دانلود بازی Automation Empire برای کامپیوتر – نسخه CODEX

دانلود بازی Automation Empire برای کامپیوتر – نسخه CODEX


منبع: دانلود ها

136

1398/9/3

22:18


Automation Empire یک تجربه شبیه ساز و مدیریتی است که پایه و اساس آن روی کارایی و گسترش صنایع استوار شده است. در این بازی می توانید شبکه گسترده ای از کارخانه های بهم پیوسته را ایجاد کنید و منابع مالی موردنیاز برای کار آن ها را فراهم کنید. بازی ابزارآلات و ماشین های متنوعی را به شما می دهد و می توانید از آن ها برای گسترش کار خود استفاده کنید. حمل و نقل در بازی اهمیت بالایی دارد و می توانید موفقیت تجاری خود را مدیون آن باشید. شما یک مهندس اتوماسیون هستید و می توانید با اتخاذ تصمیم های درست، به موفقیت برسید. نبوغ و خلاقیت خود را به کار گیرید و با استفاده از یک شبکه لجستیکی، روند کار در کارخانه ها را به خوبی مدیریت کنید. گویا ابزارهای بازی با کمی پیچیدگی طراحی شده اند تا هرچه بهتر بتوانید حرفه ای باشید و نسبت به دیگر بازیکنان عادی پیشی بگیرید. سیستم های شما باید از حالت A به حالت B برسند و شما نیز بتوانید با استفاده از سیستم های درهم تنیده، وابستگی را بین آن ها ایجاد کنید.

Automation Empire PC-CODEX

دانلود-بازی-Automation-Empire

بدین ترتیب در بازی Automation Empire شما دیگر نیازی به نظارت روی همه ی آن ها نخواهید داشت. توان تولیدی در کارخانه ها به شما کمک می کند که کارخانه های بیشتری را راه اندازی کنید و از خروجی آن ها به منابع ورودی یک کارخانه دیگر برسید. باید چنین صنایعی را بشناسید و بدین ترتیب هزینه های خود را پایین بیاورید. زیرساخت های تاسیساتی خود را بهبود بخشید و سعی کنید که شرایط لازم را برای دریافت بالاترین بازده را فراهم کنید. این کارها می تواند ظرفیت تولیدی شما را بالا ببرد. با داشتن منابع مالی بیشتر، سیستم ها پیشرفته تر و خودکار می شوند و میزان خسارت را در کارخانه های شما پایین می آورند.

info

Automation Empire is a simulation / management game all about efficiency and expansion. Start with nothing, and build up a massive interconnected industrial network of factories and machines. Economical transportation of resources will be essential to your success as an automation-engineer. Utilize every tool you have access to, including mine carts, drones. trucks, trains, and cargo rockets. Employ your ingenuity and creativity to plan out an efficient logistics network of machines to form a mechanical superorganism of production.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7/8/10 64-bit

Processor: 3.2 GHz Dual Core Processor

Memory: 4 GB RAM

Graphics: GeForce GTX 660

DirectX: Version 11

Storage: 4 GB available space

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7/8/10 64-bit

Processor: 3.2 GHz Quad Core Processor

Memory: 8 GB RAM

Graphics: GeForce 960

DirectX: Version 11

Storage: 4 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Automation Empire-CODEX با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو