دنیز اوگور بازیگر نقش سحر ییلماز در سریال استانبول ظالم کیست؟ + عکس

دنیز اوگور بازیگر نقش سحر ییلماز در سریال استانبول ظالم کیست؟ + عکس


منبع: کولاک

567

1398/10/26

15:07


در این مطلب، توضیحاتی پیرامون بیوگرافی دنیز اوگور بازیگر نقش سحر ییلماز در سریال استانبول ظالم را آورده ایم! با ما همراه باشید. دنیز اوگور با نام کامل ” Deniz Uğur ” متولد ۱۷ ماه اکتبر سال ۱۹۷۳ میلادی در شهر آنکارا کشور ترکیه می باشد. دنیز به عنوان بازیگر، فیلمنامه نویس و همچنین دوبلور ، تنها فرزند خوانندگان ترک اپرا یعنی Mete Uğur و همچنین ballerina Suna Uğur می باشد!

شاید جالب باشد که بدانید پدر بزرگ و مادر بزرگ دنیز ، همکلاسی و از دوستان صمیمی  مصطفی کمال پاشا یا همان آتاتورک ، بنیانگذار جمهوری ترکیه بودند. مادر دنیز نیز دارای نژادی قفقازی می باشد.

دنیز اوگور بازیگر نقش سحر ییلماز و فیکرت کوشکان

دنیز اوگور از هنرستان دانشگاه دولتی استانبول در سال ۱۹۹۵ میلادی فارغ التحصیل شده است. شاید جالب باشد که بدانید اولین تجربه ی بازیگری او پیش از فارغ التحصیلی و ایفای نقش در تئاتر ” Görünmeyen Dostlar ” با همراهی بازیگر سرشناس Şükran Güngör و Kadriye Kenter بوده است! دنیز با ایفای نقش اصلی در کمدی فرانسوی ” Çetin Ceviz ” در کنار بازیگران صاحب نامی چون Cihan Ünal و Nevra Serezli شناخته شد. شاید جالب باشد که بدانید دنیز توانست به سبب ایفای نقش های ماندگار خود در تئاتر، در سال ۱۹۹۷ میلادی در جشنواره فیلم آنکارا و به سبب بازی در فیلم ” Bir Erkeğin Anatomis ” عنوان ” بازیگر آینده دار ” را به خود اختصاص دهد!

زندگینامه کامل دنیز اوگور

دنیز فعالیت های خود را در تئاتر و سینما ادامه داد و همین باعث شد تا در سال ۲۰۱۵ میلادی به دلیل عملکرد عالی خود در عرصه ی بازیگری، مورد توجه استادانی چون Yıldız Kenter و Haldun Dormen واقع شود! لازم به بیان است او علاوه بر فعالیت در عرصه ی بازیگری و فیلنامه نویسی، در عرصه ی ترانه نویسی و همچنین رمان نیز فعال است.

از جمله بازی های دنیز می توان به حضور در سریال تلویزیونی ” İnsanlık Suçu ” در سال ۲۰۱۸ میلادی، حضور در سریال تلویزیونی ” Kırgın Çiçekler ” در سال ۲۰۱۸ میلادی ، حضور به عنوان دوبلور در انیمیشن ” Kung Fu Panda ” در سال ۲۰۱۶ میلادی، حضور در تئاتر ” Frankenstein ” و تئاتر ” Guguk Kuşu ” در سال ۲۰۱۶ میلادی و… اشاره کرد.

دنیز اوگور در جدیدترین فعالیت بازیگری خود در سریال ” استانبول ظالم ” با نام اصلی ” Zalim İstanbul ” در نقش ” سحر ییلماز ” به ایفای نقش پرداخته است! سریال ” استانبول ظالم ” در ژانر درام و به کارگردانی Cevdet Mercan، به نویسندگی Sırma Yanık و به تهیه کنندگی Şükrü Avşar و با بازی فیکرت کوشکان محصول شبکه ی D می باشد. سریال ” استانبول ظالم ” روزهای دوشنبه در ساعت ۲۰ به وقت ترکیه از شبکه ی D پخش می شود که هر قسمت آن چیزی در حدود ۱۳۰ دقیقه است؛ تکرار این سریال روز بعد ساعت ۲۱ از همین شبکه است.

آدرس اینستاگرام دنیز اوگور

http://bia2safa.net/goto/web/url/1209211

 

کادر امتیازدهی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو