بازیگران سریال هست و نیست + داستان سریال و بیوگرافی و زمان پخش

بازیگران سریال هست و نیست + داستان سریال و بیوگرافی و زمان پخش


منبع: تاپ ناز

708

1398/8/13

02:48


سریال هست و نیست

بازیگران سریال هست و نیست و داستان سریال

در این بخش بیوگرافی و عکس های بازیگران سریال هست و نیست، داستان سریال، زمان پخش و اطلاعاتی در مورد این سریال را قرار داده ایم با ما همراه باشید.

سریال هست و نیست یک مجموعه درام خانوادگی به کارگردانی حسین سهیلی زاده است. این کارگردان سریال های محبوب و پر بیننده ای مانند دلنوازان، فاصله ها و آوای باران را کارگردانی کرده است. این سریال محصول سال 1396 است و از شبکه آی فیلم پخش می شود.

سریال هست و نیست

داستان سریال

داستان سریال رد مورد دو با جناق است که اختلافات قدیمی با هم دارند و آبشان در یک جوی نمی رود. فرزندان این دو با جناق عاشق هم می شوند و پس از این عشق اتفاقات زیادی برای دو خانواده می افتد که سریال را بسیار دیدنی می کند.

سریال هست و نیست

زمان پخش 

سریال هست و نیست در تاریخ آبان ماه سال 98 ساعت 20 از شبکه آی فیلم پخش می شود و زمان پخش و تکرار آن هم در ساعت 4 صبح الی 12 ظهر است.

سریال هست و نیست

بازیگران سریال

در این سریال بازیگرانی همچون حمیدرضا پگاه، فرهاد قائمیان، نگار عابدی، امیر دژاکام، سولماز حصاری، نازنین کریمی، عنایت بخشی، سیامک اطلسی، اکبر رحمتی، مرتضی علی آبادی، سیاوش خیرابی و ایمان صراف ایفای نقش می کنند. بازیگرانی ناشناخته تری مانند غزاله اکرمی و آوا دارویت هم در این سریال بازی کرده اند.

بیوگرافی بازیگران سریال هست و نیست

در ادامه بیوگرافی بازیگران سریال پربیننده هست و نیست را آماده کرده ایم.

 

سریال هست و نیست

بیوگرافی حمیدرضا پگاه

حمیدرضا پگاه بازیگر متولد 11 دی ماه سال 1350 در شهر تهران است. او به دلیل بازی در سریال با من بمان به کارگردانی حمید لبخنده و تفنگ سر پر تبدیل به چهره شد و مردم او را شناختند.

 

سریال هست و نیست

بیوگرافی فرهاد قائمیان

فرهاد قائمیان در سال ۱۳۴۴ در اردبیل (محله عالی قاپو) متولد شد. در سال ۱۳۷۰ اولین تجربه بازیگری حرفهای اش را با فیلم دمرل به کارگردانی یدالله صمدی شروع کرد و تا کنون در فیلمها و سریال‌های زیادی ایفای نقش کرده‌است.

 

سریال هست و نیست

بیوگرافی نگار عابدی

نگار عابدی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون متولد 18 بهمن سال 1354 در شهر اهواز است. او فارغ التحصیل رشته تئاتر از دانشکده هنر و معماری است. نگار عابدی در ابتدا در دانشگاه در رشته زبان انگلیسی آغاز به تحصیل کرد ولی با دیدن آگهی کلاس بازیگری که در یکی از مجلات بود در کلاس ثبت نام کرد و به دنیای بازیگری وارد شد. کلاس های بایگری را زیر نظر مهتاب نصیرپور و رویا تیموریان گذراند.

 

سریال هست و نیست

بیوگرافی امیر دژاکام

امیر دژاکام (زاده ۱۳۴۱ در کرمان)، بازیگر، کارگردان، مدرس اهل ایران است. وی مدرک کارشناسی ارشد از دانشگاه تربیت مدرس دارد. وی با فیلم سینمایی هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند در سال ۱۳۹۱ و فیلم سینمایی آزاد به قید شرط حسین شهابی در سال ۱۳۹۵ در جشنواره فیلم فجر شرکت کرده‌است.

 

سریال هست و نیست

بیوگرافی سولماز حصاری

سولماز حصاری بازیگر سینما ، تلویزیون و تئاتر است . وی متولد ۲۱ / ۲ / ۱۳۶۱ در تهران است و دارای مدرک لیسانس زیست شناسی است .همزمان با شروع فعالیت هنری تئاتر در سال ۱۳۸۷درفرهنگسرا موفق به کسب مقام دوم زن درجشنواره فجراستان شده با کارهایی از تاجبخش فناییان به عرصه سالن اصلی تئاتر شهرراه یافت. شرکت درچندجشنواره ونمایشنامه خوانی حاصل سه سال بازی درتئاتربود.

 

سریال هست و نیست

بیوگرافی نازنین کریمی

نازنین کریمی متولد مرداد ماه سال ۱۳۶۱ است ، وی لیسانس تئاتر با گرایش بازیگری دارد و مدت زیادی را مشغول تمرین واجرای تئاتر بوده است.

 

سریال هست و نیست

بیوگرافی عنایت بخشی

عنایت‌الله بخشی (متولد ۷ فروردین سال ۱۳۲۴ در طالقان) بازیگر ایرانی سینما، تئاتر و تلویزیون است.

او طی شش دهه کار هنری در بیش از ۱۷۰ اثر نمایشی ایفای نقش نموده و از بازیگران سرشناس ایفاگر نقش ضد قهرمان در تاریخ سینمای ایران است که روی به سوی نقش‌های خاکستری و مثبت داشته است. وی با کارگردانان متعددی همچون ابراهیم گلستان، بهرام بیضایی، علی حاتمی، امیر نادری، مسعود کیمیایی، داریوش مهرجویی و داوود میرباقری سابقه همکاری داشته و از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران دکتری هنر دریافت کرده است.

 

سریال هست و نیست

بیوگرافی سیاوش خیرابی

سیاوش خیرابی بازیگر سینما و تلویزیون و زاده 29 آذر سال 1363 در شهر تهران است ولی اصالت او به شهر تبریز بر میگیردد. او از سال 1382 در کلاس های بازیگری کانون سینماگران جوان شرکت می کرد. او یک برادر بزرگ تر به اورنگ دارد و برادر دیگرش هم آرش نام دارد. برادران و پدرش در حرفه عکاسی مشغول به کار هستند.

 

سریال هست و نیست

بیوگرافی آوا دارویت

آوا دارویت متولد 22 شهریور سال 1372 در ایتالیا است. او بازیگر سینما و تلویزیون است و هم اکنون در شهر تهران زندگی می کند. او در مقطع کارشناسی ارشد و روانشناسی بالینی تحصیل می کند. مادر منظر دارویت(Manzar Daroit) و پدرش پیترو دارویت(pietro Daroit) می باشند.

در این مطلب داستان سریال و بیوگرافی بازیگران سریال هست و نیست را خواندید و امیدواریم که مورد توجه شما قرار گرفته باشد.

سریال گیله واسریال از سرنوشت

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو