نجات ۳ مادر باردار از کولاک در آذربایجان‌شرقی

منبع: برترین ها

116

1398/11/21

01:52


سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از نجات سه مادر باردار از برف و کولاک در آذربایجان شرقی خبر داد.

ایسنا: سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از نجات سه مادر باردار از برف و کولاک در آذربایجان شرقی خبر داد.

وحید شادی‌نیا در تشریح این خبر اظهار کرد: امروز یکشنبه، طی سه مأموریت سخت و نجات بخش، نیروهای اورژانس در سه شهرستان، سه مادر باردار را به مراکز درمانی انتقال دادند.

وی خاطر نشان کرد: صبح امروز به دنبال تماس با اورژانس آذرشهر و گزارش نیاز اورژانسی مادر باردار در روستای کردآباد، نیروهای اورژانس عازم محل شدند و نوزاد حین انتقال به بیمارستان، به دنیا آمد و مادر و نوزاد جهت ادامه مراقبت‌های لازم به بیمارستان شهید مدنی آذرشهر منتقل شدند.

وی گفت: ‌در ماموریت دیگری در جاده‌های برفی زغن آباد ورزقان، مادر باردار تحت مراقبت‌های اورژانس به بیمارستان علامه جعفری این شهر انتقال یافت.

به گزارش روابط عمومی اورژانس استان، شادی‌نیا در تشریح عملیات دیگر بیان کرد: طی تماسی از سوی خانواده مادر باردار در روستای عین‌الدین بستان آباد، نیروهای اورژانس بستان آباد عازم محل شدند اما به علت بارش برف و کولاک شدید و به کندی پیش رفتن عملیات، از بالگرد اورژانس میانه نیز جهت امداد رسانی کمک گرفته شد.

وی افزود: اما به علت شرایط جوی و امکان فرود در محل میسر نشد و بالگرد بازگشت و درنهایت با کمک و مسیر گشایی عوامل راهداری، مادرباردار تحت مراقبت‌های اورژانس به بیمارستان استاد شهریار انتقال یافت.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو