جزئیاتی از ساخت فصل ششم سریال فرار از زندان به همراه زمان پخش

جزئیاتی از ساخت فصل ششم سریال فرار از زندان به همراه زمان پخش


منبع: کولاک

453

1398/9/16

13:18


داستان فصل ششم سریال فرار از زندان به زودی در این مطلب قرار می گیرد. سریال فرار از زندان علاوه بر سیل دوستدارانش در کشورهای مختلف، در ایران نیز طرفداران زیادی دارد. نسخه های زیادی از این مجموعه با دوبله های متفاوت در شبکه های فارسی زبان پخش شده است. در حالیکه ۵ فصل این سریال پخش شده و با استقبال زیادی همراه بوده، حالا خبری از ساخت فصل ششم این سریال پر بیننده هم به گوش می رسد

فصل جدید این سریال باز هم با هنرنمایی ونتورث میلر و دومینیک پرسل در نقش‌های مایکل و لینکلن از راه خواهد رسید.

چندی قبل دومینیک پرسل، در صفحه اینستاگرام خود تصویری از اپیزودهای جدید را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد و حالا نیز شبکه آمریکایی فاکس به صورت رسمی، ساخت فصل ششم سریال فرار از زندان را تایید کرده و از در حال انجام بودن مراحل تولید خبر داد تا حسابی طرفداران خود را ذوق‌زده کنند.


همچنین بخوانید:

فصل ششم سریال فرار از زندان کی پخش می شود؟


به نظر می‌رسد انتظارها به پایان رسیده و به زودی شاهد فصل جدید فرار از زندان خواهیم بود. بسیاری از بینندگان مشتاق این سریال تلویزیونی معروف آمریکایی با دیدن تیزر فصل اول و خبرهای نشت پیدا کرده، به خوبی می دانند کهه در این فصل انتظار چه نوع روایتی را خواهند داشت.

فیلمبرداری فصل ششم به دلیل ادغام فاکس و دیزنی به تأخیر افتاده است. این دو غول شرکت کننده ابتدا باید روی همه بازیگران و عوامل سریال به توافق نهایی برسند و خوشبختانه خبر خوش برای طرفداران شخصیت لینکلن باروز این است که بازیگر این نقش دومینیک پرسل قرارداد خود را با کمپانی های مذکور نهایی کرده است.

مدیر اجرایی شبکه فاکس هم اعلام کرد فعلا در مراحل اولیه تولید قرار داریم اما واقعا در مورد آن هیجان زده‌ایم. مایکل تورن همچنین گفت فصل ششم سریال فرار از زندان متفاوت‌تر از قبل خواهد بود و بینندگان در این فصل، حس و حال جدیدی را تجربه خواهند کرد.

سریال فرار از زندان مجموعه ای در ژانر درام، جنایی و اکشن است.  پائول شیورینگ کارگردان اصلی این سریال است. هم‌چنین برت رتنر کارگردان اولین قسمت این مجموعه بود. موسیقی این سریال را رامین جوادی ساخت و در سال ۲۰۰۶، نامزد دریافت جایزه امی بهترین موسیقی متن شد. این سریال جوایز زیادی در گلدن گلوب و امی دریافت کرده است.

فرار از زندان

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو