دانلود بازی Five Nights at Freddys Help Wanted برای کامپیوتر – نسخه PLAZA

دانلود بازی Five Nights at Freddys Help Wanted برای کامپیوتر – نسخه PLAZA


منبع: دانلود ها

103

1398/10/2

16:41


Five Nights at Freddys Help Wanted مجموعه ای از مینی گیم های کلاسیک است که در جهان Five Night جریان دارد. تجارب سازنده این بازی با ژانر وحشت در اختیار شما قرار گرفته است و می توانید مجموعه ای از تجربیات جدید آمیخته از کلاسیک را در بازی داشته باشید. بازی تعریف جدیدی از سرگرمی به شما می دهد و می توانید وقت را روی اثری ارزشمند قرار دهید. انیمینش های بازی عالی است و هر لحظه ترس و دلهره را به جان شما می اندازد. شخصیت های زیادی در بازی حضور دارند که می توان به فردی و بانی اشاره کرد. اچیومنت های بازی عالی است و با سرعت و مهارت می توانید به نتیجه دلخواه خود برسی. یک تجربه عالی و کلاسیک انتظار شما را می کشد و حتی می توانید بازی را وارد حالت VR کنید. این تجربه کمی با چالش روبرو است و در کل می توانید یکی از خوب های این پلتفرم را تجربه کنید.

Five Nights at Freddys Help Wanted PC-PLAZA

دانلود-بازی-FIVE-NIGHTS-AT-FREDDYS-HELP-WANTED

بازی Five Nights at Freddys Help Wanted شامل حالت های هنری است و شخصیت ها هم با انیمیشن های حرکتی و میمیک های چهره ترسناک، توجه ها را به سمت خود جلب می کنند. در اداره امنیتی بازی می توانید وقت خود را بگذرانید و تجربه جدیدی از آشنایی با شخصیت های عروسکی ترسناک داشته باشید. سازندگان از المان های محیط به خوبی استفاده کرده اند و سعی در القای ترس با حالت روانکاوی دارند. دلقک های ماجرای ما ترس و دلهره خاصی دارند و شخصیت پردازی پس زمینه بازی هم این روند را بسیار شدیدتر می کنند. آن ها با جثه بزرگی طراحی شده اند تا تاثیرگذاری نابی داشته باشند. جتی سازندگان از فضاهای تاریک هم استفاده خوبی برده اند و شاهد جامپ اسکرهای نابی در بازی هستیم. اگر از طرفداران این مجموعه هستید، فراموش نکنید که از تجربیات خود برای ما بگویید.

info

Five Nights at Freddy’s: Help Wanted is a collection of classic and original mini-games set in the Five Nights universe. Survive terrifying encounters with your favorite killer animatronics in a collection of new and classic FIVE NIGHTS AT FREDDY’S™ experiences. “Where fantasy and fun come to life!”

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 8

Processor: Intel i5-4590 or greater / AMD FX 8350 or greater

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 970 / AMD R9 390

Storage: 11 GB available space

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 10

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1070 / AMD RX 590

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) محتوای موجود در پوشه PLAZA را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

توضیحات: نسخه پیش رو دارای هر دو نسخه VR و Non-VR می باشد. در ضمن، بسته الحاقی Curse of Dreadbear در این نسخه قرار دارد.

—————–

دانلود بازی Five Nights at Freddys Help Wanted-PLAZA:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

دانلود پارت 3 با لینک مستقیم

دانلود پارت 4 با لینک مستقیم

دانلود پارت 5 با لینک مستقیم

دانلود پارت 6 با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو