تعبیر خواب تراشیدن موی سر چیست؟

تعبیر خواب تراشیدن موی سر چیست؟


منبع: آرگا

84

1399/12/30

21:07


در این مطلب تعبیر خوابی را برای شما بیان می کنیم که معنای خوبی ندارد و ممکن است نشانه ای از غم و اندوه در آینده شما باشد بنابراین بهتر است خود را برای آن آماده کنید.

ممکن است هر کدام از ما تجربه دیدن خواب را داشته باشیم و افرادی که مو های خود حساس می باشند خواب هایی که درباره مو هایشان می ببیند کمی عجیب می باشد. در ادامه تعبیر خواب تراشیدن موی سر را برایتان بیان می کنیم.

تعبیر خواب تراشیدن موی سر

تعبیر خواب تراشیدن موی سر

این خواب همانند سایر خواب هایی که مربوط به اجزای چهره می باشد همانند تعبیر خواب مژه ، تعبیر خواب بینی و تعبیر خواب ابرو  دارای معانی بسیاری می باشد و افراد بسیاری آن را تعبیر کرده اند که یک به یک آن ها را برایتان بررسی می کنیم.

امام صادق (ع)

بنا به تمامی مواردی که از گذشته ها نقل شده است به گفته ایشان این خواب معنای خوبی ندارد و بیش تر به غم و اندوه اشاره می کند.

حضرت یوسف

این خواب به نظر یوسف پیامبر نشانه ای از راه های خوب و مناسبی می باشد که پیش روی شما قرار گرفته است و ممکن است به حج بروید ولی اگر فردی در ماه های غیر حرام این خواب را ببینید بدین معنا است که فردی سرمایه خود را از دست خواهد داد.

آنلی بیتون و تعبیر زدن مو در رویا

آنلی بیتون

این معبر تعبیر دیگری برای این خواب در نظر دارد که عبارت اند از :

  • چاپلوسی افراد بیگانه منجر به آزار و اذیت شما خواهد شد.
  • کوتاه کردن موی سر در خواب نشانه ای از دست و دل بازی و سخاوت فردی است که در خواب این کار را انجام می دهد.
  • اگر خود شما این کار را در خواب انجام داده اید شاید در زندگی خود برای یکی از دوستانتان زیادی خرج کرده اید و باید زندگی خود را با صرفه جویی بگذرانید.

ابراهیم کرمانی

این معبر بیان کرده است که داشتن مو در خواب به معنای بدهی می باشد و اگر فردی در خوا ببیند که در حال تراشیدن مو های سرش می باشد یعنی به زودی قرض های خود را می دهد. این خواب برای افرادی که دیگران این خواب را برایشان دیده اند نیز صدق می کند.

تعبیر خواب لوک اویتنهاو درباره زدن مو ها در خواب

خالد ابن علی

این معبر نیز یکی از قدیمی ترین معبران می باشد و تعبیر خواب تراشیدن موی سر را به خوبی و روشنی بیان کرده و هم عقیده با ابرهیم کرانی می باشد و معتقد است که به زودی قرض خود را می دهید و یک نفس راحت می کشید.

لوک اویتنهاو

این معبر غربی تعبیری شبیه به امام صادق (ع) دارد و معتقد می باشد که دیدن تراشیدن موی سر در خواب می تواند نشانه ای از این باشد که غم و غصه شما را درگیر خود می کند و بسیاری از کار های شما را به تاخیر می اندازد.

معنای زدن مو از دیدگاه معبران چیست؟

البته باید بدانید که هر خوابی را صلاح نیست معنی کنید و باید برای بسیاری از خواب ها معنا های نیک آن ها را در نظر بگیرید تا اتفاق های خوب برای زندگی شما رقم بخورد و شما بتوانید به خوبی زندگی کنید. در نظر داشته باشید که خواب هایی که بعد از اذان صبح می بینید و یا خواب هایی که در عصر می بینید معنا نمی شوند و نباید آن ها را جدی بگیرید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو