دلیل اختلاف زوج ها بعد از بچه دار شدن چیست؟ علل مشکلات و راه حل آن

منبع: نمکستان

95

1398/9/30

11:35


دلیل اختلاف بین زن و شوهر بعد از بچه دار شدن نمکستان : معمولا هر زوجی بعد از چند سال زندگی با یکدیگر وقت خبر بچه دار شدنشان را میشنوند بسیار خوشحال میشوند. همه چیز کم کم برای ورود عضو جدید خانواده مهیا خواهد شد. اتاق مخصوص، تخت مخصوص، برنامه ریزی های مختلف و … […]

دلیل اختلاف بین زن و شوهر بعد از بچه دار شدن

اختلاف زن و شوهر بعد از بچه دار شدن

نمکستان : معمولا هر زوجی بعد از چند سال زندگی با یکدیگر وقت خبر بچه دار شدنشان را میشنوند بسیار خوشحال میشوند. همه چیز کم کم برای ورود عضو جدید خانواده مهیا خواهد شد. اتاق مخصوص، تخت مخصوص، برنامه ریزی های مختلف و … . لحظه ی به دنیا آمدن بچه یکی از پرر استرس ترین و در عین حال زیباترین لحظات زندگیست.

اما اگر کمی دقت کنید اکثر زوج ها بر خلاف برنامه ریزی هایی که داشتند بعد از به دنیا آمدن بچه دچار اختلاف های زیاد و گوناگونی خواهند شد. چرا این اتفاق میوفتد؟ ما در بخش رابطه و ازدواج نمکستان به شما عوامل موثر بر این موضوع را شرح خواهیم داد. با ما همراه باشید :

دریافت نکردن کمک کافی

ورود یک بچه در زندگی امر بسیار مهمیست. بچه میتواند تمام وقت شما را بگیرد. شما کم خواب خواهید شد و بلکه شاید نتوانید مانند قبل به کارهایتان برسید. در این گونه مواقع زوج ها اکثرا کلافه و خسته خواهند شد. نبود کمک کافی در این شرایط میتواند یکی از مهمترین فاکتورها برای شما باشد. کمک گرفتن از دیگران باعث میوشد که شما زمان آزاد برای رسیدن به خود و خواسته هایتان نیز داشته باشید. بنابراین نگذارید که دیر بشود و کمک خود را درخواست کنید.

نبودن ارتباط و صمیمیت قبل بین زن و شوهر

در یک زندگی زناشویی یک ارتباط باز و شفاف و صمیمی همیشه اهمیت دارد اما چیزی که مهمترین قسمت زندگی شما را تشکیل میدهد این است که این ارتباط صمیمی زمانی که فرزندتان نیز به شما اضافه شد باید وجود داشته باشد. در غیر این صورت شما دچار مشکلات متعددی خواهید شد. پس به شما پیشنهاد میکنیم که از هر فرصت کوتاهی برای معاشرت و صحبت با یکدیگر استفاده کنید.

حجم زیاد مسوولیت ها

به دوش گرفتن تمام مسوولیت ها از جانب مادر یا پدر میتواند بسیار سخت و آزاردهنده باش. معمولا روز های اول ورود بچه بیشترین مسوولیت به دلیل یک سری مسائل از قبیل شیر دادن بر دوش مادر بچه است. بنابراین قبل از اینکه حس افسردگی به شما دست بدهد و قبل از اینکه بچه دار بشوید راجع به تقسیم مسوولیت ها با یکدیگر صحبت کنید.

افسردگی در پدر و مادر

ورود بچه در یک زندگی اگر چه بسیار لذت بخش است اما یک تغییر خیلی خیلی بزرگ محسوب میشود. تصور کنید که شما کم کم از یک زندگی آرام با وقت آزاد وازد یک زندگی شلوغ بدون وقت آزاد حتی برای خود میشوید که همین عامل باعث افسرده شدن خیلی از پدر و مادرها شده است.

بلا تکلیف بودن مشکلاتی که قبل از ازدواج نیز وجود داشت.

تنش و اختلاف در هر رابطه ای وجود دارد اما مهم این است که دو طرف چقدر تلاش میکنند تا اختلافاتشان را با یکدیگر حل کنند. وقتی تکلیف اختلاف های قبل هنوز مشخص نشده و زن و شوهر هنوز یکدیگر را نشناخته اند، ورود بچه به این زندگی چیزی جز اختلاف بیشتر برای دو نفر نخواهد داشت.

اختلاف زوج ها بعد از بچه دار شدن

دلیل اختلاف زوج ها بعد از بچه دار شدن چیست؟

منبع : نمکستان

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو