خواننده نوجوان چگونه بر بام موسیقی جهان ایستاد؟

منبع: ایران آرت

517

1398/11/9

20:32


پنج جایزه گرمی و دو جایزه از "جوایز موسیقی آمریکا" تنها بخشی از افتخارات بیلی ایلیش در ماه‌های اخیر است.

ایران آرت: در شصت و دومین مراسم اعطای جوایز موسیقی گِرمی، بیشتر از هر کس، نام "بیلی ایلیش" در رسانه‌ها مطرح شد؛ دختر ۱۸ ساله‌ای که پنج جایزه گرمی از جمله در چهار بخش مهم و اصلی به خانه برد. آنچه بسیاری از هنرمندانی که دهه‌هاست در عرصه موسیقی فعال هستند نیز ممکن است هرگز به آن دست پیدا نکنند.

در واقع، این خواننده نوجوان، دومین هنرمند در تاریخ گرمی است که هر چهار جایزه را در یک شب درو می‌کند. برای بسیاری این پرسش پیش آمد که چطور این خواننده موسبز با آبنبات در دهان و عینک آفتابی اینطور رکوردشکن می‌شود؟

بیلی ایلیش بیشتر موفقیت خود را مدیون هوادارانش است. او در اینستاگرام بیش از ۵۰ میلیون دنبال‌کننده دارد و در واقع فرقه‌ای تشکیل داده که او را به خاطر شیوه لباس پوشیدن و همینطور رویکرد متفاوتش به موسیقی ستایش می‌کنند. از همین رو او پیش از آنکه در مراسم گرمی بدرخشد هم ستاره‌ای موفق بود؛ خواننده‌ای که ۱۲ ترانه از ۱۴ اثر آلبومش به نام "وقتی می خوابیم کجا می رویم" به ۱۰۰ ترانه پرشنونده و محبوب جدول بیلبورد راه پیدا کرد.
 

بیلی ایلیش

تنها موفقیت تجاری نبود که پنج جایزه گرمی در دست "بیلی ایلیش" ۱۸ ساله گذاشت. آلبومش هم نقدهای مثبت زیادی دریافت کرد.

روابط عمومی یکی دیگر از دلایل موفقیت شگفت انگیز بیلی ایلیش است. حضور او در رسانه‌های مختلف در جلب نظر اعضای آکادمی علوم و هنرهای ضبط که برنده‌های گرمی را انتخاب می‌کند بی تأثیر نبوده است. بیلی ایلیش در عین حال بسیار پرانرژی و شوخ طبع است.

بیلی ایلیش

بیلی ایلیش با موسیقی‌اش نه تنها نسل جوان را جذب می‌کند بلکه به مخاطب قدیمی هم گوشه چشمی دارد و توجه آنها را به خود جلب می‌کند. هر چند مدل لباس پوشیدن و موهای بیلی ایلیش نامتعارف است اما ترانه‌هایش و پیامی که از طریق آنها منتقل می‌کند به پدرها و مادرها اطمینان خاطر می‌دهد.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو