

باشکوه ترین و گران ترین لباس عروس های سلطنتی دنیا

جوایز انتخاب منتقدان و منتخب استایل و میکاپ سلبریتی ها + عکس

آریانا گرانده و پیت دیویدسون، بیوگرافی + حقایق نامزدی تا جدای

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو