آموزش مرحله به مرحله طرز تهیه خوراک مرغ با گشنیز فوق العاده خوشمزه

منبع: نمکستان

137

1398/9/24

16:32


آموزش مرحله به مرحله طرز تهیه خوراک مرغ با گشنیز فوق العاده خوشمزه نمکستان » برای این پست آموزش طرز تهیه خوراک مرغ با گشنیز خوشمزه و لذیذ را آماده کرده ایم ، برای مشاهده این آموزش آشپزی این پست را دنبال کنید. مواد لازم مقدار مواد سینه مرغ ۲۵۰ گرم پیازچه ۱ عدد زنجبیل ۱ […]

آموزش مرحله به مرحله طرز تهیه خوراک مرغ با گشنیز فوق العاده خوشمزه

خوراک مرغ با گشنیز خوشمزه,خوراک مرغ با گشنیز,خوراک مرغ و گشنیز

خوراک مرغ با گشنیز

نمکستان » برای این پست آموزش طرز تهیه خوراک مرغ با گشنیز خوشمزه و لذیذ را آماده کرده ایم ، برای مشاهده این آموزش آشپزی این پست را دنبال کنید.

مواد لازم مقدار مواد
سینه مرغ ۲۵۰ گرم
پیازچه ۱ عدد
زنجبیل ۱ قاشق مرباخوری
آرد ذرت ۱ قاشق مرباخوری
گشنیز ۲ قاشق مرباخوری
نمک و فلفل قرمز به میزان کافی
سیر ۱ حبه
شکر ۱ قاشق مرباخوری

کباب کوبیده خانگی,کباب کوبیده تابه ای,کباب کوبیده رستورانی,کباب کوبیده خوشمزه,کباب کوبیده

طرز تهیه خوراک مرغ با گشنیز خوشمزه,دستور پخت خوراک مرغ با گشنیز,خوراک مرغ و گشنیز

خوراک مرغ و گشنیز

طرز تهیه خوراک مرغ و گشنیز

با آموزش طرز تهیه خوراک مرغ با گشنیز از سری آموزش های آشپزی سایت نمکستان در خدمتتون هستیم. برای تهیه خوراک مرغ با گشنیز ابتدا باید سینه مرغ را به تکه های کوچک ( دو برابر گوشت قورمه سبزی ) خرد کنید.

داخل یک قابلمه مقداری آب می ریزیم و مرغ را داخلش می ریزیم. سپس پیازچه را خرد می کنیم و به همراه زنجبیل داخل قابلمه می ریزیم. وقتی مرغ پخت مقداری از آب را صاف می کنیم و کنار می گذاریم تا در ادامه از ان استفاده کنیم.

آب مرغ را در ظرفی ریخته و آرد ذرت را با آن مخلوط کنید. حالا گشنیز و سیر را به صورت ساطوری ریز خرد می کنیم و داخل آب مرغ می ریزیم. سپس نمک ، فلفل و شکر را نیز به آنها اضافه کنید و روی حرارت بگذارید تا بجوشد و سس غلیظی بدست بیاید.

در پایان تکه های مرغ را درون ظرف های مورد نظرتان بچینید و روی آنها سس ریخته و با نان یا پلو نوش جان کنید. این خوراک مانند خوراک مرغ و قارچ از خوراک های خوشمزه و پرطرفداری است که با مرغ تهیه می شود.

در صورت تمایل می توانید مواد دیگری برای خوشمزه تر شدن این خوراک به ان اضافه کنید. مثلا اگر به غذاهای تند علاقمند هستید می توانید با مقداری فلفل قرمز خوراک خود را به سبک هندی ها تند و آتیشی درست کنید.

کباب کوبیده خانگی,کباب کوبیده تابه ای,کباب کوبیده رستورانی,کباب کوبیده خوشمزه,کباب کوبیده

آموزش مرحله به مرحله طرز تهیه خوراک مرغ با گشنیز فوق العاده خوشمزه

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو