بیوگرافی و عکس های سامیه لک و همسرش + ماجرای سکونت در دبی

بیوگرافی و عکس های سامیه لک و همسرش + ماجرای سکونت در دبی


منبع: نمکستان

255

1398/8/22

19:09


عکس های خانوادگی سامیه لک و همسرش + بیوگرافی کامل

عکس شخصی سامیه لک

نمکستانسامیه لک بازیگر زن ایرانیست که در سال ۱۳۵۹ در تهران به دنیا امده است. او مدتی ساکن امارات بوده و برای تحصیل در رشته مهندسی معماری به دبی مهاجرت کرد. اتفاقی بازیگر شده و به گفته ی خودش بازیگری اصلا دغدغه ی وی نبوده. در ادامه بیشتر درباره او میخوانیم.

عکس سامیه لک به همراه همسرش

خانواده و همسر سامیه لک :

او متاهل است و اطلاعاتی درباره ی همسر وی در حال حاضر در دسترس نیست. یک خواهر کوچک تر از خود دارد که در دبی با او مشغول تحصیل بوده. معتقد است که او خواهرش تفاوت های زیادی باهم دارند اما به شدت به هم وابسته هستند. سامیه لک به دنبال اخبار منتشر شده درباره مهاجرت همیشگی اش به شدت مخالفت کرده و این خبر را شایعه اعلام کرد و گفت قصد فعالیت در زمینه ی بازیگری فقط در ایران را دارد.

عکس سایمه لک و خواهرش

بازیگری و فعالیت های هنری سامیه لک :

شروع بازیگری او از بازی در سریال مرگ تدریجی یک رویا از سال ۱۳۸۵ تا ۱۳۸۷ از شبکه ۲ سیمای جمهوری اسلامی ایران یود. این سریال ساخته فریدون جیرانیست. خودش میگوید از آنجایی که جیرانی اعتقادش برای نقش مارال عظیمی این بود که از چهره ی ناشناته ای استفاده شود، من برای نقش مارال انتخاب شدم. او در این فیلم با بازیگرانی همچون ستاره اسکندری و دانیال حکیمی هم بازی بود  و این همکاری برای او به تجربه ای بزرگ تبدیل شد. سامیه لک در سال ۱۳۸۹ در مجموعه قلب یخی به ایفای نقش پرداخت که بعد از مدتی به دلیل کپی غیر قانونی زیادی که از این سریال در نمایش خانگی شد، تهیه کننده آن ورشکست شده و تولید سریال متوقف گردید.

در نهایت او معتقد است اگر صلاحیت داشته باشد در این حرفه خواهد ماند.

صفحه اینستاگرام سامیه لک :

سامیه لک در اینستاگرام با آی دی samiyeh.lak@ فعال است.

عکس صفحه اینستاگرام سامیه لک

فیلم شناسی :

  • مرگ تدریجی یک رؤیا ۸۷–۱۳۸۵
  • آواز در باران ۱۳۸۷
  • خانه بی پرنده ۸۹–۱۳۸۸
  • قلب یخی (فصل اول و دوم) ۹۰–۱۳۸۹
  • آنام ۹۷–۱۳۹۶
  • زیر نظر ۱۳۹۷

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو