عکس های روزبه حصاری و همسرش و خانواده‌اش + بیوگرافی کامل

منبع: نمکستان

1,033

1398/8/3

23:46


عکس های جدید روزبه حصاری و همسرش + بیوگرافی روزبه حصاری

روزبه حصاری ، عکس روزبه حصاری و همسرش ، بیوگرافی روزبه حصاری ، v,cfi pwhvd

نمکستان : روزبه حصاری بازیگر جوان ایرانی در ۱۲ بهمن ماه ۱۳۶۶ در تهران متولد شد. وی از نظر تحصیلات آکادمیک، لیسانس رشته مهندسی صنایع بوده و فعالیت در عرصه بازیگری را با تئاتر آغاز کرده است. وی اکنون با تجربه بازی در تلویزیون و سینما، یک هنرپیشه موفق می باشد. در ادامه با بیوگرافی کامل این بازیگر و عکس های جدیدش همراه ما باشید.

روزبه حصاری

خانواده روزبه حصاری :

روزبه در خانواده ای کم جمعیت متولد شد. وی دومین و آخرین فرزند خانواده است و تنها یک برادر بزرگتر از خود دارد.

در برخی سایت ها و همچنین فضای مجازی دیده می شود که الهه حصاری و روزبه را فامیل هم معرفی می کنند در صورتی که آن ها هیچگونه نسبت فامیلی با هم ندارند و تنها یک تشابه اسمی است.

همسر روزبه حصاری :

روزبه حصاری در حال حاضر ازدواج نکرده و مجرد است . البته دروغ ۱۳ به در وی در مورد ازدواجش با ریحانه پارسا بسیار جنجالی شد و در فضای مجازی سر و صدا کرد اما وی یک روز پس از انتشار پست این خبر دروغ، مجدد پستی جدید در صفحه خود منتشر کرد و خبر ازدواجش را دروغ ۱۳ اعلام نمود.

صفحه اینستاگرام روزبه حصاری :

روزبه حصاری با آیدی در اینستاگرام عکس های شخصی و کاری خود را با دوستان و دنبال کنندگان صفحه اش به اشتراک می گذارد.

صفحه اینستاگرام روزبه حصاری

سابقه فعالیت روزبه حصاری :

روزبه حصاری از کودکی به هنر علاقه مند بود، در این راستا سازهای کوبه ای آموخت و در عرصه هنر فعالیت کرد. زمانیکه به دوره دبیرستان رسید مدرسه تیزهوشان قبول شد و پس از آن تصمیم گرفت رشته مهندسی صنایع را در دانشگاه بیاموزد. اما در هر صورت فضای هنری را ترک نکرد.

رزبه حصاری  از ۲۲ سالگی تمرینات اجرای بازیگری را روی صحنه تئاتر شروع کرد. نمایش بالاخره این زندگی مال کیه اولین کار جدی روزبه حصاری است که اشکان خیل نژاد کارگردانی آن را برعهده داشت. پس از دانشگاه جهت حرفه ای تر شدن کارش دوره های آموزش بازیگری را در موسسه کارنامه گذراند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو