معرفی بهترین شرکت دام زنده و گوسفند زنده در تهران

منبع: آسمونی

114

1398/3/27

14:37


شرکت ما یکی از تولید کنندگان و فروشندگان دام زنده و گوسفند زنده در تهران می باشد. دام زنده، امروزه یکی از مهم ترین دغدغه های مردم می باشد. به علت گرانی و سو استفاده برخی از دامداران از این وضعیت و حتی فروش دام های پیر، بسیاری از مردم به دنبال یک دام مناسب می باشند که ضمن اینکه جوان باشد قیمت مناسبی نیز داشته باشد.

ما با افتخار اعلام می کنیم یکی از مراکز مهم فروش دام زنده و گوسفند زنده در تهران هستیم. کیفیت محصولات ما یکی از نقاط قوت ما می باشد. به طوری که خریداران زیادی مشتری دائم ما بوده و رضایت فراوانی از محصولات و دام های ما دارند.

دام زنده مهم ترین و در عین حال بهترین محصول گوشتی برای قصابان می باشد. چرا که بسیاری از قصابان گوشت مورد نظر خود را از دام زنده تهیه می کنند.

قیمت دام زنده و گوسفند زنده نیز بسیار متلاطم است و برای آگاهی از آن با مشاوران و پشتیبانان شرکت ما تماس بگیرید. ما با بهترین قیمت برای شما دام زنده تهیه می کنیم.

البته نکته مهمی در قیمت دام زنده وجود دارد و آن تأثیر قاچاق دام ها بر روی قیمت آنهاست. قاچاق دام پدیده ای است که برای مبارزه با آن عزم همگانی نیاز است. چرا که این قاچاق دام است که به شدت بازار را دچار نوسان کرده و هر روز شاهد گرانی گوشت می شویم. قاچاق به گونه ای است که باعث شد با کمبود دام و گوسفند مواجعه شویم. درست وقتی که همه ما در خواب هستیم، شبانه گوسفند ها و دام ها به صورت گله گله از مرز خارج شده و بازارهای ایران را به شدت دچار گرانی می کنند.

شرکت ما نیز از این پدیده دچار ضرر شده و قیمت ها را افزایش داده است. ولی نگران نباشید. کیفیت و قیمت دام زنده شرکت ما به بهترین صورت است و شما می توانید با یک تماس از شرایط فروش در شهر تهران خبردار شوید.

اختلاف ارزی انگیزه مناسبی برای قاچاق دام است و دلالان با حضور در دامداری های سنتی اقدام به خرید کلان دام ها و سپس قاچاق آن به خارج از کشور می کنند.

ویژگی های شرکت ما

ما ادعا می کنیم یکی از بهترین شرکت های تولید و فروش دام زنده در تهران هستیم. دلیل این ادعای ما ویژگی هایی شرکت ما می باشد . از جمله :

*پرورش دام های ما در محیطی کاملأ استاندارد و طبیعی انجام می شود.

*بهداشت دام ها به شدت مورد تأکید بوده و دامپزشک به صورت مداوم آنها را مورد معاینه و بررسی قرار می دهد.

*شرکت ما دام پیر نمی فروشد. چرا که دام پیر طعم مناسبی نخواهد داشت. تمام دام های ما جوان هستند و تحت بهترین شرایط رشد کرده اند.

برای اینکه تشخیص دهید دام ها پیر یا جوان هستند، بهترین و آسان ترین راه، دندان های گوسفند و بزها می باشد. دندان ها یکی از راه های تشخیص سن و پیری یا جوان بودن دام ها می باشد.

طبیعت و رشد دام زنده

یکی از عوامل دیگری که هم در رشد دام و هم در قیمت دام موثر است، طبیعت می باشد. که متاسفانه در سال جدید طبیعت با دام ها زیاد مهربان نبوده است. سیل های اخیر کشور و مشکلات آلودگی هوا و گرد خاک و … دست به دست هم دادند تا خسارت بزرگی به دام ها بزنند. لذا ضمن اینکه تولیدات دامی کاهش پیدا کرد، در جریان سیل تلفات سنگینی هم متوجه دام های کشور شد. همین امر خود به شدت در قیمت گوسفند زنده و دام زنده اثر گذاشت و موجب گرانی شدید این تولیدات در بازارهای گوشت و دام شد. همین امر خود در قیمت محصولات ما نیز اثر گذار بود. هر چند ما تلاش کردیم به بهترین  صورت این مشکلات را مدیریت کنیم.

در عرصه دامداری همواره دو بحث مورد توجه قرار دارد. بحث سابقه و بحث تخصص. بسیار مهم است که شما دام زنده خود را از محلی تهیه کنید که با سابقه بوده و در این زمین تخصص دارد. شرکت ما با سالها سابقه در عرصه دامداری و فروش دام زنده و گوسفند زنده، از این لحاظ در تهران پیشتاز است. همچنین ما از متخصصان و دامپزشکان مختلفی در عرصه ارائه محصولات خود و در محیط کار استفاده می کنیم. لذا لازم نیست نگران این مسائل باشید.

شاید بپرسید که چرا باید محصولات و دام های خود را از شرکت ما خریداری کنید؟ پاسخ بسیار ساده است. دام های جوان و با کیفیت، نظارت زیر نظر اتحادیه، مناسب ترین و بهترین قیمت، مدیریت و کارشبانه روزی دامداری و شرکت ما در این زمینه به طوری که در بیشتر ساعات روز در کنار شما و پاسخگوی شما هستیم، دلایل مناسبی برای اعتماد شما به ما می باشد.

بره و دام زنده سالم

معمولأ بره های سالم بسیار بازیگوش و کنجکاو هستند. لذا باید مراقبت های ویژه ای به عمل بیاید تا دچار خطر نشوند. اگر قصد خرید گوسفند زنده را دارید باید توجه کنید که دام با کیفیت، تغذیه مناسب دارد و سالم است. لذا باید ابتدا تغذیه و همچنین سلامتی دام و گوسفند زنده را مورد بررسی قرار دهید. شرکت ما با سابقه طولانی دام سالم و جوان را برای مشتریان ارائه می دهد. شما می توانید پرسش های خود را با مشاوران ما در میان بگذارید تا شما را به بهترین نحو راهنمایی کنند.

باید بدانید گوسفندان خواب متعادلی ندارد و باید مراقبت های لازم را به عمل آورید. همچنین به طور مداوم مورد بررسی و آزمایش قرار بگیرند تا از رشد انگل های مختلف جلوگیری شود و دام سالم و سرحال باقی بماند. فراموش نکنید بیماری های انگلی و تب مالت و … بین انسان و حیوان مشترک است و اگر به دام ها توجه نشود ممکن است هم برای سایر دام ها و هم برای انسان ها خطر آفرین باشد.

از شما سپاس گزاریم که تا این بخش مقاله همراه ما بودید. در آخر فراموش نکنید که شرکت فروش دام زنده ما، یکی از بهترین ها در تهران است. ما بعد از فروش دام، خدمات پس از فروش ویژه ای داریم و شما را تنها نمی گذاریم.

شماره تلفن همراه :09122005029 ، 09127125345

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو