بیوگرافی فرناز رهنما و آشنایی بیشتر با زندگی حرفه ای و شخصی وی + عکس

بیوگرافی فرناز رهنما و آشنایی بیشتر با زندگی حرفه ای و شخصی وی + عکس


منبع: آرگا

417

1398/3/24

19:09


بیوگرافی فرناز رهنما شامل فعالیت های حرفه ای و زندگی شخصی این بازیگر توانمند است که به تازگی توانسته توانایی های خود را به نمایش بگذارد و از این رو علاقه مندان زیادی را به خود جذب کرده است.

فرناز رهنما یکی از بازیگران زن و توانمنید است که توانسته به خوبی توانایی های خود را به همگان ثابت کند او در سال ۱۳۶۰ در شهر اصفهان متولد شده است و بیشتر علاقه مندان شهرت و محبوبیت او را در سریال  ساختمان پزشکان به خاطر دارند که در بیوگرافی فرناز رهنما نیز بسیار درخشان و پررنگ بوده است. او همچنین در عرصه سینما نیز با بازی در فیلم بعد از ظهر سگی به محبوبیت رسید و در سینما شناخته شد.

 

بیوگرافی حرفه ای فرناز رهنما

بیوگرافی فرناز رهنما:

فرناز رهنما تحصیلات خود را در دانشگاه هنر و معماری به پایان رسانده است او در رشته بازیگری و تئاتر نیز اشتغال به تحصیل داشته و از همین رو به تئاتر و سینما روی آورده است. همسر او کیارش اعتمادی است که تا به این لحظه زندگی موفقی داشته اند و در مصاحبات خود بیان کرده است که اصل رابطه آن ها بر پایه صداقت و اعتماد استوار است.

بیوگرافی شخصی فرناز رهنما

عکس فرناز رهنما و همسرش

در بیوگرافی فرناز رهنام و کارنامه هنری وی آثار متعددی به ثبت رسیده اند که از جمله فیلم های او می توان به بعد از ظهر سگی، چیزهایی هست که نمی دانی و اقلیما اشاره کرد. از جمله تله فیلم هایی که فرناز رهنما در آن به ایفای نقش پرداخته است نیز سوگند، کام ماهی، روبات و نیرنگ است که هر یک نمایانگر توانمندی او بوده است.

بیوگرافی فرناز رهنما

مجموعه فیلم های تلویزیونی که موجب شده است تا بر محبوبیت و شهرت فرناز رهنما افزوده شود مختلف است و ایفای نقش او در سریال های هفت سنگ، زیر زمین، هشت و نیم دقیقه، بررسی یک پرونده، یادداشت های یک زن خانه دار، مامور بدرقه و ساختمان پزشکان بوده است.

فرناز رهنما

فرناز رهنما در سن ۲۰ سالگی با همسرش آشنا شده است و آشنایی آن ها منجر به ازدواج شده است و همسر او در پیشرفت حرفه ای وی نقش مهم و حمایتگری داشته است. می توانید برای آشنایی بیشتر با بازیگران مختلف به بخش عکس بازیگران آرگا مراجعه نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو