آموزش مرحله به مرحله طرز تهیه خوراک مرغ و قارچ خوشمزه و مجلسی

آموزش مرحله به مرحله طرز تهیه خوراک مرغ و قارچ خوشمزه و مجلسی


منبع: نمکستان

138

1398/10/1

22:47


آموزش مرحله به مرحله طرز تهیه خوراک مرغ و قارچ خوشمزه و مجلسی سایت تفریحی نمکستان » برای این پست آموزش طرز تهیه خوراک مرغ و قارچ خوشمزه و لذیذ را برای دو نفر آماده کرده ایم . برای مشاهده این آموزش آشپزی ، این پست را دنبال کنید. مواد لازم خوراک مرغ و قارچ […]

آموزش مرحله به مرحله طرز تهیه خوراک مرغ و قارچ خوشمزه و مجلسی

خوراک مرغ و قارچ خوشمزه,خوراک مرغ و قارچ مجلسی,خوراک مرغ و قارچ و سیب زمینی,خوراک مرغ و قارچ

سایت تفریحی نمکستان » برای این پست آموزش طرز تهیه خوراک مرغ و قارچ خوشمزه و لذیذ را برای دو نفر آماده کرده ایم . برای مشاهده این آموزش آشپزی ، این پست را دنبال کنید.

سوپ ذرت

نمکستان , سایت نمکستان , https://namakstan.net

خوراک مرغ و قارچ با سس خامه,خوراک مرغ و قارچ ذرت,طرز تهیه خوراک مرغ و قارچ رژیمی,خوراک مرغ با قارچ رژیمی,طرز تهیه خوراک مرغ و قارچ با خامه

مواد لازم خوراک مرغ و قارچ

  • سینه مرغ سیصد گرم
  • ماست کم چربی دویست گرم
  • قارچ یکصد گرم
  • سیر چهار حبه
  • نمک ، فلفل و ادویه های دلخواه به میزان کافی

خوراک مرغ اسپانیایی خوشمزه,خوراک مرغ اسپانیایی اصل,خوراک مرغ اسپانیایی

خوراک مرغ و قارچ و فلفل دلمه,خوراک مرغ و قارچ با سس سفید,خوراک مرغ و قارچ,خوراک مرغ و قارچ رژیمی,خوراک مرغ و قارچ با خامه,خوراک مرغ و قارچ با سس مایونز,خوراک مرغ و قارچ ایتالیایی

طرز تهیه خوراک مرغ و قارچ

با آموزش طرز تهیه خوراک مرغ و قارچ رژیمی از سری آموزش های آشپزی سایت نمکستان در خدمتتون هستیم. برای تهیه خوراک مرغ و قارچ رژیمی ابتدا باید قارچ ها را بصورت باریک برش بزنید و با دو حبه سیر خرد شده بدون روغن روی شعله اجاق تفت بدهید.

قارچ ها زمان پخت آب انداخته و باعث پخته شدن خودشان می شوند. زمانی که قارچ ها خوب پخته شدند آنها را از تابه خارج کنید. بصورت خیلی نازک سینه ها یمرغ را نیز برش بدهید و درون تابه ریخته و با 1 قاشق غذاخوری روغن زیتون تفت بدهید.

وقتی مرغ ها کمی تفت خوردند 2 حبه سیر باقی مانده  را به آنها اضافه کنید و تا زمانی که هم مرغ ها و هم سیر ها طلای شوند تفت بدهید و در آخر نیز کمی نمک و فلفل بهشان اضافه کنید. در صورت تمایل می توانید سیب زمینی هم به این خوراک اضافه کنید.

اکنون مرغ و قارچ خوراک شما آماده شده است و برای اینکه طعم بهتری در نهایت داشته باشید 5 دقیقه قبل از خاموش کردن گاز ماست را به همراه قارچ ها درون تابه مرغ ها بریزید و کمی مخلوط کنید تا طعم مواد خوراک کاملا با هم ترکیب شوند.

اکنون خوراک قارچ و مرغ شما آماده است آن را در ظرف مورد نظرتان ریخته و نوش جان کنید. این خوراک را اگر با خامه تهیه کنید طعمی نزدیک به چیکن استروگانف خواهید داشت که یکی غذای معروف از کشور روسیه می باشد.

خوراک مرغ ایتالیایی مجلسی,خوراک مرغ ایتالیایی خوشمزه,خوراک مرغ ایتالیایی اصل,خوراک مرغ ایتالیایی

آموزش مرحله به مرحله طرز تهیه خوراک مرغ و قارچ خوشمزه و مجلسی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو