تعبیر خواب بادام به روایت چند تعبیر گر مشهور

تعبیر خواب بادام به روایت چند تعبیر گر مشهور


منبع: آرگا

192

1398/10/11

18:35


تعبیر خواب بادام به عقیده اغلب معبران نیکو بوده و به معنای مال، نعمت و روزی می باشد، اما تعبیر چگونه دیدن بادام و در حالتهای مختلف فرق دارد، در ادامه می توانید با تعابیر مختلف بادام از دیدگاه تعبیرگران اسلامی و غربی آشنا شوید.

دیدن بادام در خواب و در فصل آن به معنای مال و نعمت تاویل شده است، معبران مغز بادام تازه را به معنای مالی که آسان بدست آمده و در عین حال زود هم از دست برود، می دانند، همچنین بادام به علم و شفای بیمار و نجات از بیماری نیز تعبیر می شود، در صورتی که خواب ببینید که بادام با پوست را از کسی گرفته اید بیانگر آن است که از شخصی تنگ نظر و بخیل به شما مالی خواهد رسید. در ادامه برداشت های متفاوت معبران مختلف در مورد تعبیر خواب بادام را در اختیارتان قرار می دهیم.

آشنایی با تعبیر خواب بادام

برخی خواب ها صادقانه بوده و می توانند انسان را از اتفاقات آینده با خبر و آگاه نمایند و در واقع وقوع بلا و مصیبتی را پیشگویی کرده و یا اینکه خبر از ارتکاب عمل زشت و گناهی را می دهند. با وجود اینکه چیز هایی که پیش بینی شده جزو مقدرات الهی هستند و امکان وقوع آن در آینده حتمی است. اما با انجام برخی کار ها از جمله صدقه دادن، خواندن آیه الکرسی، انجام رفتار های درست، توبه و گناه نکردن می توان بلاها و مصیبت ها را از خود دفع کرد. در مطالب قبلی با تعبیر خواب موی سر و تعبیر خواب زرشک و تعبیر خواب خرگوش آشنا شدید، اکنون در اینجا می توانید تعبیر رویای بادام را بخوانید.

تعبیر خرگوش از دیدگاه معبران

تعبیر خواب ابن سیرین

دیدن بادام در خواب به معنای روزی و نعمتی است که با خصومت به دست می آید، اگر کسی خواب ببیند بادام دریافت کرد، یعنی به مقدار آن روزی و نعمت کسب می کند اما با دشواری آن را بدست خواهد آورد.

برخی معبران تاویل بادام در خواب را به نشانه علم و نجات از رنج می دانند، البته دیدن مغز بادام دارای تعبیر بهتری می باشد.

تعبیر خواب ابراهیم کرمانی

اگر کسی خواب ببیند که بادام دارد یا کسی به او داده است، بیانگر آن است که از طرف شخص یا اشخاصی بخیل و به سختی چیزی به او رسد، در صورتی که ببیند از مغز بادام تلخ روغن بیرون می آید، به معنای آن است که از مردی بخیل به مقدار آن روغن منفعتی به وی رسد.

تفسیر خواب خرگوش

تعبیر خواب جابر مغربی

اگر کسی بادام را خواب ببیند به معنای مال و نعمت می باشد، در صورتی که بادام را با پوست ببیند، دلالت بر بر آن دارد که به سختی مال بدست آورد، اگر بادام بدون پوست باشد، یعنی اینکه مال و نعمت به آسانی بدست آید.

تعبیر خواب بادام از دیدگاه امام صادق (ع)

دیدن بادام در خواب بر دو وجه می باشد :

  • بدست آمدن مال پنهانی
  • شفای بیمار

تعبیر خواب لوک اویتنهاو

اگر خواب ببینید که بادام می خورید، بیانگر آن است که زیاده خواهی و حرص کار دست شما خواهد داد.

دیدن و خوردن بادام تلخ به معنای ضعف و سستی می باشد.

همچنین دیدن بادام شیرین و خوردن آن در خواب یعنی اینکه کسی از شما تعریف خواهد کرد.

تعبیر رویای خرگوش

تعبیر خواب لیلا برایت

اگر کسی در خواب مشغول خوردن بادام های شیرین باشد، بیانگر آن است که برای انجام یک کار ویژه مورد تشویق دیگران واقع می شود. همچنین خوردن بادام تلخ نیز به نشانه مقاومت در برابر وسوسه های اطرافیان می باشد.

تعبیر خواب مغز بادام از دیدگاه مطیعی تهرانی

دیدن مغز بادام تازه به معنای بدست آمدن مالی آسان و راحت می باشد، در حالی که ممکن است خیلی زود هم از دست برود.

اگر کسی خواب ببیند که از فروشنده ای دوره گرد بادام خریده است و یا اینکه یک پاکت مغز بادام تازه از کسی هدیه گرفت، بیانگر آن است که به زودی مالی بی دغدغه و راحت بدست خواهد آورد اما این مال یا پول به راحتی نیز از دست رفته و تمام می شود.

یک تعبیر گر یونانی به نام خانم آتیانوس عقیده دارد، مغز بادام در واقع همان پول، سود یا بهره ای است که از طرف فرزندان به وی ارث رسیده باشد و در صورتی که فرزندی نداشته باشد این منفعت از جانب برادر یا خواهر او خواهد بود.

تعبیر خواب خرگوش

در صورتی که کسی خواب ببیند مقداری بادام پیش روی خود ریخته است، تعبیر آن بدست آوردن مال به سختی می باشد. زیرا همانطور که برای شکستن پوست بادام باید زحمت کشید، بدست آوردن پول نیز به تلاش و زحمت نیاز دارد.

تعبیر خواب بادام از دیدگاه آنلی بیتون

به عقیده این معبر غربی اگر کسی خواب بادام را ببیند، بعد از مدتی کوتاه ثروتمند خواهد شد.

اگر کسی خواب بادام های نارس را ببیند، به معنای آن است که قبل از تغییر موقعیت و وضعیتش در زندگی بسیار نا امید می شود.

تعبیر خواب از کتاب سرزمین رویاها

در این کتاب، دیدن بادام در خواب به معنای غم اما برای مدت زمان کوتاه تعبیر شده است.

همچنین تعبیر درخت بادام به نشانه ثروت می باشد و درخت بادام پر گل به معنای آسایش و خوشبختی است.

تاویل خواب خرگوش

درخت بادام با میوه های سبز نرسیده بیانگر گرفتاری و نا امیدی است و درخت بادام که پر از میوه های رسیده باشد، دارای تعبیر خوشبختی است.

اگر خواب ببینید که بادام خریده اید، یعنی بر مخالفان خود پیروز خواهید شد.

خوردن بادام در خواب به معنای داشتن عمر طولانی است.

همچنین دیدن بادام های تلخ در خواب نیز بیانگر کاهش وسوسه های فعلی شما می باشد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو