دانلود Adobe FrameMaker 2019 v15.0.5.838 – ساخت و انتشار قالب XML

دانلود Adobe FrameMaker 2019 v15.0.5.838 – ساخت و انتشار قالب XML


منبع: پی سی دی

123

1398/11/17

15:15


دانلود Adobe FrameMaker 2019 v15.0.5.838 - ساخت و انتشار قالب XML

Adobe FrameMaker برنامه ای بر پایه ی ساخت قالب و انتشار محتوای XML/DITA می باشد. ویرایش بسیار ساده ی محتوا با رابط کاربری بسیار پیشرفته و توسعه یافته در این نسخه از نرم افزار و وجود ابزار استاندارد با کارایی بالا ، تشریک و بازنگری محتوای CMS ها باعث می شود این برنامه یکی بهترین انواع نرم افزار در بین نرم افزارهای هم خانواده ی خود باشد. همچنین Adobe FrameMaker 10 دارای قابلیت برنامه ریزی زمانی معین و انتشار در کانال های مختلفی مانند PDF ، HTML ، WebHelp ، Adobe Air و Adobe FlashHelp می باشد.کاربردAdobe FrameMaker 10 برای پیکربندی و زمان بندی انتشار حجم زیادی از فعالیت هاست که خروجی های بسیار متنوعی را برای شما فراهم می کند مانند : PDF, HTML, WebHelp, AIRHelp, FlashHelp, ePub, JavaHelp, EclipseHelp و OracleHelp .

امکانات نرم افزار Adobe FrameMaker :

– پشتیباین کامل برای استانداردهای DITA 1.2 ، S1000D و XML . از این امکانات برای تالیف محتوا با اختصاصات صنعتی استفاده کنید.
– ارتباط یکپارچه و بدون نقص با سیستم های مدیریت محتوا (CMS)
– بی نیاز به تجربه و تخصص خاص – این برنامه از زیربنایی اولیه و اساسی با ویزارد خلق برنامه های ساختار یافته سود می برد پس کاربران نیاز به داشتن اطلاعات قبلی و تخصص در استفاده ازین نرم افزار ندارند.
– با سرعت بسیار بیشتر و بسیار موثرتر برنامه نویسی کنید و از پشتیبانی بسیار قدرتمند و همه جانبه ی این نرم افزار از رسانه های مختلف لذت ببرید. می توانید فرمت دلخواه خود را انتخاب کنید و محدوده ی زیادی از فایل های رسانه ی را وارد Adobe FrameMaker کنید. با پشتیبانی فراگیر این نرم افزار از فرمت های ویدئویی مختلف ، می توانید به سادگی گردشی از امکانات چند رسانه ای برای ساخت محتواهای بیسار جالب توجه تر استفاده کنید.

تبلیغات
دانلود
دانلود

دانلود نرم افزار Adobe FrameMaker

#حجمسرور پی سی دی
12.33GBDOWNLOAD

– رمز فایل: www.p30day.com

تصاویر

دانلود Adobe FrameMaker 2019 v15.0.5.838 - ساخت و انتشار قالب XML

راهنمای نصب
1. فایل دانلود شده را با برنامه Winrar باز کنید و extract کنید
2. سپس نرم افزار را نصب کنید
توجه : این نسخه فشرده شده دارای ۵% ریکاوری می باشد. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید (مانند خطای CRC یا Password) ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.
در صورتی که موفق به نصب و اجرای این نرم افزار نشدید به انجمن سایت پی سی دی مراجعه کنید و مشکل خود را مطرح نمایید.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو