تهدید پزشک زیبایی بعد از عمل جراحی

منبع: برترین ها

77

1398/12/11

11:22


مرد جوان که با انگیزه انتقام از پزشک معالج خواهرانش او را در شبکه‌های اجتماعی تهدید کرده بود توسط پلیس فتای تهران شناسایی و دستگیر شد.

روزنامه ایران: مرد جوان که با انگیزه انتقام از پزشک معالج خواهرانش او را در شبکه‌های اجتماعی تهدید کرده بود توسط پلیس فتای تهران شناسایی و دستگیر شد.

17 بهمن سال‌جاری پزشک 65 ساله‌ای به پلیس فتا مراجعه و از مردی جوان شکایت کرد و خواستار دستگیری او شد. این پزشک گفت: چندی قبل دو خواهر با مراجعه به مطبم از من خواستند برایشان یک جراحی زیبایی انجام دهم و من هم با دریافت مبلغی عمل جراحی را انجام دادم. پس‌ازعمل و بهبود وضعیت جسمانی آنان، یک روز برادرشان به مطبم مراجعه کرد و با اظهار نارضایتی از عمل جراحی انجام شده، من را تهدید کرد و خواستار استرداد پول جراحی شد.

سپس با انتشار مطالبی در فضای مجازی علیه من شروع به تهدید کرد و آرامشم را برهم زده است. سرهنگ کاظمی رئیس پلیس فتای تهران افزود: مأموران پس از تحقیقات موفق به شناسایی متهم شدند و با دستور قضایی وی را دستگیر کردند متهم در بازجویی‌ها به جرم خود اعتراف کرد و گفت: با تهدید پزشک قصد داشتم هزینه عمل جراحی را پس بگیرم. با تکمیل تحقیقات پلیسی متهم برای سیر مراحل قانونی به دادسرا منتقل شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو