ازدواج جاستین بیبر و هیلی بالدوین + عکس و جزئیات

ازدواج جاستین بیبر و هیلی بالدوین + عکس و جزئیات


منبع: زیبامون

1,218

1398/7/28

21:38


ازدواج جاستین بییر و هایلی بالدوین یکی از خبرهایی بود که خیلی زود در همه جای دنیا پخش و توجهات خیلی زیادی رو به خودش جلب کرد. جزئیات مربوط به ازدواج این دو سلبریتی رو در زیبامون دات کام بخوانید!

ازدواج جاستین بیبر و هیلی بالدوین + عکس و جزئیات

دنیای سلبریتی ها بسیار پیچیده و متفاوت هست و گاهی خبرهایی که از این افراد منتشر میشه ممکنه تعجب برانگیز و حیرت آور باشه و معمولا اخبار مربوط به سلبریتی ها جز مواردی هست که نه تنها خیلی پرطرفدار هست بلکه ممکنه بسیار بحث برانگیز و جنجالی نیز هم باشه.

در این بخش از زیبامون دات کام قصد داریم به جزئیات ازدواج جاستین بییر و هیلی بالدوین که هر دو از سلبریتی های پرطرفدار و محبوب هستند، پرداخته ایم. در ادامه با ما همراه باشید.

 

بیوگرافی جاستین بییر - Justin Bieber

جاستین بییر در تاریخ 1 مارس 1994 در لندن متولد شد و سپس به کانادا مهاجرت کردند. او به عنوان خواننده، ترانه سرا، آهنگساز، نوازنده و بازیگر اهل کانادا شناخته شده و معروف هست. او از سال 2007 و با قرار دادن ویدیوهایی در یوتیوب، از خواندن خود خیلی زود طرفداران زیادی پیدا کرد و سپس در سال 2008 توسط اسکوتر براون (استعدیاب) وارد صنعت موسیقی شد.

اولین آلبوم موسیقی جاستین بییر در سال 2009 و اولین آلبوم استودیویی او در سال 2010 منتشر شد که توانست رتبه 1 در جدول بیلبورد 200 رو کسب کنه! به گفته خود جاستین بییر، او تحت تاثیر هنرمندان سیاه پوست مانند مایکل جکسون هست و در سال 2011 توسط مجله تایمز جز 100 نفر تاثیرگذار در جهان معرفی شد. علاوه بر این او در سال 2011، دومین فرد ثروتمند زیر 30 سال نیز شد!

رابطه جاستین بییر و سلنا گومز از سال 2010 شروع شد و چندین و چند مرتبه در سالهای مختلف این رابطه رو بر هم زدند و آخرین رابطه این دو در مارس 2018 به پایان رسید!

جاستین بییر در تاریخ 7 جولای 2018 نامزدی خودش رو با هایلی بالدوین اعلام کرد و مجوز ازدواج خودشون رو در سپتامبر 2018 دریافت کردند.

 

عکس جاستین بییر

 

بیوگرافی هیلی بالدوین - Hailey Baldwin

هایلی بالدوین در 22 نوامبر سال 1996 در توسان آریزونا متولد شده است. اولین آرزوی هایلی این بود که به یک رقصنده باله کلاسیک و حرفه ای شود و آموزش های مربوط به این حرفه رو شروع کرد اما بعد از آسیب دیدن پاهایش در تمرین، این حرفه رو کنار گذاشت!

او از سال 2014 فعالیت خودش رو به عنوان مدل شروع کرد و حالا یکی از مدل های معروف ایالات متحده و شخصیت تلویزونی محبوب و پرطرفدار هست. علاوه بر این نام هایلی بالدوین به عنوان یکی از زیباترین زنان جهان در لیست جهانی BWC نیز وجود دارد.

 

عکس هیلی بالدوین

 

نامزدی جاستین بییر و هیلی بالدوین

خبر نامزدی هیلی بالدوین و جاستین بییر در تاریخ 7 جولای 2018 منتشر شد. این نامزدی درست یک سال بعد از جدایی جاستیین از سلنا گومز بود.

 

جاستین بییر و هیلی بالدوین

 

مراسم ازدواج جاستین بییر و هیلی بالدوین

جاستین بییر و بیلی بالدوین مدتی بعد از اعلام نامزدی، یک مراسم ازدواج خصوصی برگزار کردند اما تصمیم گرفتند تا مدتی بعد، مراسم عروسی مفصل تری رو با حضور مهمانان و دوستان نزدیک خود برگزار کنند. 

 

جاستین بییر و هیلی بالدوین

 

در مراسم ازدواج جاستین بییر و هیلی بالدوین 154 مهمان حضور داشت که از شناخته شده ترین این مهمانان میتونیم به کندال جنر ( Kendall Jenner)، جوآن اسمالز (Joan Smalls) و کاملیا مورون (Camila Morrone) اشاره کنیم.

 

عکس عروسی هیلی بالدوین و جاستین بییر

 

مراسم ازدواج جاستین بییر و هیلی بالدوین در تاریخ 30 سپتامبر 2019 در کلیسای هتل Montage Palmetto Bluff که در بولفتون کارولینای جنوبی قرار دارد، برگزار شد. هایلی در مراسم ازدواج خود لباس سپید و بلندی رو به همراه یک تور رویایی سفید و خیره کننده بر تن داشت و جاستین بییر نیز با کت و شلوار سفید و مشکی در مراسم حضور داشت!

 

عکس محل برگزاری مراسم ازدواج جاستین بییر و هیلی بالدوین

 

هتل برگزاری مراسم عروسی جاستین هیلی

 

دیزاین مراسم عروسی جاستین بییر و هیلی بالدوین

 

صفحه اینستاگرام جاستین بییر و هیلی بالدوین

صفحه اینستاگرام جاستین بییر با نام کاربری (justinbieber) دارای 119 میلیون فالوور هست و در این صفحه عکس هایی رو از اتفاقات روزمره و علاقه مندی های خودش رو به اشتراک میگذاره.

 

جاستین بییر

 

صفحه اینستاگرام هیلی بالدوین نیز با نام کاربری (haileybieber) فعال بوده و دارای 22 میلیون فالوور هست و در این صفحه عکس های مختلفی رو با دنبال کنندگان خود به اشتراک می گذارد.

 

هیلی بالدوین

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو