آکاایران: دیوارهای آشپزخانه را رنگ های متنوع بزنید

آکاایران: توصیه های مهم برای جلوه بیشتر آشپزخانه

دیوارهای آشپزخانه را رنگ های متنوع بزنید

اختصاصیآکا ایران:  

باید فضای آشپزخانه را به گونه ای تزئین کنید که از بودن در آن احساس خوبی داشته باشید. شما می توانید هر طوی که دوست دارید، دکوراسیون آشپزخانه را تغییر دهید و از هر وسیله تزئینی در چیدمان آشپزخانه استفاده کنید. برای داشتن یک آشپزخانه زیبا و دوست داشتنی ایده هایی داریم ...

  • دیوارهای آشپزخانه را با رنگ های متنوع رنگ آمیزی کنید . خیلی از افراد تصور می کنند آشپزخانه باید به خاطر مسائل بهداشتی به رنگ سفید باشد . باید بگوییم رعایت بهداشت و نظافت آشپزخانه با دیوارهای رنگی هم ممکن است . پس برای دیوارها ، کابینت ها و کف آشپزخانه تان از رنگ های زیبا  استفاده کنید تا به فضا روح و عمق خوبی دهید.
  • پرده آشپزخانه تان را از میان پارچه های گل دار و طرح دار انتخاب کنید تا تازگی را به محیط آشپزخانه هدیه دهد . خودتان می توانید با الگوی ساده و پارچه دلخواه برای پنجره آشپزخانه تان پرده بدوزید.

توصیه های مهم برای جلوه بیشتر آشپزخانه -آکااسرار خانه داری

  • نباید در فضای آشپزخانه گل و گیاه را فراموش کنید . لازم است گل ها و گیاه های مورد علاقه تان را در حیاط و بالکن خانه داشته باشید و یک گلدان پر از گل های رنگارنگ را در فضای آشپزخانه بگذارید . گلدان های زیبا را روی کابینت آشپزخانه تان قرار دهید یا آن ها را از سقف آویزان کنید و بگذارید به صورت معلق بماند . بهتر است از گل و گیاهانی که رنگ شان با رنگ دکوراسیون خانه متناسب است استفاده کنید.
  • درهای بعضی از کابینت ها را بردارید و به جای آن شیشه بگذارید . درون کابینت ها را رنگ کنید و در آن وسایل زیبا و دکوری قرار دهید . با این کار نما و جلوه ی آشپزخانه تان چند برابر می شود.
  • آثار هنری چون قاب های زیبا روی دیوار آشپزخانه نصب کنید . درواقع نصب آثار هنری در محیط آشپزخانه به آن هویت می بخشد. 

منبع :

توصیه های مهم برای جلوه بیشتر آشپزخانه  | خانه داری