گریم چیست و چه کاربردی دارد؟

منبع: فرزند

162

1398/8/9

13:38


گریم چیست و چه کاربردی دارد؟

گریم چیست وچه کاربردی دارد؟ گریم به معنی متعادل سازی اجزای صورت با یکدیگر و رفع نواقص اجزای و زیباتر کردن صورت است.

گریم گزینه بسیاری خوبی به جای میکاپ برای عروس است زیرا گریم بعد از ۳ ساعت که روی صورت می ماند زیباتر میشود و حرارت پوست باعث میشود بیشتر جذب پوست شود و جا افتاده تر نشان داده شود.

میکایپ غلیظ برعکس عقیده ی عوام سن فرد را پایین نشان نمی دهد بلکه بیشتر نیز نشان می دهد اما گریم برعکس میکایپ عمل میکند و سن فرد را کمتر از چیزی که هست نشان می دهد.

گریم پوست چرب

گریم پوست چرب همانگونه که از نامش مشخص است دارای چربی فراوان است که قبل از گریم ما باید چربی اضافی پوست را بگیریم. برای گرفتن چربی اضافی از پوست از محلول شیر پاک کن و یا الکل و اب و پنبه استفاده میکنیم.

البته لازم به ذکر است عروس قبل از گریم عروس خود باید مراجعه کنند تا صورت پاکسازی شود و ماسک هایی رو صورت گذاشته شود تا صورت برای گریم در چند روز اینده اماده شود.

گریم پوست خشک

گریم پوست خشک کارش خیلی سخت تر از پوست چرب است. زیرا هر کرم و فونی که روی صورت استفاده کنید، صورت پوسته پوسته میشود و کرم یا فون را پس میزند.

برای این کار صورت را آبرسانی کنید با استفاده از بخور و ماسک های آبرسانی مخصوص برای پوست خشک. البته پیشنها من به کسانی که پوست خشک دارند این است آب فروان مصرف کنند یکی از دلایل خشکی پوست مصرف آب کم است.

گریم پوست معمولی

پوست معمولی بهترین نوع پوست برای گریم است زیرا مشکلی ندارند فقط با گذاشتن چند ماسک پوست آماده ی گریم است.

گریم پوست مختلط

گریم پوست مختلط سخت تر از انواع پوست های دیگر است زیرا در پوست مختلط روی بینی چرب است و روی گونه و پیشانی خشک و یا برعکس که باید آماده سازی دو نوع پوست چرب و خشک را برای این نوع پوست پیاده سازی کنید نسبت به بقیه گریم ها کمی زمان بیشتری میبرد.

تا اینجا متوجه شدید که گریم چیست و نحوه ی آماده سازی انواع پوست برای گریم را برای شما توضیح دادیم در آینده نوع و سبک گریم برای صوت های مختلفی را توضیح خواهیم داد.

منبع: میس مگ

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو