عکس ریحانه پارسا در لباس عروس

منبع: کولاک

902

1398/12/23

22:41


عکس ریحانه پارسا در لباس عروس را در این مطلب ببینید ریحانه پارسا خبر ازدواجش با مهدی کوشکی را تایید کرد. مهدی کوشکی بازیگر و نویسنده است. ریحانه پارسا بازیگر جوان سینما و تلویزیون ایران ماه ها قبل با سریال پدر در تلویزیون معروف شد. سریالی که در آن برای اولین بار ریحانه پارسا بر صفحه تلویزیون ظاهر شد. ریحانه پارسا در این سریال در نقش «لیلا» ظاهر شد.

این سریال داستان پسری به نام حامد را بیان می کرد که در خانواده مذهبی حاج علی تهرانی (که وضع مالی خوبی دارند) زندگی می کند. در دانشگاه حامد،دختری پر سر و صدا و شلوغ طی یک حادثه ناگهانی، عاشق پسر مذهبی هم دانشگاهی خود(حامد)می‌شود و در دو راهی سختی برای تصمیم‌گیری قرار می‌گیرد. او که تا دیروز در پی بی آبرو کردن این پسر مذهبی بوده، حالا قصد ازدواج با او را دارد که…

سریال پدر به کارگردانی بهرنگ توفیقی و نویسندگی و تهیه‌کنندگی حامد عنقا بود که در سال ۱۳۹۶ و ۱۳۹۷ تولید شده. این سریال قرار بود در ماه رمضان ۱۳۹۷ پخش شود اما از ۲۵ تیرماه سال ۱۳۹۷ از شبکه ۲ پخش شد. در واقع این بهرنگ توفیقی بود که برای اولین بار ریحانه پارسا را به دنیای بازیگری حرفه ای دعوت کرد و از او در این سریال بازی گرفت.

در قسمتی از این سریال، حامد به خاطر «لیلا» و عشق بیش از اندازه به او، خود را از پنجره ساختمانی به بیرون پرت می کند. بعدها ریحانه پارسا در مصاحبه ای در خصوص این سکانس گفته بود: «این اتفاق اصلا دور از ذهن نیست و حتی مصداق واقعی نیز داشت ، اگر فردی شخصیتی مانند حامد داشته باشد و در چنین موقعیتی قرار بگیرد اصلا دور از ذهن نیست که چنین اتفاقی برایش رخ بدهد. لیلای سریال پدر با حامد ازدواج می کند و این سرآغاز ماجراهای بعدی در این مجموعه می شود. »


همچنین بخوانید:

مهدی کوشکی همسر ریحانه پارسا کیست ؟ + بیوگرافی

علت طلاق مهدی کوشکی از صحرا فتحی چه بود؟

شوخی های شبکه های اجتماعی با ازدواج ریحانه پارسا و مهدی کوشکی


امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو