امیررضا دلاوری بازیگر سریال وارش کیست؟ + عکس

منبع: کولاک

299

1398/9/22

18:47


کولاک ، محمد سیمری : امیررضا دلاوری متولد مرداد ماه سال ۱۳۵۵ شمسی در شهر تهران می باشد. شاید جالب باشد که بدانید امیررضا تا دیپلم بیشتر درس نخوانده است! او با تئاتر و سپس تلویزیون ،فعالیت در عرصه ی بازیگری را پیگیری نموده است. او بازیگری را به صورت جدی از مقطع دبیرستان و با تئاترهای مدرسه شروع کرد.

امیررضا دلاوری

لازم به بیان است امیررضا دلاوری در زدن سازهای موسیقی گوناگون تبحر دارد! وی در سال ۱۳۷۴ شمسی و در در یک کلیپ موسیقی به کارگردانی ” مسعود آب پرور ” حاضر شد. حضور در این پروژه برای او ارزشمند بود زیرا توانست با معرفی مسعود آب پرور، اولین تجربه ی بازی خود را در جلوی دوربین تجربه نماید! او بازیگری در جلوی دوربین را با حضور در سریال ” مهر خوبان ” محصول سال ۱۳۷۴ شمسی تجربه کرد.

لازم به بیان است او با ایفای نقش در فیلم ” متولد ماه مهر ” در سال ۱۳۷۸ شمسی نیز وارد دنیای سینما شد. ” متولد ماه مهر ” فیلمی‌ است به کارگردانی احمدرضا درویش.

دلاوری و دخترش

امیررضا دلاوری در جدیدترین فعالیت تلویزیونی خود همراه با بازیگرانی چون بهنام تشکر، علیرضا کمالی، الهام طهموری، حدیثه تهرانی و… در سریال ” وارش ” حضور دارد. سریال ” وارش ” به عنوان سریالی عاشقانه و تاریخی، به کارگردانی احمد کاوری و به تهیه کنندگی محمود رضا تخشید و به نویسندگی جابر قاسمعلی برای شبکه سه سیمای جمهوری اسلامی ایران ساخته شده است. بد نیست بدانید نام قبلی این سریال، ” بهترین سال های زندگی ما ” بوده است!

بازیگر سریال وارش

در انتها لازم به بیان است امیررضا دلاوری ازدواج کرده است و متاهل می باشد. او چند سالی است که با الهام مرادی ازدواج کرده است. حاصل این ازدواج، دختری به نام ” دیار ” می باشد.

کادر امتیازدهی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو