تعبیر خواب ابرو در حالات مختلف نشانه چیست؟

تعبیر خواب ابرو در حالات مختلف نشانه چیست؟


منبع: آرگا

121

1399/12/21

21:03


اگر در خواب خود ریزش ابرو داشتید یعنی در مکانی قرار می گیرید که دیگران به شما احترام نمی گذارند و شما دچار مشکلات فراوانی خواهید شد. در ادامه از دیدگاه چند معبر مشهور دیدن ابرو در خواب را برایتان بررسی می کنیم.

تعبیر خواب ابرو در حالات مختلف نشانه چیست؟

تعبیر خواب ابرو با توجه به جزئیاتی که دارد می تواند متفاوت باشد. برای مثال فردی که در خواب خود دیده است که دارای ابرو های سفیدی می باشد یعنی آینده نگر و دوراندیش می باشد و اگر ابرو های او پر پشت بودند یعنی ادامه تحصیل می دهد و در مراتب بسیار بالایی قرار می گیرد.

تعبیر خواب ابرو

تعبیر خواب ابرو

ابرو در خواب تعابیر گوناگونی دارد و از دیدگاه برخی از معبران به معنای این است که در یک موقعیت گمراه کننده گیر خواهید کرد بنابراین بهتر است جزئیات خواب خود را به خوبی در ذهن داشته باشید تا بتوانید معنایی دقیق برای آن در نظر بگیرید.

تعبیر ابن سیرین

ابن سیرین یکی از معبرانی می باشد که تقریبا بیش از نیمی از تعبیر هایش به درستی رخ می دهد و این خواب را به صورت کلی به دین ربط داده است. وی معتقد است که اگر فردی که خواب ابرو می بیند آن ابرو ها کامل بودند و هیچ نقصی در آن ها مشاهده نشده یعنی دین داری او کاملا به حق بوده است و به کمال خواهد رسید و در صورتی که فردی ریزش ابرو های خود را در خواب ببیند بدین معنا می باشد که در دینداری او خلاء ایجاد شده است و اعتقاداتی که دارد دچار نقص شده است.

جابر مغربی

این معبر بزرگ تعبیر این خواب را در مقام می داند و بیان می کند که اگر فردی در خواب ببیند که ابرو هایش ریخته است و دچار مشکل شده بدین معنا می باشد که در مال و اموال خود دچار ضرر خواهد شد و جاه و مقام خود را از دست خواهد داد.

جابر مغربی و تعبیر وی برای ابرو

ابراهیم کرمانی

این معبر برای این خواب چندین تعبیر دارد که عبارت است از :

  • اگر فردی در خواب خود ببیند که ابرو ندارد و یا ابرو هایش ریخته است نشان می دهد که قرار است کاری را انجام دهد که نتیجه آن باعث بد نامی او می شود.
  • اگر فردی در خواب ببیند که دارای ابروی کامل و خوش حالتی می باشد نشان می دهد که کار هایی که انجام می دهد خیلی خوب است و موجب می شود تا اعتبار و آبروی او بیش تر شود.
  • سفید شدن ابرو در خواب افراد می تواند نشانه ای از وقار و متانت آن ها باشد و در صورتی که فردی این خواب را می بیند به فضیلت هایش افزوده خواهد شد و از اموالش مقداری کسر می شود.

آنلی بیتون

این معبر غربی اعتقاد بسیار زیادی به دیدن ابرو در خواب دارد و بیان می کند که اگر فردی در خواب خود ابرو ببیند یعنی در آینده ای نه چندان دور دچار مشکلاتی می شود و در برخی از مسائل به طرز عجیبی گمراه خواهد شد.

آنلی بیتون و تعبیر او برای دیدن ابرو

منوچهر مطیعی

تعابیری که این معبر برای ابرو در نظر دارد بسیار زیاد است و همه آن ها را در ادامه برایتان بیان می کنیم تا با توجه به جزئیات خوابی که دیده اید بتوانید آن را معنا کنید و قبل از آن باید بدانید که از دید این معبر نشانه زیبایی افراد می باشد و زنان از آن به عنوان وسیله ای برای زیبا تر شدن استفاده می کنند.

  • اگر فردی در خواب خود ابرو های درست و سالمی ببیند و ببیند که در ابرو هایش هیچ مشکلی وجود ندارد یعنی نزد دیگران محترم می شود و اطرافیان او دیگر از عیب هایی که دارد سخن به میان نمی آورند.
  • اگر فردی در خواب خود ببیند که ابرو ندارد یعنی به آبرو و حیثیت او صدمه ای وارد می شود.
  • ریختن ابرو ها در خواب برای فرد اصلا خوب نیست و باعث می شود او بی حرمت شود و دیگران از او بدگویی کنند زیرا آبرویش برای کاری که انجام می دهد می ریزد.
  • اگر در خواب خود دیدید که دارای ابروهای سفید هستید بدین معنا می باشد که از نظر علم و شخصیت در جایگاه بالا و ویژه ای قرار می گیرید و دیگران به شما احترام خواهند گذاشت.
  • اگر فردی در خواب ببیند که یک ابرو دارد و ابروی دیگر او ریخته است یعنی دچار ضرر و زیان مالی می شود بنابراین بهتر است کار های خود را با دقت بیش تری انجام بدهد.
  • یکی دیگر از خواب هایی که ممکن است ببینید این است که در خواب ابرو های خود را بتراشید. این خواب بیان کننده این است که شما از روی جهل و نادانی کاری را انجام خواهید داد و با استفاده از عقل می توانید از ضرر های جبران ناپذیر آن جلوگیری کنید.
  • اگر فردی در خواب خود ببیند که دارای ابرو های پرپشت و سیاه می باشد یعنی دیگران به دلیل پول و یا تحصیلاتی که دارد به او احترام می گذارند و برایش ارزش قائل می شوند.

تعبیر خواب ابرو

لیلا برایت

تعبیر خواب ابرو از دیدگاه لیلا برایت با سایر تعابیر اندکی فرق می کند. ایشان معتقد اند که اگر فرد در خواب دارای ابرو های پر پشت باشد یعنی روزگار به کام او خواهد بود و در غیر این صورت ممکن است خسارت های بسیار زیادی به او وارد شود و این خسارت ها بیش تر جنبه مالی دارند.

کتاب سرزمین رویا ها

این کتاب یکی از بزرگ ترین و بهترین کتاب هایی می باشد که رویا ها را با جزئیات آن ها معنا کرده است و برای تعبیر خواب ابرو نیز می توانید به او کمک کنید. در ادامه تعابیری از این کتاب که برای ابرو در نظر گرفته شده است را برایتان بررسی خواهیم کرد.

  • اگر فردی ابرو های خودش را در خواب ببیند صرف نظر از جزئیاتی که این خواب دارد ممکن است در آینده ای نزدیک منعت مالی بسیار بزرگی به او برسد و این منفعت می تواند به صورت ارث باشد.
  • رنگ ابرو در تعبیر آن دخالت دارد. در واقع ابروی بلوطی رنگ نشانه ای از شانس بزرگی می باشد که همین روز ها برای فرد ایجاد شده است و می تواند با استفاده از آن یک تغییر کلی به زندگی اش بدهد و ابرو سیاه رنگ در خواب می تواند بیانگر این باشد که آینده ای نزدیک شادی بسیار یزرگی برایتان رخ می دهد.
  • اگر فردی در خواب خود ابروی فامیل های دیگری را ببیند یعنی طرفداران بسیار زیادی پیدا می کند و این طرفداران واقعی هستند و برخی از آن ها از خانواده خود فرد می باشند.
  • دیدن ابرو های همسر در خواب می تواند نشانه عشقی باشد که به او دارد و یا این ابرو ها می تواند نشانه عشق وی به شما باشد.
  • دیدن ابرو بچه های خودتان در خواب برای شما یک منفعت مالی می باشد و سود بسیار زیادی از این کار بدست می آورید.
  • اگر فردی در خواب ابرو های دشمنان خود را ببیند بدین معنا می باشد که افراد بسیاری قصد دارند شما را فریب دهند و از موقعیت شما سوء استفاده کنند بنابراین بهتر است کار های خود را با احتیاط بیش تری انجام بدهید.
  • مدل و نوع ابرو می تواند در تعبیر آن تفاوت ایجاد کند. در این کتاب تعبیر ابروی نازک یک غم بزرگ می باشد و افرادی که این خواب را ببیند دچار غم خواهند شد و همچنین ممکن است دچار افسردگی شوند و ابرو های سر پایین نشان می دهد که عشق شما وفادار نیست و در حال خیانت کردن می باشد. بهتر است از عشق دوری کنید.
  • داشتن ابرو های بسیار کلفت در خواب می تواند نشانه ای از این باشد که به زودی صاحب مقدار بسیار زیادی پول خواهید شد.
  • ابرو های بلند در خواب نشان می دهد که عشق خود را به درستی انتخاب کردید و در این عشق خوشبخت خواهید شد.

دیدن ابرو در خواب از دیدگاه معبران

تعبیر خواب یکی از سرگرمی هایی می باشد که از گذشته تا کنون رواج داشته است و افراد بسیاری به آن معتقد می باشند. در ادامه می توانید با کلیک بر روی لینک های زیر سایر مقالات آرگا را در همین زمینه مانند تعبیر خواب موی سر، تعبیر خواب مژه و تعبیر خواب بینی را مشاهده کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو