قفل ترافیکی سوادکوه باز شد؛ لغزندگی در هراز

منبع: برترین ها

88

1398/8/30

00:55


مدیرکل مدیریت بحران مازندران گفت: قفل ترافیکی در محور سوادکوه که براثر تصادف دو دستگاه تریلی ایجاد شده بود، باز شد.

برترین ها: علی اصغر احمدی، مدیرکل مدیریت بحران مازندران در گفتگو با خبرنگارمهر با بیان اینکه قیچی کردن دو دستگاه تریلی در محور سوادکوه برای مدتی منجر ایجاد راهبندان و ترافیک سنگین در این محور شده است افزود: در حال حاضر قفل ترافیک در این مسیر باز شده است.

وی وضعیت جوی محورهای کوهستانی استان را برفی اعلام کرد و گفت: در حال حاضر گزارشی مبنی بر مسدود بودن مسیر اصلی یا فرعی اعلام نشده است.

وی با اشاره به تداوم بارندگی ها تا نیمه شب چهارشنبه ادامه داد: برای پیشگیری از آبگرفتگی اقدام به اعزام چند دستگاه بیل مکانیکی و کمپرسی در برج خیل سیمرغ شده است.

احمدی ارتفاع بارش برف ثبت شده در آلاشت را ۱۵۰ سانتی متر بیان کرد.

بارش برف و لغزندگی در محور هراز

سیاوش محبی، فرمانده پلیس‌راه شرق استان تهران در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص اوضاع ترافیکی محور هراز اظهار داشت: با توجه به ریزش برف در محورهای هراز هم اکنون شاهد لغزندگی جاده ها در این محور و کندی تردد خودرو ها و وسایل نقلیه می باشیم.

وی با تاکید بر اینکه رانندگان وسیله نقلیه در صورت امکان و عدم ضرورت از سفر در این جاده ها خودداری کنند گفت: ضرورت دارد که رانندگان با توجه به بارش برف در مناطق مختلف محورهای هراز و فیروزکوه که تا روزهای آینده نیز ادامه دارد، قبل از ورود به محورها از سالم بودن سیستم گرمایشی و فنی خودروی خود اطمینان پیدا کنند.

رییس پلیس راه شرق استان تهران بر همراه داشتن زنجیر چرخ توسط رانندگان خودروهای عبوری در محورهای هراز تاکید کرد و بیان داشت: لازم است که رانندگان عزیز در هنگام رانندگی فاصله طولی مناسبی با خودروهای جلویی داشته باشند تا از بروز هرگونه حادثه ناگواری جلوگیری به عمل آید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو