کرم پودر دائم چیست و چه مضرات و عوارضی دارد؟

کرم پودر دائم چیست و چه مضرات و عوارضی دارد؟


منبع: آرگا

268

1398/11/14

10:32


امروزه یکی از پیشرفته ترین روش هایی که از آن در جهت شادابی و روشن شدن پوست استفاده می کنند تکنیک bb glow است که در ایران با نام کرم پودر دائم می شناسند و از جدید ترین و پیشرفته ترین روش های زیبایی می باشد، که در حال حاضر در ایران طرفداران زیادی پیدا کرده است.

زمانی که شما از این نوع کرم پودر برای پوست خود استفاده می کنید می تواند شما را تا زمان زیادی بی نیاز از استفاده از کرم پودر کند، در این روش به طور کامل جای تمامی لک ها از بین می رود و پوستی صاف و شفاف را به شما هدیه می دهد، البته باید گفت هیچ روش زیبایی خالی از عوارض نیست از این رو ما در ادامه به بررسی عوارض این تکنیک می پردازیم.

مزووات یا کرم پودر دائم

کرم پودر دائم چه تکنیکی است و چگونه انجام می شود؟

کرم پودر دائم از آخرین تکنیک های زیبا سازی پوست و برطرف کردن مشکلات پوستی می باشد، که در آن کرم پودر دائم را توسط میکرونیدلینگ به واسطه سوزن های نانو بر روی لایه های پوست تزریق می کنند، عمق تزریق این پودر کاملا سطحی است و باعث خونریزی و تخریب اپیدرم پوست نمی شود که به طور کلی در طی ۳ جلسه بر روی پوست اجرا می شود.

ظاهر این کرم پود همانند رنگ هایی می باشد که از آن برای تتو استفاده می کنند که البته این روش و ترکیبات آن با یکدیگر کاملا متفاوت می باشد یعنی اینکه نمی توان این روش را توسط میکروپیگمنتیشن انجام داد.

ترکیباتی که درون این پودر وجود ترکیباتی گیاهی و شیمیایی می باشد که برخی از ترکیبات آن شامل پلی آمید، آلبوتین، ناسین می باشد که برای روشن شدن پوست استفاده می شود.

استفاده از این روش برای چه کسانی مناسب می باشد؟ استفاده از این روش بیشتر برای کسانی مناسب می باشد که به مشکلات پوستی مانند، کک و مک، جای جوش، پیسی، وجود حلقه های سیاه رنگ دور لب و دور چشم و افرادی که به دلیل بالا رفتن سنشان پوستشان تیره می شود و همچنین کسانی که به دلایل مختلف رنگدانه های پوستی خود را از دست داده اند بسیار مناسب می باشد زیرا می تواند به خوبی تمامی عیب های صورت را بپوشاند.

مزووات چه عوارشی را به همراه دارد

میزان دوام و قدرت روشن کنندگی BB GLOW

استفاده از این روش بر روی پوست شما می تواند به مدت ۶ الی ۸ ماه بر روی پوست شما ماندگاری داشته باشد و شما را بی نیاز از استفاده از هر گونه پوشش دهنده کند. همچنین قدرت روشن کنندگی این روش به گونه است که می تواند ۲ تا ۳ درجه پوستتان را شفاف و روشن تر کند.

هزینه تکنیک BB GLOW

در واقع هزینه این روش بستگی به مواد مصرفی که پزشکتاناستفاده می کند دارد، اگر در تکنیک کرم پود دائم از ماده مصرفی مزووایت یا bb glow استفاده کنند هزینه ها متفاوت است، البته باید گفت که هر دو را از یک روش انجام می دهند اما نوع مواد مصرفی شان متفاوت می باشد، لازم به ذکر است که مواد مزووایت دارای ماندگاری بیشتری نسبت به bb glow می باشد و همچنین مزووایت برای پوست کمترین میزان حساسیت را به وجود می آورد.

کرم پودر دائم چه عوارضی به همراه دارد

به طور کل می توان گفت هزینه این روش می تواند بین ۴۰۰ هزار تومان تا ۱ میلیون تومان در هر جلسه مراجعه باشد، توجه داشته باشید برای انجام این روش حتما به مراکز و افراد معتبر و متخصص مراجعه نمایید و از مرغوب بودن موادی که استفاده می کنند اطمینان حاصل نمایید، زیرا در صورت نامرغوب بودن ماده مصرف می تواند باعث به وجود آمدن لکه ها و سوختگی هایی بر روی صورتتان شود.

مراقبت های لازم بعد از انجام این روش

کسانی که از این روش استفاده کرده اند باید به یک سری نکاتی که در ادامه به آن اشاره می کنیم توجه کنند.

از آنجایی که در این روش پوست بسیار تحریک می شود باید از یک کرم ضد آفتاب مناسب استفاده کنید و همچنین استفاده کردن از کرم های ترمیم کننده و آبرسان نباید فراموش شود. بعد از انجام این روش نیازی به استراحت ندارید و می توانید به راحتی کارهای روزانه تان را انجام دهید.

فواید این روش شامل:

  • سفید شدن و درخشان شدن پوست
  • از بین رفتن نشانه های پیری و جوان سازی پوست
  • یکنواخت و یکدست شدن رنگ دانه های تمام قسمت های صورت
  • ماندگاری برای مدت بسیار طولانی
  • صافی یکدست پوست
  • قابلیت استفاده برای انواع پوست ها
  • مناسب برای مردان و زنان

همه چیز درمورد مزو وایت و کرم پودر دائم

موارد منع مصر:

در صورت داشتن هر کدام از شرایط زیر از استفاده از تکنیک خودداری نمایید.

  • بیماری دیابت
  • بیماری های مختص به سیستم ایمنی
  • سرطان پوست
  • بیماری های پوستی
  • ایجاد واکنش نسب به مواد تشکیل دهنده مواد

عوارض و مضرات کرم پودر دائم

در هنگام تزریق رنگدانه های کردم پودر در زیر پوست می تواند برای پوست مشکلات زیادی ایجاد کند زیرا ترکیباتی که در این پودر ها وجود دارد دارای ترکیبات سنگین مانند فلزات، آهن، زینک، سرب، جیوه و… می باشد که برای پوست می تواند بسیار سنگین باشد، هنگامی که غلظت این ترکیبات در ماده مصرفی زیاد شود برای پوست بسیار خطر ناک خواهد بود زیرا اثرات سمی برای پوست در بر خواهد داشت.

عارضه استفاده از این روش در طولانی مدت برای فرد ثابت خواهد شد زیرا خالی از عوارض بودن این تکنیک ادعایی بیش نیست. علاوه بر این استفاده از کرم پودر دائم برای بسیاری از افراد که پوست های مختلفی دارند برای انواع مختلف پوست تولید نمی شود به همین دلیل ممکن است بر روی برخی از پوست ها سبب ایجاد آلرژی شود.

کرم پودر دائم چه روشی است

برعکس تتو و روش میکروپیگمنتیشن که فقط بر روی قسمتی خاصی انجام می شود و در صورت بروز عوارض می توان به راحتی آن را کنترل کرد، در روش کرم پودر دائم اگر آلرژی ایجاد شود تمام پوست صورت را درگیر می کند که در نتیجه موجب التهاب کل صورت می شود و کنترل آن هم می تواند بسیار هزینه بر باشد.

این روش را بیشتر در سالن های آرایشی انجام می دهند چنانچه این روش به دست افراد غیر متخصص انجام شود می تواند عوارض جبران ناپذیری برای پوستتان به همراه داشته باشد.

نکته: امروزه این روش شامل ۲ برند در ایران می باشد که styve و vougue pigmentation که از معتبرترین برندها می باشند، سعی کنید به هیچ عنوان از برند های ناشناخته استفاده نکنید.

شما می توانید برای کسب آگاهی بیشتر در زمینه آرایش صورت بر روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو