دانلود Adobe FrameMaker 2020 16.0.1.817 – ساخت و انتشار قالب XML

دانلود Adobe FrameMaker 2020 16.0.1.817 – ساخت و انتشار قالب XML


منبع: پی سی دی

88

1399/12/1

23:00


دانلود Adobe FrameMaker 2020 16.0.1.817 - ساخت و انتشار قالب XML

Adobe FrameMaker برنامه ای بر پایه ی ساخت قالب و انتشار محتوای XML/DITA می باشد. ویرایش بسیار ساده ی محتوا با رابط کاربری بسیار پیشرفته و توسعه یافته در این نسخه از نرم افزار و وجود ابزار استاندارد با کارایی بالا ، تشریک و بازنگری محتوای CMS ها باعث می شود این برنامه یکی بهترین انواع نرم افزار در بین نرم افزارهای هم خانواده ی خود باشد. همچنین Adobe FrameMaker 10 دارای قابلیت برنامه ریزی زمانی معین و انتشار در کانال های مختلفی مانند PDF ، HTML ، WebHelp ، Adobe Air و Adobe FlashHelp می باشد.کاربردAdobe FrameMaker 10 برای پیکربندی و زمان بندی انتشار حجم زیادی از فعالیت هاست که خروجی های بسیار متنوعی را برای شما فراهم می کند مانند : PDF, HTML, WebHelp, AIRHelp, FlashHelp, ePub, JavaHelp, EclipseHelp و OracleHelp .

امکانات نرم افزار Adobe FrameMaker :

– پشتیباین کامل برای استانداردهای DITA 1.2 ، S1000D و XML . از این امکانات برای تالیف محتوا با اختصاصات صنعتی استفاده کنید.
– ارتباط یکپارچه و بدون نقص با سیستم های مدیریت محتوا (CMS)
– بی نیاز به تجربه و تخصص خاص – این برنامه از زیربنایی اولیه و اساسی با ویزارد خلق برنامه های ساختار یافته سود می برد پس کاربران نیاز به داشتن اطلاعات قبلی و تخصص در استفاده ازین نرم افزار ندارند.
– با سرعت بسیار بیشتر و بسیار موثرتر برنامه نویسی کنید و از پشتیبانی بسیار قدرتمند و همه جانبه ی این نرم افزار از رسانه های مختلف لذت ببرید. می توانید فرمت دلخواه خود را انتخاب کنید و محدوده ی زیادی از فایل های رسانه ی را وارد Adobe FrameMaker کنید. با پشتیبانی فراگیر این نرم افزار از فرمت های ویدئویی مختلف ، می توانید به سادگی گردشی از امکانات چند رسانه ای برای ساخت محتواهای بیسار جالب توجه تر استفاده کنید.

دانلود

نیم بها

دانلود نرم افزار Adobe FrameMaker

نسخهحجمسرور پی سی دی
نصبی2.29GBDOWNLOAD

– رمز فایل: www.p30day.com

 
تصاویر

دانلود Adobe FrameMaker 2020 16.0.1.817 - ساخت و انتشار قالب XML

راهنمای نصب
1. فایل دانلود شده را با برنامه Winrar باز کنید و extract کنید
2. سپس نرم افزار را نصب کنید
3. فایل داخل پوشه Crack را به مسیری که نرم افزار را نصب کردید کپی کنید
 
توجه : این نسخه فشرده شده دارای ۵% ریکاوری می باشد. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید (مانند خطای CRC یا Password) ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.
 
در صورتی که موفق به نصب و اجرای این نرم افزار نشدید به انجمن سایت پی سی دی مراجعه کنید و مشکل خود را مطرح نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو