آکاایران: چگونه خانه ای آرامش بخش داشته باشیم؟

خانه و خانه داری, روی خط خبرگزاری ها

اگر پس از یک پایان یک روز شلوغ همه چیز در خانه شما از یک چیدمان اصولی و دکوراسیونی مناسب برخوردار باشد از میزان استرس، تنش و هیاهوی شما در طول روز می کاهد.
به گزارش خبرنگار کلینیک باشگاه خبرنگاران؛ برای چیدن زندگیتان اولین قدم رنگ است سعی کنید همیشه رنگ های روشن و آرام بویژه رنگ سفید برای رنگ دیوارهای خود و وسایل دکوراسیون انتخاب کنید.

گفتنی است، اگر می خواهید برای منزلتان مبلمان خریداری کنید حتما سراغ مدل های ساده و تک رنگ بروید زیرا مبلمان با طرح های شلوغ بیش از حد فضای خانه را شلوغ و کوچک تلاش می کنند.

بررسی ها تلاش می کنند برای چیدن اتاق خواب های خود از تابلو و قاب عکس کمک بگیرد و وجود هر چه بیشتر آیینه در دیوارها جلوه خانه شما را افزایش می دهند. با یک نورپردازی مناسب هم می توانید بیشتر مشکلات اساسی در ساخت و ساز خانه را از بین ببرید.

لوازم تزیینی با عناصر طبیعی همچون چوب ، سنگ و فلز حال و هوای خاصی به خانه شما می دهند و ناخودآگاه با دیدن این عناصر احساس آرامش خواهید کرد.

به کار بردن اشیا با رنگ های تند و تیز از دیگر قاعده هایی است که اگر در خانه وجود دارا باشند با دیدن آنها احساس آرامش می کنید و خستگی و کسالت از شما دور خواهند شد.

.

منبع :