با این ۵ ویژگی فردی جذاب و دارای کاریزما شوید !

با این ۵ ویژگی فردی جذاب و دارای کاریزما شوید !


منبع: نمکستان

147

1398/9/25

03:09


جذاب ها چه ویژگی هایی دارند نمکستان : حتما برای شما هم پیش آمده که در یک جمع بروید و بین تمام اشخاصی که در آن جمع هستن یک شخص باشد که از جذابیت خاصی برخوردار باشد. در واقع شاید از نظر ظاهری آن شخص دارای ظاهری ساده و معمولی باشد اما حتما یکسری ویژگی […]

جذاب ها چه ویژگی هایی دارند

افزاد جذاب و دارای کاریزما

نمکستان : حتما برای شما هم پیش آمده که در یک جمع بروید و بین تمام اشخاصی که در آن جمع هستن یک شخص باشد که از جذابیت خاصی برخوردار باشد. در واقع شاید از نظر ظاهری آن شخص دارای ظاهری ساده و معمولی باشد اما حتما یکسری ویژگی ها در او وجود دارد که او را در آن جمع منحصر به فرد کرده است.  ما در بخش روانشناسی نمکستان میخواهیم راجع به یک سری ویژگی هایی که این اشخاص معمولا دارند صحبت کنیم. با ما در این بخش همراه باشید :

اعتماد به نفس

ویژگی اول : اعتماد به نفس

چارلز بوکوفسکی شاعر و داستان‌نویس آمریکایی میگوید ” اگر میخواهید دوست داشته باشید، ابتدا باید خودتان را دوست داشته باشید. ” افراد جذاب و دارای کاریزما معمولا از اعتماد به نفس قابل توجهی برخوردار هستند. این اعتماد به نفس از دوست داشتن و اعتماد داشتن به خود میآید. البته این را هم بگوییم که این اعتماد به نفس به هیچ وجه تو خالی و آزار دهندهه نبوده و بلکه هم بسیار جذاب است. فردی که خودش را دوست دارد به راحتی میتواند به دیگران نیز مهر بورزد. این مدل افراد در یک جمع به دلیل این ویژگی که بیان کردیم یک انرژی خوب را به دیگر افراد جمع انتقال میدهند.

صحبت کردن واضح و رسا

ویژگی دوم : صحبت کردن واضح و رسا

وضوح در کلام، با فکر و شمرده شمرده صحبت کردن یکی دیگر از ویژگی های افراد جذاب میباشد.  بنابراین بخش زیادی از جذابیت یک شخص به تن صدا و وضوح کلام او نیز است.

حفظ ارتباط چشمی 

ویژگی سوم : حفظ ارتباط چشمی 

نگاه کردن به یک شخص در حین صحبت کردن هم شخص مقابل را معذب کرده و هم توجه دیگران را نسبت به صحبت های شما صلب میکند. معمولا در سمینارهای بزرگ نیز به گوینده تاکید میکنند که ارتباط چشمی خود را با شنوندگان خود حفظ نماید. چرا که این عامل باعث میشود افراد در جمع پیگیر صحبت ها و درخواست شما باشند. جدای تمامی این موضوع ها این روش نوعی ادای احترام به افراد جمع خواهد بود.

لبخند

ویژگی چهارم : لبخند

لبخند همیشه جواب میدهد. لبخند حس زیبایی، شادی و مهربانی را به طرف مقابل القا می کند و اطافیان را به سمت شما جذب خواهد کرد. خوشرویی و لبخند دو عامل موثر در جذب افراد میباشند. پس لبخند یادتان نرود که با لبخند زیباترید.

استفاده مناسب از زبان بدن و ژست ها

ویژگی پنجم : استفاده مناسب از زبان بدن و ژست ها

از ویژگی های جذاب یک شخص این است که زبان بدن را بلد است، یعنی میداند چه زمانی از دست های در چه فرمی استفاده کند، بر روی حرکت چشم ها، دست ها و سر و حتی پاهایش تسط داشته و خوب از ان ها برای صحبت کردن یا ادای چیزی استفاده میکند.

افراد جذاب

۵ ویژگی افراد جذاب و دارای کاریزما

منبع : نمکستان

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو