رژیم شوک لاغری 7 روزه برای استاپ وزنی

منبع: اوما

117

1398/8/27

18:14


رژیم شوک لاغری 7 روزه برای استاپ وزنی

شما در حال رژیم گرفتن هستید و وزنتان در حال کاهش است با گذشت زمان بدن مقاوم میشود و سرعت کاهش وزن کمتر میشود تا به جایی می رسد که کلا کاهش وزن استاپ میکند و شما سر وزن خود با وجود داشتن رژیم لاغری می ماند. در این جا چند روش برای خارج شدن از استاپ وزنی وجود دارد، که یکی از آنها رژیم شوک است. این رژیم بدلیل خاص بودن و محدودیت کالری تنها برای یکی دو هفته و به منظور بیرون آمدن از استاپ وزنی توصیه میشود. انواع مختلف رژیم شوک لاغری مانند رژیم شوک سیب، رژیم شوک شیر، رژیم شوک 3 روزه و .... وجود دارد، که در اینجا هم به یک نمونه رژیم شوک لاغری اشاره شده است:

 رژیم شوک لاغری 7 روزه

صبحانه

قبل از صبحانه ، 1 قاشق چایخوری عسل را به 1 لیوان آب داغ اضافه کرده و آن را مخلوط کرده و بنوشید. 10 دقیقه بعد از نوشیدن آب گرم همراه با عسل ، پنیر ، گوجه فرنگی ، فلفل دلمه ای سبز و نان تست را با دو برش نان آماده کنید. می توانید 1 لیوان آب پرتقال بنوشید.

میان وعده

1 میوه (موز ، انجیر ، انگور)

ناهار

یک کاسه بزرگ سالاد (تهیه شده با فلفل ، گوجه فرنگی ، سبزیجات ، زیتون ، پنیر و 2 عدد سفیده تخم مرغ) + 4 عدد گوشت قلقلی کبابی یا 70 گرم مرغ کبابی.

منوی ناهار فوق را 4 روز در هفته بخورید. در زیر منوی 3 روز دیگر ذکر شده است:

یک کاسه بزرگ سالاد (تهیه شده با گوجه فرنگی ، فلفل و سبزیجات همچنین می توانید مقداری روغن زیتون و نمک به آن اضافه کنید) + 100 گرم مرغ کبابی یا ماهی

شام:

3 نوع منوی زیر را می توانید تغییر دهید.

سالاد سبز با مقدار زیادی لیمو (فلفل ، گوجه فرنگی ، جعفری ...) + 100 گرم ماهی کبابی یا مرغ (بدون پوست)

سبزیجات فصلی مانند جوانه های بروکسل ، گل کلم ، کدو سبز ، اسفناج. + یک کاسه ماست + 1 قطعه نان سبوس دار.

نخود (کم چرب و بدون گوشت برای پخته شدن) + یک کاسه بزرگ سالاد که با گوجه فرنگی ، فلفل ، خیار و سبزی تهیه می شود. (کسانی که نخود دوست ندارند می توانند عدس بخورند.)

میان وعده (به مدت 4 روز در هفته) قبل از خواب

2 زردآلو ، 8 بادام

میان وعده (به مدت 3 روز در هفته) قبل از خواب

یک فنجان شیر گرم (یک قاشق چایخوری دارچین اضافه کنید و هم بزنید.)

برنامه رژیم غذایی شوک را ادامه بدهید. از فست فود، نوشیدنی های اسیدی و شیرین، شکلات و ... دوری کنید. توصیه می شود حداقل در طول رژیم غذایی حداقل 2 لیتر آب در روز مصرف کنید. برای کسانی که می خواهند سریعتر وزن کم کنند، توصیه می شود روزانه 30 دقیقه پیاده روی یا ورزش کنید.

رژیم شوک برای طولانی مدت توصیه نمی شود. این رژیم برای کسانی که می خواهند به سرعت وزن از دست بدهند توصیه می شود. زیرا کاهش وزن به سرعت در مدت زمان کوتاه سالم نیست. خلاصه اینکه، این رژیم برای شرایط اضطراری است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو