فیلم Joker با بازی واکین فینیکس درجه سنی «بزرگسالان» را دریافت کرده است

فیلم Joker با بازی واکین فینیکس درجه سنی «بزرگسالان» را دریافت کرده است


منبع: بلاکس آپ

435

1398/3/27

18:56


فیلم Joker با بازی واکین فینیکس درجه سنی «بزرگسالان» را دریافت کرده است

در تازه ترین اخبار اعلام شده که فیلم سینمایی Joker با بازی واکین فینیکس قرار است با درجه سنی بزرگسال (R) بر روی پرده سینماها برود. همچنین تصویر جدیدی از این فیلم منتشر شده که در ادامه این خبر می توانید آن را تماشا کنید.

کمپانی برادران وارنر در اوایل امسال اولین تیزر تریلر فیلم Joker (جوکر) را منتشر کردند که در این تیزر طولانی ما شاهد اولین تصاویر رسمی این فیلم بودیم. تا به الان به صورت رسمی اعلام نشده بود که فیلم جدید شخصیت جوکر قرار است با چه درجه سنی اکران شود. حال در تازه ترین اخبار مشخص شده که در این فیلم قرار است شاهد تصاویری باشیم که مختص بزرگسالان است و از خشونت بالایی برخوردار است. 

تاد فیلیپس که او را بیشتر برای کارگردانی سه‌گانه فیلم The Hangover می‌ شناسیم و وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Joker را نیز بر عهده داشته است، اخیرا تصویر جدیدی از این فیلم از مجموعه DC در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرده که در زیر این تصویر، یکی از طرفداران در مورد درجه سنی فیلم از او سوال کرده بود. فیلیپس در جواب این طرفدار تایید کرد که فیلم Joker قرار است با رتبه بندی بزرگسال به روی پرده‌های سینما برود. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

فیلم جوکر قرار است به منشا داستانی شخصیت جوکر بپردازد و اتفاقات این فیلم در دهه 80 میلادی جریان دارد. این فیلم داستان آرتور فلک را روایت می‌ کند که دلقک یک سیرک است که در تریلر فیلم، شاهد شباهت آن به فیلم‌ هایی مثل فیلم Taxi Driver (راننده تاکسی) و فیلم The King of Comedy (سلطان کمدی) هستیم. واکین فینیکسدر نقش آرتور فلک ملقب به جوکر، رابرت دنیرو در یک نقش مهم، برت کالن در نقش توماس وین، زازی بیتز در نقش سوفی دوموند، فرانسیس کانروی در نقش پنی (مادر جوکر)، مارک مارون، گلن فلشلر، داگلاس هاج در نقش آلفرد پنی‌ورث، دانته پریرا اولسون در نقش بروس وین، شیا ویگهام و بیل کمپ، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم جوکر ایفای نقش دارند. فیلم Joker در تاریخ 4 اکتبر 2019 (12 مهر 1398) اکران خواهد شد. وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم جوکر بر عهده تاد فیلیپس، کارگردان فیلم The Hangover بوده است. در ادامه می توانید تیزر تریلری را که فروردین ماه منتشر شد، تماشا کنید:

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو